nou ging me uitlaat op halen . Onderweg staan we voor een stoplicht. en we rijden weg. en opeens iedereen in de ankers staat er een maloot schuin op de weg. en christian zag dit net even te laat . Maar aan gekomen bij Peter zag ik dat hij ook nog een bumper had liggen dus heb ik die ook gelijk maar even gekocht . hier onder wat pic`s van de aan rijding
ik heb al een nieuwe bumper hij is alleen willi blauw dus ik moet even aan het schuren gaan en weer laten spuiten kunnen ze gelijk men spoiler nog een keertje spuitenJongens
Die Laguna heeft alleen een beetje een kras op de bumper? Stevige auto, zeg.
Vandaag stopte een bus pakweg 5 tot 10 cm van mijn zijkant. Was ook een beetje mijn schuld, maar voornamelijk omdat de buschaffeur een ontzettende [censuur] was.
gewoon te koop zetten raak je wel kwijt voor een schappelijke prijs. Scheeld je weer in je onkosten.
Leuk verbouwd zo die uitlaat vond hem toen ook al machtig staan onder die 2tone. Wordt je van die uitlaat op lange afstanden niet helemaal knetter? Mijn muziek komt al niet eens meer uit boven een 100mm laser op de snelweg. De verkoper van Jelmer zijn nieuwe gtt werd ook al gek in mijn clio toen we de auto moesten over schrijven in utrecht hij zelf woont in vianen.
Late reactie, maar toch...heavy balen man!
Maar wel weer gelukkig dat je snel aan een andere bumper bent gekomen en dit ook cheap kunt laten spuiten, dat scheelt een hoop natuurlijk!
Suc6 ermee!
Ben schreef:Wordt je van die uitlaat op lange afstanden niet helemaal knetter?
Ik heb ook een duplex uitlaat maar dan een remus en ik word er niet knetter van, ik ben er zelfs mee naar Frankrijk gereden. En als hij even veel geluid produceerd als de mijne dan gaat het prima.
Ben schreef:Wordt je van die uitlaat op lange afstanden niet helemaal knetter?
Ik heb ook een duplex uitlaat maar dan een remus en ik word er niet knetter van, ik ben er zelfs mee naar Frankrijk gereden. En als hij even veel geluid produceerd als de mijne dan gaat het prima.
@ christian: suc6 met het herstel van je Clio
ja als je 140 gaat rijden is het geluid wel beedje weg en kun je normaal met me kaar praten zelfs men vriendin kan slapen als ze bij mij ind eauto zit maar dat is nu met katvervanger en einddemper leeg