Injectoren t.b.v. race injectie
Ik ben een vrij programmeerbare race-injectie met dubbele throttle bodies aan het monteren op m'n Safrane 2.2 motor. Daarvoor ben ik injectoren nodig die een minimale brandstofopbrengst van 50pk per injector hebben (liefst iets meer). Nieuwe kosten meer dan 100 euro per stuk, heeft iemand toevallig nog wat bosch nummers voor mij zodat ik op de sloop nog wat kan shoppen? Iemand eerder ooit zoiets om het lijf gehad?
Hier kan je een beetje vergelijken:
http://www.geocities.com/ttskipp/injector.html
Als je instelbare benzinedrukregelaar (een *powerboostvalve* mag ik ff
)erin zet dan kan je nog wat met de opbrengst spelen.
http://www.geocities.com/ttskipp/injector.html
Als je instelbare benzinedrukregelaar (een *powerboostvalve* mag ik ff

-
- Contacteer:
een leuke kan je voor rond de 160 euro kopen bij autostyle
met een druk metertje voor je brandstof druk
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Misschien handig om de ohmse waarde te vermelden die je nodig hebt.richard26 schreef:Ik ben een vrij programmeerbare race-injectie met dubbele throttle bodies aan het monteren op m'n Safrane 2.2 motor. Daarvoor ben ik injectoren nodig die een minimale brandstofopbrengst van 50pk per injector hebben (liefst iets meer). Nieuwe kosten meer dan 100 euro per stuk, heeft iemand toevallig nog wat bosch nummers voor mij zodat ik op de sloop nog wat kan shoppen? Iemand eerder ooit zoiets om het lijf gehad?
De G60 injectoren van VW zijn 16ohm en geven 245cc af bij 3bar. Tegebruiken tot 3.5bar.
Deze groene injectoren zijn vrij algemeen te vinden op de sloop.
Ze kunnen ongeveer een 50-60 pk leveren. (3bar)
De moeilijk te vinden grijze injectoren geven 308cc bij 3bar.
Rara welke ik gebruik

Waardes zijn bij 80% dutycycle voor de kritische...
Oja Saab Turbo motoren hebben ook grote injectoren 12ohm 72pk per injector (turbo 2.3L IC735)
CHECK MAIL!richard26 schreef:Ik ben een vrij programmeerbare race-injectie met dubbele throttle bodies aan het monteren op m'n Safrane 2.2 motor. Daarvoor ben ik injectoren nodig die een minimale brandstofopbrengst van 50pk per injector hebben (liefst iets meer). Nieuwe kosten meer dan 100 euro per stuk, heeft iemand toevallig nog wat bosch nummers voor mij zodat ik op de sloop nog wat kan shoppen? Iemand eerder ooit zoiets om het lijf gehad?
Je hebt nu alle data.

sfen man :-*Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:een leuke kan je voor rond de 160 euro kopen bij autostyle
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
tja als het werkt-Ray- schreef:sfen man :-*Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:een leuke kan je voor rond de 160 euro kopen bij autostyle
ziet er wel leuk uit
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
yep,pm me maarrichard26 schreef:Bedankt voor de info, ik ga R21 turbo injectoren gebruiken, heeft iemand nog iets liggen (voor weinig)?
Weet iemand of ik ook met grotere injectoren kan gaan rijden? Wil straks met meer vermogen gaan rijden maar wel met behoud van mijn injectie. Ik heb een volvo 440 turbo blok in mijn 5je zitten.
There will be plenty of time to rest when your dead