Je hebt gelijk niet alle vw rijders maar hier in A'dam en omstreken wel, heb er hier in de buurt nog nooit een meegemaakt die z'n duim opstak altijd iets anders.GTI1-G60 schreef:Niet allemaal hoor!RO 16v schreef:Gisteravond op de A4 bij Schiphol waren 2 Golfjes Gti en 2 vr6jes aan het aan het racen toen ze me voorbij kwammen, ik erachteraan en met ze spelen wat niet zo leuk vonden kreeg van bijna allemaal de middelvinger en ik maar lachen en zwaaien, zielig zooitje die vw rijders.
Het gedrag van een middelvinger is :-*
Dan zou ik ook zwaaien.
Als ik om een Renault heen rijdt doe ik dat zonder handgebaren![]()
Net als bij de rest van de auto's.....zou wat zijn in de spits allemaal de middelvinger omhoog..
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Vanmiddag achter een MR2 MK2 156pk op de snelweg, dat ging aardig goed mee. en even de top verlegd naar 225 op de teller
(ook ruim 220 op de MR2 teller aldus eigenaar).
Dit blok is echt snel
S'middags nog een zure Swift GTi rijder die zat te drukken in de stad, tot 3x toe flink afgedroogd, maar hij bleef drukken.
Nou kep het zure mannetje er maar voorbij gelaten...
Gisteren, een kadett 2.0-16v GSi, zat heel stoer en afkeurend te kijken toen ik aankwam Devil-en bij het stoplicht.
Even vol weg en hij zat niet op te letten, probeerde nog bij te komen maarja dat lukte niet, werd alleen maar kleiner

Dit blok is echt snel

S'middags nog een zure Swift GTi rijder die zat te drukken in de stad, tot 3x toe flink afgedroogd, maar hij bleef drukken.
Nou kep het zure mannetje er maar voorbij gelaten...
Gisteren, een kadett 2.0-16v GSi, zat heel stoer en afkeurend te kijken toen ik aankwam Devil-en bij het stoplicht.
Even vol weg en hij zat niet op te letten, probeerde nog bij te komen maarja dat lukte niet, werd alleen maar kleiner

-
- Berichten: 659
- Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Mijdrecht. Kwam uit Oudewater en bij stoplichten bij Woerden kwam hij naast me staan. Is een maatje van me en dus meteen bij de BP ff de auto bekijkenIvo8hoven schreef:Woon jij ergens in omgeving Woerden dan??
Vandaag verloren van een BMW X5. Op de randweg in Haarlem kwam in achter m en wilde er eigenlijk langs, maar dat vond die dude waarschijnlijk niet zo leuk, want die ging vol op het gas en reed zowaar heel langzaam weg.... Dit ging zo door tot de 180-190, hij ging opzij en ik kon erlangs. Duipmie omhoog 
Toch leuk om te proberen, waardige tegenstander dus. Toch die zware ICE-bende er maar uit en die hybride-turbo kopen + de rest van de aanpassingen

Toch leuk om te proberen, waardige tegenstander dus. Toch die zware ICE-bende er maar uit en die hybride-turbo kopen + de rest van de aanpassingen

Immer wieder die verdammte Holländer
Hmm, rijd er is een keer een (onbekende) renault in Oudewater, ben ik er niet...!Jeroen RS schreef:Mijdrecht. Kwam uit Oudewater en bij stoplichten bij Woerden kwam hij naast me staan. Is een maatje van me en dus meteen bij de BP ff de auto bekijkenIvo8hoven schreef:Woon jij ergens in omgeving Woerden dan??
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Gisteravond nog een Opel Astra eruit getrokken. Ik stond bij het stoplicht te wachten met kameraden van me. Stopt die Astra naast me. Zie ik die kerel naar m'n auto kijken en hoor ik z'n toeren wat hoger gaan.
Licht op groen en cyaaaaaaaaa............. Zag meneertje Astra pas bij de volgende stoplicht weer met een chagrijninge kop.
Licht op groen en cyaaaaaaaaa............. Zag meneertje Astra pas bij de volgende stoplicht weer met een chagrijninge kop.

