De Onbekende Renault.
Gisteren stond ik bij een stoplicht in Uden naast een groene Clio S. Ik effe duimpie omhoog, maar ik zat meer naar zijn auto te kijken dan op het stoplicht te letten, dus voordat ie terug kon 'duimen' zaten er al 10 man te toeteren ik door moest rijden omdat het groen was! 

Afgelopen maandag rond 16.00 uur op de A12 richting Utrecht en thv Woerden: een op 't oog strak uitziende Williams (phase 2), kenteken LV-HR-06.
Later die dag in Krimpen a/d IJssel, rond 17.30 uur op de Industrieweg nog een Williams.
En gisteren rond 17.15 uur op de A29 door de Heinenoordtunnel richting Rotterdam een zilvere phase 2 Clio RS.
Later die dag in Krimpen a/d IJssel, rond 17.30 uur op de Industrieweg nog een Williams.
En gisteren rond 17.15 uur op de A29 door de Heinenoordtunnel richting Rotterdam een zilvere phase 2 Clio RS.
dus jij woont in lisserbroek. Wat voor auto heb je?? heb je dan vast wel eens zien rijdenBartjay schreef:Waar in Lisserbroek, woon er zelf maar heb deze nog nooit gezien......Dimitri2.0 schreef:Zojuist gespot in Lisserbroek.
een zilverkleurige Clio met oa. fel groene spoiler en skirts (bumper geloof ik ook)
Was ook aanwezig bij de jaarafsluiting 2002 in De Meern.
car: '93 bmw 325 i cabrio
-
Vandaag gespot rond half 5 in hengelo. Rode Clio 16V met witte achterlichten en een alien-spoiler. Christian dus.
Ik verplaatste mij helaas onopvallend in een E270CDI.
Marce
Marce
-
- Moderator
- Car: Megane
18:30 bij disco locomotion te zoetermeer een grijze renault 5 alles mee gespoten kleur hij zag erug vet een erug hoekige bodykit maar ik kon er nou niet echt uit halen of het een gtt gte of gtx is was heb hellaas ook geen kenteken maar 1 ding is zeker hij heeft mij gezien hij keek naar mijn auto en ik naar zijne 

waar heb je me gezien danMarcel dLC schreef:Vandaag gespot rond half 5 in hengelo. Rode Clio 16V met witte achterlichten en een alien-spoiler. Christian dus.
Marce

-
Nu te zien op tv. Jean Claude van Damme die een R 5 Alpine aan gort rijd. 

In Hoofddorp heb ik inmiddels al wel 6 of 7 GTT's gezien. Wel leuk. Zit je lekker te straten hoor je weer is een hoop geknal en gesis. Geen van allen is lid volgens mij. En ik heb geen stickers bij me, sorrie. 

-
Volgens mij was dat een Renault 21. Die bruine.
De RF-HT-58 is een GTE, Ph2 dus ,Abel schreef:Afslag Marum richting groningen afgelopen Zaterdag laat op de middag.
Zwarte GT Turbo. verlaagd, kon niet zo snel zien of het PH1 of 2 was
Nr bord RF HT 58
deze stond een tijdje te koop in Friesland voor 300 Euro, deze auto schijnt zo gaar als een kip te zijn.
(ik ben er zelf niet wezen kijken maar heb het ook maar gehoord)
De reden dat ik dat weet , mijn oude GTE heeft kenteken RF-HT-68 en is ook zwart, dus dacht ik dat dat mijn ouwetje was en wilde hem dus gaan kopen totdat ik de foto eens goed bekeek en zag dat er 58 stond.
-
inderdaad vies hok , was wit geweest , glas lag compleet overal in de auto brr wie dat gekocht heeft moet goed gek zijn geweest , oke nu weer verder ontopicR5GTE schreef:De RF-HT-58 is een GTE, Ph2 dus ,Abel schreef:Afslag Marum richting groningen afgelopen Zaterdag laat op de middag.
Zwarte GT Turbo. verlaagd, kon niet zo snel zien of het PH1 of 2 was
Nr bord RF HT 58
deze stond een tijdje te koop in Friesland voor 300 Euro, deze auto schijnt zo gaar als een kip te zijn.
(ik ben er zelf niet wezen kijken maar heb het ook maar gehoord)
De reden dat ik dat weet , mijn oude GTE heeft kenteken RF-HT-68 en is ook zwart, dus dacht ik dat dat mijn ouwetje was en wilde hem dus gaan kopen totdat ik de foto eens goed bekeek en zag dat er 58 stond.

