Benzinetank 5gtt uitbouwen?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
limburgio

hallo

ik heb net mijn behandeld motorje erin terug ingegooit, mijn gtt staat al 1 jaar stil :-(
kheb er veel werk aan gehad maar waarschijnlijk is de benzine die erin zat niet meer wat het moet zijn, nu mijn vraag: heeft ooit iemand dit werk al eerder gedaan? moet ik ergens speciaal op letten voor ik de motor weer start? bv beetje benzine langs bougiegaten spuiten, of in carb? er zit een sproeiertje van 135 in nu, graag jullie hulp

groetjes uit België
red_Turbo

heb zelf van het weekend ook een nieuw motortje erin gelegd.

Als de benzinen er al een jaar in zit zou ik hem leegpompen. de slang van de pomp halen en sjerrycan eronder en dan stroom op de pomp weet niet hoeveel benzine erin zit?

voordat je start paar x pompen zodat je carb helemaal vol zit. en dan brrrmnmmmmm
limburgio

aan welke pomp moet ik die afhalen? beneden aan de benzinebak zelf? zit aardig wat in denk liter of 10
Abel
Über-Spammer

Gooi er gewoon 20liter bij in en laat het lekker zitten. Wat kan er mee gebeuren.?
Tom
Moderator
Car: MB

als benzine echt lang stil staat gaat ie stroperig worden. En dat is nou niet echt fijn voor je (nieuwe) blokkie
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
limburgio

stroperig? krijg die die er dan zo uit? of moet de hele bak eronder uit? of kan ik ergens via een darmpje aftappen?
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik heb met mijn benzine toendertijd gewoon gereden.Die zat er ook zo'n jaar in en niks bijzonders gebeurd.
Plaats reactie