-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Kweenie. Kon ik niet zien.
Die chagerijnige kop zou ik ook hebben als ik in een astra zat i.p.v een snelle renault :-DMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Gisteravond nog een Opel Astra eruit getrokken. Ik stond bij het stoplicht te wachten met kameraden van me. Stopt die Astra naast me. Zie ik die kerel naar m'n auto kijken en hoor ik z'n toeren wat hoger gaan.
Licht op groen en cyaaaaaaaaa............. Zag meneertje Astra pas bij de volgende stoplicht weer met een chagrijninge kop.
Gr Bart
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Do not underestimate a Renault 19 16V 

Vanmorgen een gassende dame naast me in een Citroen BX GTI...
stond nog een motor voor me, magoed die was al snel weg en ik er achteraan... maar die bx hield et niet bij
Op werk aangekomen nog even een BX-rijdende collega zitten fokken
stond nog een motor voor me, magoed die was al snel weg en ik er achteraan... maar die bx hield et niet bij

Op werk aangekomen nog even een BX-rijdende collega zitten fokken

Don't walk the grass... smoke it
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Zaterdag op de A2 richting A'dam een getunede Golf gepest...hij dacht dus snel te zijn met z'n rode d rode i, tdi :-* En door het bumperpakketje en 18" ging ie ook niet harder 

Vandaag naast me aan het stoplicht: BMW 735i echt een splinternieuwe. Raampje open, gast van rond de 30 lacht es en vraagt of ik hash was aan't roken (was een sjekkie) en daarna 'Sprintje??'. Dat laat ik me geen 2x zeggen hé! Ik, met 2 andere personenen en 2 vrachtwagen accus in de gtt bij groen vol op 't gas samen met hem, en ik zweer 't je, tot effe boven de 100 gelijk op, halverwege de 3 liep ie op me uit. Een leuk duimpje nog gekregen van 'm. Vet was dat.
En dat was geen kinderautotje zeg...
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3600cm3
boring x slag 84,0x81,2 mm
compressieverh. 10,5:1
max. vermogen 200 kW (272 pk)/6200tpm
max. koppel 360 Nm/3700tpm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
Die 7,5 kan ik never gehaald hebben, als schijnt mijn blokje wel gereviseert te zijn en rij ik op 0,8 bar...
En dat was geen kinderautotje zeg...
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3600cm3
boring x slag 84,0x81,2 mm
compressieverh. 10,5:1
max. vermogen 200 kW (272 pk)/6200tpm
max. koppel 360 Nm/3700tpm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
Die 7,5 kan ik never gehaald hebben, als schijnt mijn blokje wel gereviseert te zijn en rij ik op 0,8 bar...
Had je toch beter ffies je passagiers en de twee accu's in de berm moeten zetten...Riël schreef:Vandaag naast me aan het stoplicht: BMW 735i echt een splinternieuwe. Raampje open, gast van rond de 30 lacht es en vraagt of ik hash was aan't roken (was een sjekkie) en daarna 'Sprintje??'. Dat laat ik me geen 2x zeggen hé! Ik, met 2 andere personenen en 2 vrachtwagen accus in de gtt bij groen vol op 't gas samen met hem, en ik zweer 't je, tot effe boven de 100 gelijk op, halverwege de 3 liep ie op me uit. Een leuk duimpje nog gekregen van 'm. Vet was dat.
En dat was geen kinderautotje zeg...
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3600cm3
boring x slag 84,0x81,2 mm
compressieverh. 10,5:1
max. vermogen 200 kW (272 pk)/6200tpm
max. koppel 360 Nm/3700tpm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
Die 7,5 kan ik never gehaald hebben, als schijnt mijn blokje wel gereviseert te zijn en rij ik op 0,8 bar...

