Behalve de stoelen dan..Bas schreef:Uhm volgens mij had Ray een eigen stijl, waarbij niets van het fenomeen '16v' is afgekeken?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ray had een clio 1.4 omgebouwd naar een 16v uitvoering.oxje schreef:ray had alleen geen 16v
De Onbekende Renault.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Ja daar kwam het door! de tranen stonden nog in mijn ogen!rasit.. schreef:jeroen zeg maar gewoon dat ajax verloren heeft dan weten we al genoegJeroen RS schreef:Haha ik zal voortaan beter opletten! Ik reed er op afstand langs dus heb niet goed gekeken!
etterbakIvo8hoven schreef:Hmm, kheb nog nooit een 16V gezien in zo'n mooie roze kleur....![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
ik kan het begrijpen jongen, als je het niet meer ziet zitten kan je altijd nog bij een rtc'er terecht heJeroen RS schreef:Ja daar kwam het door! de tranen stonden nog in mijn ogen!rasit.. schreef:jeroen zeg maar gewoon dat ajax verloren heeft dan weten we al genoegJeroen RS schreef:Haha ik zal voortaan beter opletten! Ik reed er op afstand langs dus heb niet goed gekeken!

En waar rijdt Ray heden ten dagen in:
[img]http://www.leuke-dingen.com/23-03/images/IM000022.jpg[/img]
Vandaag dus gespot in Zandvoort op camping de Branding met nog een GTT.
Ook een 21 Turbo was aanwezig, wie was dit, Jeroen Lubking??
[img]http://www.leuke-dingen.com/23-03/images/IM000022.jpg[/img]
Vandaag dus gespot in Zandvoort op camping de Branding met nog een GTT.
Ook een 21 Turbo was aanwezig, wie was dit, Jeroen Lubking??
dit was jeroen l. helaas niet.......en ik ben de andere gtt 

vet eindelijk een keer gespot 
vreemde eend in de bijt, ze zullen wel gedacht hebben

vreemde eend in de bijt, ze zullen wel gedacht hebben

Immer wieder die verdammte Holländer
Zal Jan van Bezouw wel zijn geweest. Die woont namelijk in die contrijen. Hoe laat was het ongeveer? Hij was namelijk ook op de circuitdag vandaag.Tom schreef:vandaag een Renault spider gespot op de weg van Vught naar Tilburg. Ik heb er een hele tijd naast gereden (mercedes E200 taxi), dus kreeg weinig reactie
-
- Moderator
- Car: MB
was tussen 20.00 en 21.00 gok ik. Er zaten twee mensen in, ik meen een man en een vrouw, en ze hadden beide een helm op. Bovendien hielden ze zich keurig aan de snelheid (ik ook, ze flitsen daar enorm vaak !!), en maakt de uitlaat totaal geen geluid (standaard denk ik). Het kenteken was d8 ik iets met VT als ik me niet vergis
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Dat moet dan haast wel Jan van Bezouw geweest zijn.
Dan zullen ze het wel zijn geweest. Kenteken begint met een P.Tom schreef:was tussen 20.00 en 21.00 gok ik. Er zaten twee mensen in, ik meen een man en een vrouw, en ze hadden beide een helm op. Bovendien hielden ze zich keurig aan de snelheid (ik ook, ze flitsen daar enorm vaak !!), en maakt de uitlaat totaal geen geluid (standaard denk ik). Het kenteken was d8 ik iets met VT als ik me niet vergis
-
rijd ik vandaag vanuit belgie met de 21 turbo op de ambulance naar friesland , en ben ik niet eens gespot 

Nope. Komt het kentken PV-SF-50 je bekend voor?Tom schreef:lachen. is die ook wel eens on-line, want dan mag ie de volgende keer wel zwaaien als ik hem weer tegen kom
[img]http://www.renaultfreak.nl/fotozmeeting ... G_0422.jpg[/img]
-
Ja hoor! Vanmiddag nog gezien in Assen.Chris schreef:Nope. Komt het kentken PV-SF-50 je bekend voor?

vanochtend ons aller merijntje gespot...
reed heel relaxed met z'n zonnebrilletje op naar het werk
Ik zat in een van de 2 verhuiswagens en je zag me overduidelijk Niet!
reed heel relaxed met z'n zonnebrilletje op naar het werk

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
ja maar dat is geen onbekende renault hey.. andere topic graagNielske schreef:vanochtend ons aller merijntje gespot...
reed heel relaxed met z'n zonnebrilletje op naar het werk![]()

Ken ook wel een of andere rochelende peugeot die we wel eens van een RTC-sticker kunnen voorzienoxje schreef:Vanmorgen in Den Haag, een Clio RN, helemaal standaard op de sticker op de achterruit na:
'Je voelt je lekkerder in een peugeot'
Moest er wel om lachen

-
vanochtend gespot in albelasserdam een zwarte gtt vlak bij de marissenstraat zag er erg piekfein uit
gisteren gespot richting beverwijk een clio wiliams was verlaagd de rest standaard
gisteren gespot richting beverwijk een clio wiliams was verlaagd de rest standaard
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
vanmorgen op de parallelbaan van de Hoofdweg in Rotterdam, langs sloperij Tano, een donkerblauwe clio 16V. hij trok aardig hard op en reed met een flinke vaart richting de Oosterhof.
Ik zach net op Yorin bij Typisch '90:
Stukje uit 1994 van BNN, op de achtergrond stond een gele R 5 type '76 / '83
echt lache man zo'n bakkie..!
Staat trouwens op marktplaats een hele deftige 5 Alpine te koop
Stukje uit 1994 van BNN, op de achtergrond stond een gele R 5 type '76 / '83
echt lache man zo'n bakkie..!
Staat trouwens op marktplaats een hele deftige 5 Alpine te koop
-
- Moderator
- Car: Megane
net bij een gevaar op de weg zag ik op de achter grond een donkergrijze clio 16v 

-
In positieve of negatieve zin?P@TB@D schreef:net bij een gevaar op de weg zag ik op de achter grond een donkergrijze clio 16v