[Clio16V]andere nokassen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
PETJE

he jongens ik wil graag andere nokassen in mij clio16v doen maar wie weet waar ik die beste kan halen. kan ik alleen andere nokassen er in doen of moet ik nog wat anders bij vervanger. want mij cilinderkop lig er toch af dan kan ik net zo goed andere dingen er op doen.
speedline

Als je aan een Achterberg chip kunt komen met een programma voor andere nokkenassen kun je cat-cams link= http://www.catcams.be nokkenassen gebruiken. De EPROM is voor deze nokkenassen ontwikkeld.

Reken op € 600,- voor de set nokkenstokken incl. btw.

Het telefoonnummer is +32/3/320.25.60. Ze hebben alleen 9 verschillende typen voor de F7 alleen al !

En laat ik nu weten dat de motor daar flink van "opknapt" :D Zeker als je het combineert met een flowbeurtje en een iets hogere compressieverhouding.

En een set nemen met verstelbare nokkenastandwielen ! Zoals hieronder gepost. Ik vindt dit zo vanzelfsprekend dat ik dat er niet bij heb gezet !
Laatst gewijzigd door speedline op di 25 mar 2003 9:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Mickael

Je kan ook eens bij Speed-centre Geldermalse proberen, daar heb ik ze toendertijd besteld met computer. De prijzen komen overeen met die Speedline noemt.

Ik vond het een echte vooruitgang, hij liep veel lekkerde door de toerentallen heen.

Als je het geld kan missen zou ik ook meteen je tandwielen aanpakken.
Plaats reactie