Bestellingen Renault SporT Map
Let me check...
Nee 
De MAXI bodykit wordt in deze papieren niet behandeld, alleen de motorische en andere technische wijzigingen.
Voor de bodykit is kennelijk weer een apart boek.
Helaas.

De MAXI bodykit wordt in deze papieren niet behandeld, alleen de motorische en andere technische wijzigingen.
Voor de bodykit is kennelijk weer een apart boek.
Helaas.
-
aha, bedankt voor het opzoeken iig!
Ik heb alleen het boek v/d Willy/Maxi.Beire schreef:@RO 16v: Heb al de boeken van Clio willie/16V, Clio RS en Clio V6 gekregen. Denk niet dat het een probleem zal zijn om die van Mégane te krijgen![]()
Greetz
Bert
Als je voor mij ook de boeken van de RS, V6, Megane kan regelen ben ik je zeer dankbaar.

Die van de RS en V6 had ik ook al een kopie meegegeven met Rasit. Waarschijnlijk is dat iets dichter om een kopieke van te gaan nemen héAls je voor mij ook de boeken van de RS, V6, Megane kan regelen ben ik je zeer dankbaar.

Van de Megane weet ik voorlopig nog niks ...
-
- Moderator
- Car: MB
Merijn schreef:Bestelling 1 is binnen!Tom schreef:dat was eigenlijk niet de bedoeling.rasit.. schreef:maak nou geen reklame anders heb je binnen 1 week 25 bestellingen..Tom schreef:ik ben ook blij met mijn boekie en die nederlandse werkplaatshandleiding is nog veel geweldig. Nogmaals bedankt Rasit en BeireIk wil die wel hebben, Tom!
sorry Merijn deze was ik even vergeten. Ik was al bezig met de afhandeling van andere bestellingen

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams