Renault 25 dag
-
http://www.vakgaragehofstra.nl/r25 , das mijn pagina en die wordt vaker upgedate.. die 25 lui gebruiken mn forum zonder t te vragen.. 

-
oeps , aangepast 

Wanneer krijg ik die foto's nou een keer van je. tiedelieFWierda schreef:Ik heb trouwens een R 25 GTX, foei GJ!

Dit weekend. Blijf me nog even lastigvallen! Dat werkt goed bij zo'n flapdrol als ik. 
Jan Geert, van jou ouwe GTX heb ik ook nog wat foto's
ik zal ze dit weekend naar je mailen.
Is dit niet valsspelen ? 
-
heeej gaaf beter laat dan nooitFWierda schreef:Jan Geert, van jou ouwe GTX heb ik ook nog wat foto's

-
leuke fotos trouwens de nieuwe eigenaar van mn oude gtx was er ook met jaaa mn oude gt 

-
ja , he pas ff je link onderaan je post aan
http://www.vakgaragehofstra.nl/r25 , dat is mijn pagina , nee wilde hem down gooien omdat die knakkers van die club gewoon mijn forum gebruikten op hun pagina e.d. maar ja ze hebben ook nooit gevraagd of ik mee wilde participeren
in hun club cq pagina

[img]http://www.renault25.nl/evenementfoto/r25r23.jpg[/img]FWierda schreef:Foto's van de R25 dag van 25 augustus zijn te zien op:
http://www.renault25.nl/fotopagina1.htm
Kijk zo kan iedereen gelijk zien welke van jou is !!!
mee eens, was ons (fwierda) ook al opgevalenRudo schreef:Hmmm, er was toch ook iemand met een Turbo 2?? Jammer dat er geen foto van is.
Hoi hoi,
Mijn profiel maareens ge-updated (plaatje enzo),
ben ook nog op de 25 meeting in Oosterbeek geweest. Was wel een suc6, erg grote opkomst. Nu maareens zien wie/hoeveel er echt als leden blijven hangen.....
Robbert-Jan
Mijn profiel maareens ge-updated (plaatje enzo),
ben ook nog op de 25 meeting in Oosterbeek geweest. Was wel een suc6, erg grote opkomst. Nu maareens zien wie/hoeveel er echt als leden blijven hangen.....
Robbert-Jan
-
Wij waren er toen ook bij met twee Renaultjes 5;een baccara en een gt.Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:leuke fotos trouwens de nieuwe eigenaar van mn oude gtx was er ook met jaaa mn oude gt
Maar ik heb maar één gt gezien en dat was die volgens mij,van mij!
Greetz Marco

-
Turbo Marco schreef:moet gtx zijnJan-Geert (Momentsleutel) schreef:leuke fotos trouwens de nieuwe eigenaar van mn oude gtx was er ook met jaaa mn oude gt
maar heb geen 25 meer ben sinds vandaag happy owner of 21 turbo
Wij waren er toen ook bij met twee Renaultjes 5;een baccara en een gt.
Greetz Marco
-
Ok is ook weer opgehelderd!!Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:Turbo Marco schreef:moet gtx zijnJan-Geert (Momentsleutel) schreef:leuke fotos trouwens de nieuwe eigenaar van mn oude gtx was er ook met jaaa mn oude gt
maar heb geen 25 meer ben sinds vandaag happy owner of 21 turbo
Wij waren er toen ook bij met twee Renaultjes 5;een baccara en een gt.
Greetz Marco

-
Zie jij die niet rijden op de openbare weg???Panoramix schreef:Die 5-jes op die meeting in Oosterbeek waren inderdaad wel leuk. Alleen zie ik dat soort vijfjes nooit rijden op de openbare weg.
En ja ik was een van de 25 turbo's, fase 2
Dan ben je een gevaar op de weg

Pas maar op, straks zit je met je 5je onder zo'n 25Turbo Marco schreef:Zie jij die niet rijden op de openbare weg???Panoramix schreef:Die 5-jes op die meeting in Oosterbeek waren inderdaad wel leuk. Alleen zie ik dat soort vijfjes nooit rijden op de openbare weg.
En ja ik was een van de 25 turbo's, fase 2
Dan ben je een gevaar op de weg![]()
![]()
![]()