Gisteravond heb ik een ritje mee mogen maken in een VW Golf 3 VR6.... turbo!Panoramix schreef:Ik ga mijn typeplaatje 'V6 turbo' op de achterkant en zijkanten maar eens vervangen door 'diesel', en dan eens kijken bij een stoplicht.......
Crimineel wat gaat dat hard! Met een orginele compressieverhouding en 0.6 bar turbodruk perst het apparaat er 265 pk en 403 Nm uit!
In 1 woord bizar... Zoals een 5 GTT in de derde versnelling trekt, trekt dat ding in de vijfde versnelling. Binnen een mum van tijd zat ie op 230 en daar stopte het feest in 1 klap. Het koppel is daarna verdwenen en harder gaat ie niet.
Een impreza verbleekt bij dit geweld.
zonder turbo is deze nog redelijk bij te houden met een gtt tot de 100 ongeveer maar daarna is ie wegXedrah schreef:
Gisteravond heb ik een ritje mee mogen maken in een VW Golf 3 VR6.... turbo!
Crimineel wat gaat dat hard! Met een orginele compressieverhouding en 0.6 bar turbodruk perst het apparaat er 265 pk en 403 Nm uit!
In 1 woord bizar... Zoals een 5 GTT in de derde versnelling trekt, trekt dat ding in de vijfde versnelling. Binnen een mum van tijd zat ie op 230 en daar stopte het feest in 1 klap. Het koppel is daarna verdwenen en harder gaat ie niet.
Een impreza verbleekt bij dit geweld.
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 7:51
- Locatie: Venray
Vriend van me heeft pas n Civic vtec (150 pk) uit '91 gekocht met chip. Kheb nu al n paar keer met/tegen hem geraced.(met Clio 16v) In de 1 gaat dat nog vrij gelijk op, in de 2 ligt ie al een beetje voor en zo loopt ie steeds beetje verder weg. Als we bij de 130 ofzo zijn ligt ie minimaal een autolengte voor. Oftewel, zo'n Civic v-tec is sneller! (en het blijft vet, schakelen bij de 8500rpm
)
Kheb ook wel vaker tegen 1,6 16v (niet vtec)civic's/crx-en gereden Type 1-2 Daar win k t altijd wel van

Kheb ook wel vaker tegen 1,6 16v (niet vtec)civic's/crx-en gereden Type 1-2 Daar win k t altijd wel van

Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
###16vee oléé oléé!!!###
standaard 16v?Johnny_r82 schreef:Vriend van me heeft pas n Civic vtec (150 pk) uit '91 gekocht met chip. Kheb nu al n paar keer met/tegen hem geraced.(met Clio 16v) In de 1 gaat dat nog vrij gelijk op, in de 2 ligt ie al een beetje voor en zo loopt ie steeds beetje verder weg. Als we bij de 130 ofzo zijn ligt ie minimaal een autolengte voor. Oftewel, zo'n Civic v-tec is sneller! (en het blijft vet, schakelen bij de 8500rpm)
Kheb ook wel vaker tegen 1,6 16v (niet vtec)civic's/crx-en gereden Type 1-2 Daar win k t altijd wel van

Don't walk the grass... smoke it
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 7:51
- Locatie: Venray
Ja, in principe wel. Zit openluchtfilter, katvervanger en sebring eind demper op. Maar dat scheelt ook misschien 0,1 secoxje schreef:standaard 16v?Johnny_r82 schreef:Vriend van me heeft pas n Civic vtec (150 pk) uit '91 gekocht met chip. Kheb nu al n paar keer met/tegen hem geraced.(met Clio 16v) In de 1 gaat dat nog vrij gelijk op, in de 2 ligt ie al een beetje voor en zo loopt ie steeds beetje verder weg. Als we bij de 130 ofzo zijn ligt ie minimaal een autolengte voor. Oftewel, zo'n Civic v-tec is sneller! (en het blijft vet, schakelen bij de 8500rpm)
Kheb ook wel vaker tegen 1,6 16v (niet vtec)civic's/crx-en gereden Type 1-2 Daar win k t altijd wel van

Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
###16vee oléé oléé!!!###
Aha, de onvolprezen 'BX Sport' uit neerlands beste film ooit" Flodder.oxje schreef:Vanmorgen een gassende dame naast me in een Citroen BX GTI...
stond nog een motor voor me, magoed die was al snel weg en ik er achteraan... maar die bx hield et niet bij![]()
Op werk aangekomen nog even een BX-rijdende collega zitten fokken
Vanochtend had ik een exemplaar 'met buffelleer' naast me staan. "Jij gaat domme dingen doen" zei ik nog tegen hem maar het was al te laat: ff gassen en bij schakelen naar drie was tie al een eind weg in de achteruitkijkspiegel.
Oh buurman wat doet u nu ?

