wie weet wat lederen zetels ongeveer mogen kosten tegenwoordig voor de 19 16v?
groeten ramon16v
lederen zetels voor 1916v
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
kijk eens in het: te koop forum. geloof dat patrick21T nog een compleet leren interieur voor weinig weg doet.ramon16V schreef:wie weet wat lederen zetels ongeveer mogen kosten tegenwoordig voor de 19 16v?
groeten ramon16v
is een topic over 2 19 16vŽs die hij weg doet.
Gr.Frits
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 03#1221903
dit topic dus.
Project: GTT Blue Sport
staat geen prijs bij
maar de vraag is nog steeds wat ik er voor moet geven???
iemand een idee
maar de vraag is nog steeds wat ik er voor moet geven???
iemand een idee
ramon16V schreef:wie weet wat lederen zetels ongeveer mogen kosten tegenwoordig voor de 19 16v?
groeten ramon16v
reken maar op veel geld,zijn niet zo vaak uit te halen,en als je ze al ken kopen zijn ze niet goedkoop,zijn gewoon te schaars.
maar de mijne zijn als het goed is al verkocht
voor 75 euro hahahahahaha
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
??patrick 21TURBO schreef: voor 75 euro hahahahahaha
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
ik zie de lol er ook niet van in....
Maar dat prijskaartje hè!Tazzman schreef:Misschien niet helemaal leer maar in het andere topic in "te koop", staat een mooi setje Clio V6 stoelen te koop voor 500 euro per set meen ik. Mooie stoelen zo te zien en schijnen ook in een R19 te moeten passen.

En dan moet er nog een bijpassende achterbank bij

Als je het echt goed wil doen wel ja!jeroen.k schreef:Maar dat prijskaartje hè!Tazzman schreef:Misschien niet helemaal leer maar in het andere topic in "te koop", staat een mooi setje Clio V6 stoelen te koop voor 500 euro per set meen ik. Mooie stoelen zo te zien en schijnen ook in een R19 te moeten passen.
En dan moet er nog een bijpassende achterbank bij

Same here, tis dat er geen achterbank bij zit, anders had ik ze wel gewild, gekocht en aangepast.
Nu gaat het normale GTT interieurtje waarschijnlijk naar de stoffenboer voor een koeienvachtje, een grijze koe wel te verstaan
Nu gaat het normale GTT interieurtje waarschijnlijk naar de stoffenboer voor een koeienvachtje, een grijze koe wel te verstaan

Mrtn = Maarten
Als je ze toch gaat bekleden, dan maakt het niet uit toch? Dan passen ze daarna sowieso bij elkaar!Mrtn schreef:Same here, tis dat er geen achterbank bij zit, anders had ik ze wel gewild, gekocht en aangepast.

jeroen.k schreef:Ik had de lol er ook wel van in kunnen zien als je ze aan mij verkocht had!
Nu kan ik alleen maar huilen!![]()
sorry kerel,maybee next time you have more fun
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87