Eindelijk antwoord op vragen over het blinderen van ramen.
Ramen blinderen!! Eindelijk een antwoord
-
http://www.blikopdeweg.nl/Nieuws___info/folie.shtml
"......Toegevoegd is de eis dat de ruiten niet mogen zijn voorzien van onnodige voorwerpen die het uitzicht van de bestuurder beperken. Te denken valt daarbij aan stickers, lichtdoorlaatbaarheid beperkende folies of voor wat betreft de achterruit, jaloezien die de achterruit dichtmaken..
De achterste zijruiten en de achterruit mogen onbeperkt voorzien worden van folie mits er een rechterbuitenspiegel is gemonteerd....."
Je mag er dus geen zonwerinkjes voor hebben hangen, maar volplakken met folie mag dus wel....lekker vaag of ligt dat nou aan mij????
De achterste zijruiten en de achterruit mogen onbeperkt voorzien worden van folie mits er een rechterbuitenspiegel is gemonteerd....."
Je mag er dus geen zonwerinkjes voor hebben hangen, maar volplakken met folie mag dus wel....lekker vaag of ligt dat nou aan mij????
-
Je mag je voorruit en voorste zijruitjes dus wel donker(der) laten coaten. (met mate dan)
ik zal het nog even 1 keer in de groep gooien wat betreft die procenten:
hoe lager het getal, des te donkerder is de folie, van buiten naar binnen gezien!!!!!
50% is vaak het lichtst, 3% is limo-black.
hoe lager het getal, des te donkerder is de folie, van buiten naar binnen gezien!!!!!

50% is vaak het lichtst, 3% is limo-black.

Immer wieder die verdammte Holländer