Johnny_r82 schreef:Ja, in principe wel. Zit openluchtfilter, katvervanger en sebring eind demper op. Maar dat scheelt ook misschien 0,1 secoxje schreef:standaard 16v?Johnny_r82 schreef:Vriend van me heeft pas n Civic vtec (150 pk) uit '91 gekocht met chip. Kheb nu al n paar keer met/tegen hem geraced.(met Clio 16v) In de 1 gaat dat nog vrij gelijk op, in de 2 ligt ie al een beetje voor en zo loopt ie steeds beetje verder weg. Als we bij de 130 ofzo zijn ligt ie minimaal een autolengte voor. Oftewel, zo'n Civic v-tec is sneller! (en het blijft vet, schakelen bij de 8500rpm)
Kheb ook wel vaker tegen 1,6 16v (niet vtec)civic's/crx-en gereden Type 1-2 Daar win k t altijd wel van


Nee geintje. Ik pak ze heel makkelijk, maarja ik rij ook niet met een org. clio gelukkig

en dat laatste kost je eerder 0,1 sec dan dat je er mee wint! Zeker als ie niet gechipt is.
-
- Berichten: 66
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 7:51
- Locatie: Venray
Wat heb jij dan aangepast dat je die vtec's zo makkelijk inmaakt?Mickael schreef:Johnny_r82 schreef:Ja, in principe wel. Zit openluchtfilter, katvervanger en sebring eind demper op. Maar dat scheelt ook misschien 0,1 secoxje schreef:standaard 16v?Johnny_r82 schreef:Vriend van me heeft pas n Civic vtec (150 pk) uit '91 gekocht met chip. Kheb nu al n paar keer met/tegen hem geraced.(met Clio 16v) In de 1 gaat dat nog vrij gelijk op, in de 2 ligt ie al een beetje voor en zo loopt ie steeds beetje verder weg. Als we bij de 130 ofzo zijn ligt ie minimaal een autolengte voor. Oftewel, zo'n Civic v-tec is sneller! (en het blijft vet, schakelen bij de 8500rpm)
Kheb ook wel vaker tegen 1,6 16v (niet vtec)civic's/crx-en gereden Type 1-2 Daar win k t altijd wel vanwat is die van jou traag dan
![]()
Nee geintje. Ik pak ze heel makkelijk, maarja ik rij ook niet met een org. clio gelukkig![]()
en dat laatste kost je eerder 0,1 sec dan dat je er mee wint! Zeker als ie niet gechipt is.
Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
###16vee oléé oléé!!!###
Ik heb zoiets al eens mogen meemaken was alleen een Corrado met iets meer vermogen en daarmee verbleekte een Fireblade 900 vanaf 100km/h, je gaf gewoon gas en zag de motor niet meer.Xedrah schreef:Gisteravond heb ik een ritje mee mogen maken in een VW Golf 3 VR6.... turbo!Panoramix schreef:Ik ga mijn typeplaatje 'V6 turbo' op de achterkant en zijkanten maar eens vervangen door 'diesel', en dan eens kijken bij een stoplicht.......
Crimineel wat gaat dat hard! Met een orginele compressieverhouding en 0.6 bar turbodruk perst het apparaat er 265 pk en 403 Nm uit!
In 1 woord bizar... Zoals een 5 GTT in de derde versnelling trekt, trekt dat ding in de vijfde versnelling. Binnen een mum van tijd zat ie op 230 en daar stopte het feest in 1 klap. Het koppel is daarna verdwenen en harder gaat ie niet.
Een impreza verbleekt bij dit geweld.

-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
21 turbo kopen , blaas je iedereen vd weg af 

Word !Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:21 turbo kopen , blaas je iedereen vd weg af
Ik heb er eergisteren in een gereden en ik ben nog aan het bijkomen. Djeezes wat ging dat hard, vooral op de snelweg, zelfs bij 200 had je nog een duw in de rug. Heerlijk !
Jammer dat die auto's een opa versnellingsbak (no offence andre) hebben waarmee snel schakelen niet echt mogelijk is en de pedalen zijn zo vaag als een laguna 1.8.
Verder: top !