is dit nou een open of een gewoon luchtfilter huis
[img]http://home.arcor.de/hummelone/Bild-1%20034.jpg[/img]
[Clio] raar luchtfilter huis
een open luchtfilterhuis bestaat niet echt, maar hij ziet er idd niet echt normaal uit, lijkt eerder een of ander gaar ding, maar het zou voor een 'soort' openluchtfilter door kunnen gaan aangezien ie blijkbaar door dat gaas lucht aanzuigt
Denk alleen wel dat het daar erg warm kan worden
Denk alleen wel dat het daar erg warm kan worden
Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Die van (bijna) mijn clio ziet er niet zo uit... dat gaas is dan gewoon plastic en bijna dicht dus. Denk dat dit een soort openlucht filter is, ik zou m wel extra koeling geven door koude lucht presteert ie beter 

Clio16v
-
Ziet eruit al tuning voor the looks....maar HELEMAAL niet functioneel...volgens mij heb je nu de nadelen van een luchtfilterhuis EN een openluchtfilter in 1
???

Precies Robert, het luchtfilterhuis heeft een bepaalde stomingsrichting en dat is nu helemaal verpest, het is alleen voor de look/geluid.Robert dB. schreef:Ziet eruit al tuning voor the looks....maar HELEMAAL niet functioneel...volgens mij heb je nu de nadelen van een luchtfilterhuis EN een openluchtfilter in 1???
Ik denk dat je met dit rare geval pk's aan het inleveren bent.
-
Flink aan het zagen geweest in het originele huis, zal nu wel meer geluid produceren, maar zuigt ook veel warme lucht aan net zoals een openluchtfilter.
wel een alternatief als je geen geld voor een openluchtfilterkit hebt en je het geen probleem vind om het originele filterhuis in stukken te zagen....
wel een alternatief als je geen geld voor een openluchtfilterkit hebt en je het geen probleem vind om het originele filterhuis in stukken te zagen....
En als je geen probleem hebt om je blok naar de klote te helpen.Patrick L. schreef:wel een alternatief als je geen geld voor een openluchtfilterkit hebt en je het geen probleem vind om het originele filterhuis in stukken te zagen....
Ik denk dat het gewoon een inlegfilter is. En ze hebben de behuizing er gewoon af gelaten en een paar aanpassingen gemaakt. Ik vindt het persoonlijk er niet uitzien.
Groetjes
Groetjes