upgrade kit voor clio RS

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
gille
Contacteer:

bruno @af
Contacteer:

ik zou er persoonlijk wegblijven bij powerplus ... durven nogal meer met de mond doen, dan met de handen :( :(
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

hoop dat de kwaliteit beter is als de website (doet nix)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
gille
Contacteer:

Bas schreef:hoop dat de kwaliteit beter is als de website (doet nix)
bij mij wel,en je weet ik ben een pc leek(ben al blij dat ik de link kon neerzetten.3
gille
Contacteer:

bruno @af schreef:ik zou er persoonlijk wegblijven bij powerplus ... durven nogal meer met de mond doen, dan met de handen :( :(
foei foei,zo mag je nie praten over je concurrentie,dat moet altijd kunnen concurrentie 8) 8) 8) 8)
bruno @af
Contacteer:

ik zie hem niet als concurrentie, maar als leverancier ... Zo heb ik onlangs de nare ervaring met hen gehad, dat ik -nadat zij 4 mnd gezocht hadden naar een motor van een (sorry) astra coupé turbo- de wagen mocht binnenbrengen (een astra 1.8-16v)voor de motorombouw en chiptuning (240pk :p ) , Dan heeft deze daar bijna 2 mnd gestaan en uiteindelijk kom ik te weten dat zij er niks aan gedaan hebben omdat ze nog geen motor hadden ... en waarschijnlijk voor de afgesproken prijs van !!! 5000 € er ook geen zouden vinden :(:(:( Prutsers met veel blabla vind ik hen ...
clio_rally
Contacteer:

24 pk met een airbox, uitlaat en chip vind ik ook wel wat optimistisch, het kan zeker, maar dan moet je wel de goeie spullen hebben en dat is niet wat ik van hun verwacht...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Plaats reactie