Is het mogelijk om de (originele) afstandsbediening voor de centrale vergrendeling, die ooit bij mijn Renault 5 Baccara heeft gezeten, te bestellen of na te maken?
En zo ja, hoe?
afstandsbedienig cv Renault 5 Baccara bestellen / namaken
-
Ala je die nieuw moet bestellen dan kost je dat 300 gulden voor zo een sleutel!!
Dus dat is geen gein!
Er word zo een sleutel besteld en dan als die sleutel binnen is moet je de sleutel meenemen die het nog wel doet en dan plaatsen ze de info van deze sleutel ook op de nieuwe en heb je dus weer 2 sleutels.
Als je geen sluetel meer hebt of je hebt er 1 en die gaat kapot dan heb je pech.
Dus dat is geen gein!
Er word zo een sleutel besteld en dan als die sleutel binnen is moet je de sleutel meenemen die het nog wel doet en dan plaatsen ze de info van deze sleutel ook op de nieuwe en heb je dus weer 2 sleutels.
Als je geen sluetel meer hebt of je hebt er 1 en die gaat kapot dan heb je pech.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee hoorTom schreef:bij een 5 zit het alleen niet in de sleutel maar in een apart kastje

Misschien is er bij mij dan een andere zender + ontvanger in gekomen, want bij mij zit het in de sleutel, net als in een Clio en 19 etc.
Laatst gewijzigd door Martijn op di 25 mar 2003 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die is voor de bevestiging aan de sleutel...red_Turbo schreef:wat bedoel jij dan? die ontvanger klik je er zo in ja.
zit volgens mij in de ab een schroef
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
En als ik dus alleen een extra sleutel zou willen bestellen, boeit me niet of de ab er op zit, dan kost dat ook zoveel?Serge1916V schreef:Ala je die nieuw moet bestellen dan kost je dat 300 gulden voor zo een sleutel!!
Dus dat is geen gein!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, want het metalen gedeelte zit er los in. Daar is dat schroefje voor.
Sleutels van Renault zijn wel prijzig. Maar passen beter dan van de sleutelmaker op de hoek.

-
Bij mijn 5 baccara zat ook een aparte afstandsbediening(en hij deed het ook nog).Martijn *Baccara* schreef:Nee hoorTom schreef:bij een 5 zit het alleen niet in de sleutel maar in een apart kastje![]()
![]()
Misschien is er bij mij dan een andere zender + ontvanger in gekomen, want bij mij zit het in de sleutel, net als in een Clio en 19 etc.

En volgens het instructieboekje was dat ook de orginele afstandsbediening.

-
Ja precies...zo'n afstandsbediening had ik ook.....Martijn *Baccara* schreef:[img]http://home.wanadoo.nl/r5baccara/Afbeel ... er_ovz.jpg[/img]