Mijn top 10!
1 Renault Clio V6.
2 Renault 5 GT Turbo.
3 Renault Clio Williams.
4 Renault Safrane BiTurbo(Monster).
4 Renault Alpine A110.
5 Renault 11 Turbo.
6 Renault Laguna V6.
7 Renault Clio Sport Jean Ragnotti.
8 Renault Sport Spider.
9 Renault Clio 16V
10 Renault Megane Coupe Cabrio.
1. Sport spider!! (ik heb een keer meegereden, was gaaf)
2. Clio V6
3. nieuwe megane cabrio
4. renault 5turbo
5. clio rs 2.0 laatste model natuurlijk
6. Vel satis!! te lux gewooon
1. Renault Alpine A310 Gruppe 4 ( http://www.renault-alpine.com/images/benji.jpg , té mooi gewoon )
2. Renault 5 Turbo 1 / 2
3. Renaul Clio v6
4. Renault 5 GTT
5. Renault Clio Williams
1. Renault super 5 GT Turbo PH2
2. Renault super 5 GT Turbo PH1
3. Renault 5 Turbo 1/2
4. Renault 21 Turbo / Quadra
5. Renault safrane Baccara Bi turbo
De nieuwste update is er. Kijk bij de 1ste post voor de hele (lange !) lijst.
De supercinq GT Turbo lijkt zijn koppositie veilig gesteld te hebben. De 5 Turbo heeft zowel de 21 Turbo als de RS-V6 achter zich gelaten ! Verder is de Alpine A110 de top 10 weer uit, en heeft de 5 Alpine Turbo een nog hogere positie weten veilig te stellen.
De Safrane Biturbo lijkt zich ook een plek in de top 10 te hebben veroverd. Zoals ik zelf anticipeerde bezetten de meest roemruchte modellen de top 10.
Bij de runner-ups bevinden zich de nodige klassiekers en blijkt dat het nieuwe Renault design de nodige waardering krijgt van de forumleden. Ook de klassieke pijler onder het succes van Renault, de Renault 4 is hier vertegenwoordigd !
De uitslag nadert zijn finale op 31 maart 2003 om 00:00 !
Ik wil iedereen hierbij uitnodigen om vijf, niet meer want die worden niet meegeteld, favoriete auto's te posten zonder commentaar. Dit in verband met verwerking.
Ik wil erbij vermelden dat het een Renault moet zijn die in serie-produktie vervaardigd moet zijn. Je moet ook duidelijk de motorisering erbij vermelden. Anders gaat je stem automatisch naar de meest potente benzine-versie. Twee maal stemmen op het zelfde model van verschillende phase wordt genegeerd. Dat wordt 1 stem. Competitieversies en verschillende phases zijn uitgesloten van stemming. Een modelopvolging wordt wel meegenomen.
N.b.: Er is een nadrukkelijk verschil tussen de Clio 16v en Williams en 21 2L. Turbo en 21 2L. Turbo Quadra. Zet je dit 21 Turbo (Quadra) neer krijgt de quadra je stem. Zet je Clio 16v/ Williams neer krijgt de Willi je stem. Verbeteren achteraf wordt niet meer meegenomen in de stemming.
Jouw stem telt ! Jij stemt toch ook ?
Bij voorbaat dank...
De Renault Top 10 na 56 posts met 276 stemmen:
1. Renault Super 5 GT Turbo [43]
2. Renault Clio Williams [35]
3. Renault 5 Turbo [29]
4. Renault Sport Clio V6 [27]
5. Renault 21 2L. Turbo [21]
6. Renault 5 Alpine Turbo [11]
7. Renault Clio 16v [10]
8. Renault Sport Spider [9]
9. Renault Safrane Biturbo [9]
10. Renault Alpine A610 [8]
Laatst gewijzigd door speedline op di 25 mar 2003 20:32, 3 keer totaal gewijzigd.