Die glimmende knoppen ZIJN de tuimelschakelaars broeder , en ik meen inderdaad dat bij Conrad losse kapjes te krijgen zijn om erover heen te zetten
Inderdaad wel leuk voor de superboost later we hadden ook al een idee om voor die superboost nog een sleutelswitch ertussen te zetten, zodat je die met een sleutel kunt deactiveren
Laatst gewijzigd door Stefijn op do 27 feb 2003 10:12, 2 keer totaal gewijzigd.
dat ook ja, zal niet de eerste wagen zijn die ze effe in de mallemoer draaien bij zon garage
Nog niet eens eerder aan gedacht maar (dat met die "proefritjes"), dat komt dus ZEKER als ik een nog hogere druk ga aanleggen ooit. Al eens een verhaal gehoord dat een garage zo iemand zijn Lancia Delta Int. EVO total loss reed
Ik heb het hier bij de garage aan de overkant ook wel eens gezien met een GTT. Die stond daar voor een reparatie of een beurt. Op een gegeven moment komt er een monteur in overall naar buiten, parkeert zijn vieze krent in die auto, start en plankt volgas de straat uit. Dertig seconden later doet hij bij het eerste de beste stoplicht even een accelleratieproef tot dik over de negentig in zijn 2!
Lekker voor je turbo, zo'n actie
Daar breng ik mijn GTT dus echt Noooooit naartoe.
'n vriend van mij heeft onlangs een Pontiac Firebird Trans Am gekocht, dus wij allemaal grapjes erover maken, oftie ook het horloge erbij heeft gekregen, en of de turboboost nog werkt e.d.
Ik breng mijn GTT NERGENS naar toe, ik hoop dat ie MIJ nog eens ooit ergens naar toe brengt
Nee same here, ik breng hem alleen weg voor de keuring, en verder doe ik lekker alles zelf. Maar zelfs voor een APKtje zou ik niet meer naar die gasten toe gaan :-*
Ik breng mijn GTT NERGENS naar toe, ik hoop dat ie MIJ nog eens ooit ergens naar toe brengt
Nee same here, ik breng hem alleen weg voor de keuring, en verder doe ik lekker alles zelf. Maar zelfs voor een APKtje zou ik niet meer naar die gasten toe gaan :-*
of er bij blijven dan maar een vrije dag opofferen een turbo kost meer als dat jij in een dag verdient.
mijn auto zet geen stap zonder dat ik in de buurt ben normaal gesproken. ben ik even blij dat mijn oom auto monteur is
Nou nummer 3 is al bijna in aantocht , hebbe alles thuis liggen ( baas ff opgelicht ). Wou aleen de smoring in de auto aanbrengen zodat tie van binnen uit instel baar is. Hoe hebben jullie de letjes aangesloten , ben niet zo goed in electrisch.
Ik heb nou juist de stelklep in de motorkap gemaakt omdat je daar toch niet aankomt in de praktijk. Hoef je alleen een draadje naar de motor te leiden. Maar goed, make it like you want it
Als ik op mijn hoerige @home webspace kom dan laat ik een plaatje zien
Waar zijn over het algemeen niet al te grote electronische kleppen te verkrijgen?! (Zoals in dit topic al besproken, alleen dan niet zo'n grote omdat ik er zo'n 3 moet plaatsen.)
Op een of andere tuningsite had iemand ze uit een peugeot gehaald, maar er staat verder geen type bij en die man is niet te bereiken.
De kleppen moeten slangaansluitingen hebben van ongeveer 5mm of 6mm doorsnede. Weet iemand raad?
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
De onderdelen zijn in bestelling
Het waren er toch aardig wat, dus ze hebben me bij Renault in de computer gezet als een autobedrijf Deze jongen krijgt dus mooi 15% korting op zijn onderdelen SWEET! Aardige man achter de toonbank