ik ben al een tijdje bezig met mijn projectje
de alpine turbo
maar nu heb ik eigenlijk een luxe probleem
ik heb er wat bijgekocht
een:
Renault 5 Alpine Turbo Coupe.
1 van de 7 in nederland nieuw geleverde.
ik kreeg het idee om daar een ralley annex race auto van de maken omdat de grouppe 2 aanpassing (spatbord verbreders type calberson)al is gerealiseerd en de carrosorie compleet is doorgelast plus er is een laskooi gemonteerd.
nou mijn probleem :
hobby kost geld
das niet erg maar je wilt dat je auto's allemaal speciaal zijn
dus wat doe ik??
de alpine turbo van het project is strak gemaakt maar nog niet aangepast voor de grouppe f kit
die besteld is
de auto is van binnen en motor ruimte gespoten
verders is het wachten op onderdelen als body kit enz.
de motortuning is ook nog niet klaar door tijdgebrek en .. het wachten op onderdelen
ben op het spoor gekomen van oa een sequentiele versnellingsbak
maar dit kost veel natuurlijk
dus wat doe ik?
ik kan nu nog over stappen naar het normale blokje erin hangen en zonder te veel poespas een strakke at op de weg zetten
en die ingrijpende dingen als de boddy kit en de seq.bak plus dta op de coupe gebruiken
of project 1 gewoon verder afmaken en de coupe in ralley trim afbouwen dus kaal en vrij makkelijk te realiseren
help eens?
Luxe Probleem
-
- Contacteer:
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
ik zou hiervoor gaan want dan heb je een originele at en een "nog" apartere at, wat wil een mens nog meer?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik kan nu nog over stappen naar het normale blokje erin hangen en zonder te veel poespas een strakke at op de weg zetten
en die ingrijpende dingen als de boddy kit en de seq.bak plus dta op de coupe gebruiken

Clio 16v.....
-
- Contacteer:
origineel wordt ie al niet want is al deels oranje
-
- Contacteer:
ja ok maar de at met boddykit wordt dan breder als de coupe en breed hoordt juist ook bij vermogen
-
- Contacteer:
niemand wil die 19
he als je A zegt, moet je ook B zeggen.
Dus als daar in een opwelling een C (coupe) tussendoor komt: Be A Man, afmaken waar je mee bezig bent.
Dus verkoop die C maar aan mij.
Het lijkt me btw sterk dat je een sequentiele bak vind. Ja voor EU10000,- maar das geen sport.
Dus als daar in een opwelling een C (coupe) tussendoor komt: Be A Man, afmaken waar je mee bezig bent.
Dus verkoop die C maar aan mij.

Het lijkt me btw sterk dat je een sequentiele bak vind. Ja voor EU10000,- maar das geen sport.
@Sven
ik ben het met je eens.. Eerst zonder veel problemen je coupe op de weg zetten.
Ik denk dat dat prijs technisch het aantrekkelijkst is. en ook verkoop technisch (wat natuuuuurlijk nooit gebeurt)
En mocht je later beslissen dat die bak+dta in de coupe hoord kant dat toch altijd nog? leuk afrondings projectje a+b+c=d?
ik ben het met je eens.. Eerst zonder veel problemen je coupe op de weg zetten.
Ik denk dat dat prijs technisch het aantrekkelijkst is. en ook verkoop technisch (wat natuuuuurlijk nooit gebeurt)
En mocht je later beslissen dat die bak+dta in de coupe hoord kant dat toch altijd nog? leuk afrondings projectje a+b+c=d?
ja sven je moet gedurende die tijd natuurlijk wel wat rijdends overhouden. Dus hou die betrouwbare 19 gewoon, en maak je project gewoon af.
focus je gewoon op waarop je bezig was, je bent volgens mij al een heel eind, en laat je niet afleiden doordat er een C voorbij komt. Dan kan je aan de gang blijven namelijk.
desnoods verkoop je die C maar aan mij
focus je gewoon op waarop je bezig was, je bent volgens mij al een heel eind, en laat je niet afleiden doordat er een C voorbij komt. Dan kan je aan de gang blijven namelijk.

Neem een voorbeeld aan mij.... ik heb de T1 ook meteen de schuur in gezet...... heb het ding gekocht onder de voorwaarde voor mezelf dat ik eerst de GT af zou bouwenrobert schreef:ja sven je moet gedurende die tijd natuurlijk wel wat rijdends overhouden. Dus hou die betrouwbare 19 gewoon, en maak je project gewoon af.

Loopt niet weg hoor

Btw van die seq ben ik met robert ook wel eens. Tevens ben je ook om de 1000 a 2000 KM aan het reviseren :-*
-
- Contacteer:
kijk de coupe komt er dat is zeker
die wordt zondag lekker bij mij in de schuur gezet
ik heb even zitten denken
die coupe houd ik redelijk sober
dus geen isolatie 2 kuipjes en batterijtje meters
verder lichte motertuning en verdere aanpassing aan het onderstel
kleur is ook al bekend
de jaren 80 renault sport kleuren
ik zal eventjes een fototje laten zien eerst ff online zetten
die wordt zondag lekker bij mij in de schuur gezet