Gisteren,,..rond 12:45 gespot Renault Clio 3.0 v6.
Op de A20 bij afslag Hillegersberg en Cappelle a/d Ijssel.
Hij ging richting Den Haag ik moest er helaas al af, blijft een bijzondere verschijning.
Sander101 schreef:Al een paar keer op de n11 gezien. Een zilveren Clio V6 phase1. Word bestuurd door een oudere man met witte haren. Iemand van hier
Die zie ik ook met regelmaat rijden. Zit een nummerplaathouder op van Renault dealer Hans Jongerius in Woerden. Overdag staat de Clio bij Hans Uljee, reklame bureau, in Alphen a/d Rijn.
Gisteravond gepot bij de Mac in Bodegraven een bordeaux rode R1916V cabrio phase1.
Vanmorgen gespot in Groningen bij motorzaak Boonstra een blauwe Megane met 17 inch goude velgen, zeer mooi.
Op de A6 een Willams, kenteken PB-....???, had bijna de afslag van Emmeloord gemist.
Tevens op de A6 tussen Lelystad en Emmeloord een Willams rally uitvoering met de namen M.Cats en M v/d Linden erop, wie zouden dat nou zijn????? [/list]
vandaag 22-03-2003 gespot in sneek om ongeveer 17:00 uur. Een rode renault clio 16v met witte verf bij de achterste wielkassen. Volgens mij begon het kenteken met ZX....
Vanvond op de Goudseweg in Bodegraven kwam een witte R5GTT phase 1 me tegemoet. Kenteken ZK-38-VN(Welbekend bij de Oudewater posse).
Hij zwaaide nog, ik ree ook in me GT vandaar.. Later op de avond stond ie op de Vrije Nesse bij de stomerij voor.
Zaterdag avond gespot op de parkeer plaats van disotheek brothers in Bunnik, een blauwe 19 16v phase 1, kenteken was iets met xf-xh ofzo, had standaard wielen, maar wel een dikke uitlaat.
Gistermiddag onderweg naar Emmeloord, op de A27 ergens rond Utrecht nog een stukje opgereden met een blauwe GTT. Kenteken: TD-51-P*, deze GTT was overigens voorzien van RTC-stickers, dus wie was 't?
Tijdens de terugweg op de A6 (rond 00.30 uur) kwam ik nog voorbij een rooie Megane Coupe gevlogen, welke nog naar me seinde. Toevallig ook een bekende van hier?
gespot hier in Apeldoorn: een 5 gt turbo blue sport, zag er super uit! helemaal origineel.
En een 5 gtt phase 1 licht blauw, stond laatst bij garage bakker.
zojuist gespot op de snelweg omgeving rotterdam, een grijze 5 turbo coupe, kenteken begon met NB dacht ik.. effetjes kunnen racen maar moest er snel af
Chris schreef:Vanvond op de Goudseweg in Bodegraven kwam een witte R5GTT phase 1 me tegemoet. Kenteken ZK-38-VN(Welbekend bij de Oudewater posse).
Hij zwaaide nog, ik ree ook in me GT vandaar.. Later op de avond stond ie op de Vrije Nesse bij de stomerij voor.
Tja, daar heb ik nog in proefgereden ongv. 2 jaar geleden, stond in Haastrecht te koop voor 4500 gulden. Was een leuk ding, en lekker snel...!
Vrijdag in Utrecht rond 17.30 uur:
Renault 5 GT Turbo ph2
Antrecietgrijs
XL-61-BN
TSW Imola 14", dikke pijp, en een striping
Zag er best uitgeleefd uit, en mocht wel eens gewassen worden
Chris schreef:Vanvond op de Goudseweg in Bodegraven kwam een witte R5GTT phase 1 me tegemoet. Kenteken ZK-38-VN(Welbekend bij de Oudewater posse).
Tja, daar heb ik nog in proefgereden ongv. 2 jaar geleden, stond in Haastrecht te koop voor 4500 gulden. Was een leuk ding, en lekker snel...!
Hij heeft ook nog te koop gestaan bij Suzuki van Buuren in Gouda. Moest toen rond de 5 kosten. Was dat wagentje niet van een monteur bij Eegdeman in Haastrecht ofzo?