Remco T. schreef:Vraagje.. is er ook nog een duidelijke foto van de
M3 luchthappers in de voorschermen van die zwarte
19 ? weet niet van wie die auto is stond helemaal
vooraan op de parkeerplaats waar je binnenkwam, dat
vond ik er ge-wel-dig uitzien.
Chris schreef:Mooie foto's René. Helaas ben ik je niet tegengekomen.
Hoe is het met de zoektocht naar een Clio?
Ik zat achterin een 19 16v, we hebben de hand nog naar elkaar opgestoken Je had me dus niet zo snel herkend. Zoektocht naar Clio is nog bezig, het sparen ook
-Ray- schreef:
Rene (Mr. TX) schreef:Als ik de mijne nog had, had die er naast kunnen staan... snif...
heb je m al weggedaan dan? daar heb ik ff over heen gelezen.... en me voorscherm dan??
Chris schreef:Mooie foto's René. Helaas ben ik je niet tegengekomen.
Hoe is het met de zoektocht naar een Clio?
Ik zat achterin een 19 16v, we hebben de hand nog naar elkaar opgestoken Je had me dus niet zo snel herkend. Zoektocht naar Clio is nog bezig, het sparen ook
Ik denk laat ik eens origineel zijn ,Neem ik dus een AVANTIME mee ,Is er niet eens een foto van gemaakt,(voor zo ver ik kan zien) Ik denk dat ik de volgende keer maar met mijn gt turbo kom.Krijg ik mischien nog wel meer aandacht dan een avantime van maar 48000 euro Beetje jammer
Laatst gewijzigd door Remco_Rs op di 18 mar 2003 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
ZERO-X schreef:Ik denk laat ik eens origineel zijn ,Neem ik dus een AVANTIME mee ,Is er niet eens een foto van gemaakt,(voor zo ver ik kan zien) Ik denk dat ik de volgende keer maar met mijn gt turbo kom.Krijg ik mischien nog wel meer aandacht dan een vantime van maar 48000 euro Beetje jammer
Ja dat denk ik ook ja .....Probeer de volgende meeting mijn baas wel over te halen ,Hij heeft zelf een ALPINE V6 TURBO ( in nieuwstaat) Daar zal ik wel meer aandacht mee krijgen denk ik
Goose schreef:Hij is inderdaad die gozer die bezig is met de opbouw van een andere GTT. Het project ligt alleen ff stil omdat we met mijn project bezig zijn..!
Hij heeft die achterlichten er ff ingezet, puur voor de kicks.. Ik ben blij dat jullie hem gezien hebben, wij hebben er nu al lol van..!
Mijn motor is in de opbouwfase. Afgelopen zaterdag is het onderblok gespoten en we gaan komende zaterdag het blokkie weer in elkaar schroeven.. Pas als ie helemaal klaar is zien jullie hem, tot die tijd lekker wachten...
Groeten Gijs....
Haha ik heb jou ook gespot... in een daihatsjoe cuore
Foei Gijs
Het is toevallig wel een halve V6 850cc !!!!
Tja je moet wat he, maar mijn GTT loze tijden zijn binnenkort voorbij, morgen naar MR Reno en mijn lagerschalen ophalen voor het onderblok, zaterdag motor weer in elkaar zetten en volgende week zaterdag motor terugplaatsen......
ZERO-X schreef:Ik denk laat ik eens origineel zijn ,Neem ik dus een AVANTIME mee ,Is er niet eens een foto van gemaakt,(voor zo ver ik kan zien) Ik denk dat ik de volgende keer maar met mijn gt turbo kom.Krijg ik mischien nog wel meer aandacht dan een vantime van maar 48000 euro Beetje jammer
Hee Remco, je hebt m'n pa bijna zover gekregen nadat je hem 'n demo gaf. Hij vond 'm wel super. Jammer dat ik net te laat thuis was man. Maar hij ziet er zeker wel tof uit zeg.
hallo, knappe fotootjes maar wat voor intercooler heeft die ene blauwe gtt vanvoor? die waar de bumper onderaan is uitgezaagt??? ziet er iets leuks uit