-
Bij Frans op den Bult (wegrestaurant) voor. Weet niet hoe die straat heet ofzo, kom niet echt uit die regio.....Christian schreef:waar heb je me gezien danMarcel dLC schreef:Vandaag gespot rond half 5 in hengelo. Rode Clio 16V met witte achterlichten en een alien-spoiler. Christian dus.
Marcekwam net uit school dan

Gister in haarlem op het narcisplantsoen een witte 5 gtt phase , met andere velgen en een remus dempert, ben effe gestopt om een stickertje onder ze ruitenwisser te douwen 
Gisteren in lelystad bij het postkantoor een grijze Alpine V6!
Zag er redelijk uit, gewoon standaard.
Onderweg naar mn werk kom ik de laatste tijd heel veel verschillende Clio 16v's tegen (vooral blauwe en een grijze). Mensen van hier die tussen half 8 en half 8 vanuit de polder (zeewolde/lelystad) richting Harderwijk rijden?

Onderweg naar mn werk kom ik de laatste tijd heel veel verschillende Clio 16v's tegen (vooral blauwe en een grijze). Mensen van hier die tussen half 8 en half 8 vanuit de polder (zeewolde/lelystad) richting Harderwijk rijden?

Rode Clio 1 S, 5-spaak velgen en DTM einddemper......RoyW schreef:dus jij woont in lisserbroek. Wat voor auto heb je?? heb je dan vast wel eens zien rijdenBartjay schreef:Waar in Lisserbroek, woon er zelf maar heb deze nog nooit gezien......Dimitri2.0 schreef:Zojuist gespot in Lisserbroek.
een zilverkleurige Clio met oa. fel groene spoiler en skirts (bumper geloof ik ook)
Laatst gewijzigd door Bartjay op zo 23 mar 2003 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik werk in Lisserbroek en deze Clio reed over de Lisserbroekerweg langs het kantoor.Bartjay schreef:RoyW schreef:Bartjay schreef:Waar in Lisserbroek, woon er zelf maar heb deze nog nooit gezien......Dimitri2.0 schreef:Zojuist gespot in Lisserbroek.
Aha...arbeider in de wereldstadDimitri2.0 schreef:Bartjay schreef:RoyW schreef:Ik werk in Lisserbroek en deze Clio reed over de Lisserbroekerweg langs het kantoor.Bartjay schreef:Waar in Lisserbroek, woon er zelf maar heb deze nog nooit gezien......Dimitri2.0 schreef:Zojuist gespot in Lisserbroek.

-
net gespot voor de geusselt, blauw-witte Twingo met williams stickers, en dubbele uitlaat, is van Marc Dassen auto`s. leek op een bekende twingo die ook op forum zat, met Rothmans stickers
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Rode Clio 1 Sport, 5-spaak velgen en DTM einddemper......[/quote]
wat voor auto?? Een clio II RS fase 1 bedoel je?
Gr.Frits
wat voor auto?? Een clio II RS fase 1 bedoel je?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Das Twingo Turbo oftewel PaulPatrick L. schreef:net gespot voor de geusselt, blauw-witte Twingo met williams stickers, en dubbele uitlaat, is van Marc Dassen auto`s. leek op een bekende twingo die ook op forum zat, met Rothmans stickers
Ah, das ook vlak bij waar ik woon (enschede noord namelijk). Frans op de Bult (truckersparkeerplaats/ restaurant) ligt langs de A1, thv. afslag Hengelo Noord/Deurningen/Weerselo. Als je daar dus bij de stoplichtenkruising hebt gereden, zal dat de oude (b)weg naar Oldenzaal zijn.Marcel dLC schreef:Bij Frans op den Bult (wegrestaurant) voor. Weet niet hoe die straat heet ofzo, kom niet echt uit die regio.....Christian schreef:waar heb je me gezien danMarcel dLC schreef:Vandaag gespot rond half 5 in hengelo. Rode Clio 16V met witte achterlichten en een alien-spoiler. Christian dus.
Marcekwam net uit school dan
(hoe kan het ook anders...met Christian..

Vandaag, eind van de middag in Zandvoort.
Een bordeaux rode Twingo met gouden velgen en Williams stickers.
Een bordeaux rode Twingo met gouden velgen en Williams stickers.
Vandaag rond een uur of half vijf ook nog een meiske in een zo ogend vieze rooie clio16v op het Prof. B.M. Teldersviaduct in Den Haag.
Ik ging de andere kant op, tenminste ik stond de andere kant op maar omdat ze in het spitsuur de gehele raamweg hadden afgesloten schoot het voor geen &*^$!@&*$^ op
Ik ging de andere kant op, tenminste ik stond de andere kant op maar omdat ze in het spitsuur de gehele raamweg hadden afgesloten schoot het voor geen &*^$!@&*$^ op
Don't walk the grass... smoke it
Ik zag vandaag nog een Williams laagvliegen, met te koop blaadje, die ik al es vaker gezien heb hier.
Enneh ik zag nog een blauwe clio 16v met de std. schoepenvelgen volgas over de plantage door Beverwijk
Klonk lekker...
Enneh ik zag nog een blauwe clio 16v met de std. schoepenvelgen volgas over de plantage door Beverwijk

Klonk lekker...