Nope, ze zitten er echt onder! Heb ze vanmiddag gezien.Mrtn schreef:Worden we in de maling genomen door fotoshop??
[clio] Side skirts
-
mooi 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
Ja ze zitten er echt op en ja de bumpers en skirts gaan gespoten
worden
maar ik moet geduld hebben
en bedankt voor reactie's

maar ik moet geduld hebben

en bedankt voor reactie's

- Geert Claes
Ziet er lekker uit
je doet met twijfelen of ik er ook geen onder zou hangen( bij de clio bedoel ik dan)

-
- Moderator
als ik eerlijk ben over mijn skirts vind ik ze er wel leuk uitzien maar ze moeten wel gespoten worden anders vind ik het toch een beetje raar aangezicht zo hoor, maar als het goed is gaan ze snel en mijn bumpers gespoten worden

-
- Moderator
overigens weet iemand wat meer van dit type skirts
zoals merk??
hoort hier een bumperset bij??
zoals merk??
hoort hier een bumperset bij??
-
- Moderator
- Car: MB
was het eigenlijk niet slimmer om die skirts eerst te spuiten?P@TB@D schreef:zo ik ben vandaag lekker bezig geweest met mijn skirts ze zitten nu op mijn auto ik van alle adviesen een beetje genomen, ik heb voornamelijk popnagels gebruikt en kit, ik denk zoals het nu zit dathet goed zit.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
op de foto lijken ze al dezelfde kleur te hebben als de auto
ik had mijn achterspoiler ook eerst gemonteerd en daarna gespoten, achter af nie zo slim, maar het is te doen
maar de skirts nu spuiten is wel lastig lijkt me omdat het zo laag zit
ik krijg binnenkort ook side skirts en andere bumpers en ga ze eerst spuiten en dan monteren
ik had mijn achterspoiler ook eerst gemonteerd en daarna gespoten, achter af nie zo slim, maar het is te doen
maar de skirts nu spuiten is wel lastig lijkt me omdat het zo laag zit
ik krijg binnenkort ook side skirts en andere bumpers en ga ze eerst spuiten en dan monteren

-
- Moderator
ik heb ze gister gezien, maar het is absoluut niet dezelfde kleur als de auto!!! Je ziet namelijk goed dat het ongespoten kuntstof is dat nog gespoten moet worden. Ziet er wel gaaf uit hoor, maar moet beslist nog een lak laagje overheen
-
- Moderator
Na het verhaal is de spuiter waar ik het laat spuiten is niet altijd even scherp qua kleur en heb dus mijn auto een keer terug gekregen met een hele vreemde kleur achter scherm daarom heb ik ze meteen bevestigd zodat ie kan zien wat ie doet , en oh ja hij heeft een brug dus hij ken de auto hoog zetten
en de skirts hebben zeker een een kleurtje nodig en zijn dus niet het zelfde kleurtje als muh car
maar weet niemand meer over type en merk en bumpersets??
en de skirts hebben zeker een een kleurtje nodig en zijn dus niet het zelfde kleurtje als muh car
maar weet niemand meer over type en merk en bumpersets??
-
- Contacteer:
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

@Patbad...
pm
pm

-
- Moderator
ik heb gelezen 

ik heb inmiddels ook skirts gekocht, deze:
[img]http://home.planet.nl/~berkh384/Clio01.JPG[/img]
Alleen nu mijn vraagje. Ik heb dus de skirts en de strips die erbij horen. Ik heb alleen nooit in het echt gezien hoe ze zitten op de auto zeg maar. Je kunt de skirts vastzetten met een schroefje aan de voorkant en aan de achterkant aan de binnekant van het schutbord. Dus het schroefje wat ook de binnenschermen van de schutborden op zijn plaats houdt.
Dan zit er nog een strip bij, die je aan je auto maar, zeg maar net onder je deurlijst op die bolle kant. De bovenste rand van de skirt hangt dan dus als het ware op deze strip. Ik wil die strip er dus op maken mbv parkers, ML en tectyl en kit. Daarna de skirts erop maken en dan mooi aan de bovenkant afkitten en aan de onderkant van de skirt gaatjes boven. Ik weet alleen niet precies hoe hoog die strip moet komen te zitten. Heeft iemand tips hiervoor? Hoe kan ik dit het beste aftekenen??
[img]http://home.planet.nl/~berkh384/Clio01.JPG[/img]
Alleen nu mijn vraagje. Ik heb dus de skirts en de strips die erbij horen. Ik heb alleen nooit in het echt gezien hoe ze zitten op de auto zeg maar. Je kunt de skirts vastzetten met een schroefje aan de voorkant en aan de achterkant aan de binnekant van het schutbord. Dus het schroefje wat ook de binnenschermen van de schutborden op zijn plaats houdt.
Dan zit er nog een strip bij, die je aan je auto maar, zeg maar net onder je deurlijst op die bolle kant. De bovenste rand van de skirt hangt dan dus als het ware op deze strip. Ik wil die strip er dus op maken mbv parkers, ML en tectyl en kit. Daarna de skirts erop maken en dan mooi aan de bovenkant afkitten en aan de onderkant van de skirt gaatjes boven. Ik weet alleen niet precies hoe hoog die strip moet komen te zitten. Heeft iemand tips hiervoor? Hoe kan ik dit het beste aftekenen??
-
- Contacteer:
ik wist niet eens meer dat ik de foto nog online had staan
J moet heel erg goed meten, eerst hang je je skirt op de goede plek en daarna ga je terug meten naar waar de strip moet komen te zitten. maakt toch niet uit of je de eerste keer te hoog of te laag zit, dan doe je het de tweede keer wel goed.....

J moet heel erg goed meten, eerst hang je je skirt op de goede plek en daarna ga je terug meten naar waar de strip moet komen te zitten. maakt toch niet uit of je de eerste keer te hoog of te laag zit, dan doe je het de tweede keer wel goed.....
mooi iig dat de foto nog wel online staat 
maar dat bedoel ik juist. Ik kan t wel de eerste keer verkeerd doen en de tweede keer goed, maar doe t t liefste meteen goed....zit ik ook niet met gaten in mijn auto die er niet hoeven/horen te zitten...

maar dat bedoel ik juist. Ik kan t wel de eerste keer verkeerd doen en de tweede keer goed, maar doe t t liefste meteen goed....zit ik ook niet met gaten in mijn auto die er niet hoeven/horen te zitten...
niemand???
-
- Moderator
wat martijn zegt, je hangt die skirt eerste even "los" op de auto. Dan markeer je de bovenkant van de skirt op de door jou gewenste hoogte. Vervolgens ga je even uitrekenen hoeveel lager die strik dan moet komen te zitten en dan kun je zo markeren waar de strip zelf moet komen. Mischien is het alleen wel wat makkelijker als je er iemand bij hebt om hem mee vast te houden
nou, zal morgen wel eens even gaan kijken of dat lukt. Het klinkt heel logisch, maar ben bang dat t in praktijk iets minder vlot zal gaan, maar ja...maakt niet uit.