waar was iedereen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

:-* ja waar was iedereen :( stond ik dus keurig volgens afspraak om half elf bij de carpool plaats afslag almere-buiten, was er niemand te vinden :-* Ik snap gewoon niet dat er dan afspraken gemaakt worden , als toch niemand van plan is zich daaraan te houden. om kwart voor elf ben ik maar alleen op eigenhoutje vertrokken naar de meeting. gelukkig kwam ik wat jongens tegen bij het stoplicht bij de rotonde in utrecht, anders wist ik niet eens hoe ik moest rijden[ bedankt ben...het was gezellig zondag op de meeting].nou voortaan kijk ik dus eerst even hoe ik moet rijden en ga dan lekker alleen erheen :evil: .

...........mastino
ps; voorderest was het een erg geslaagde dag hoor :wink:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ai, da's vervelend, Mastino! :( Weet je zeker dat je op de goede plek, op de goede tijd daar stond?

Erg vervelend voor je dat het zo gelopen is! Volgende keer gewoon zorgen dat je vanuit Brabant komt, dan weet je zeker dat je genoeg mensen achter en voor je hebt rijden! :D
Vos

of via het oosten! :lol:
Clio 16v.....
jeroen.k

En sowieso altijd je eigen route uitprinten! Je weet immers nooit! ;)
Anonymous

jeroen.k schreef:En sowieso altijd je eigen route uitprinten! Je weet immers nooit! ;)
ja dat blijkt wel ja :evil: :(

........mastino
jeroen.k

Met welke groep zou jij eigenlijk meerijden?
Ben

Wij vonden het ook gezellig met je opgetrokken te zijn :D

Je clio is lekker snel man iedere keer die dikke neus in me spiegel als ik weg spoot zo van hup hup dat kan sneller :lol:

Als ik de politie was had ik er lekker staan laseren :p

Als je het leuk vind kunnen we wel een keer naar FNB gaan.

Groetjes,

Ben
jeroen.k

Aha, kzie het al je zou met de Noord groep meerijden...die zijn 10 voor half elf langs Almere gereden staat te lezen in het topic, kleine miscommunicatie denk ik! ;)

Ach vorige keer ging ook niet vlekkeloos! :lol:

Gelukkig reed ik nu alleen! :p
Anonymous

jeroen.k schreef:Met welke groep zou jij eigenlijk meerijden?
met die groep die eerst in lelystad bij de mac. zouden staan , en daarna naar almere-buiten bij de carpool plaats zouden rijden , en vandaaruit naar utrecht zouden gaan.

........mastino
Anonymous

jeroen.k schreef:Aha, kzie het al je zou met de Noord groep meerijden...die zijn 10 voor half elf langs Almere gereden staat te lezen in het topic, kleine miscommunicatie denk ik
waarom wachten ze dan niet [zo als afgesproken ] tot even over half elf man, dan geef je toch iedereen de kans om op te dagen of zie ik het nou verkeerd :evil:

.........mastino
Anonymous

Ben schreef:Wij vonden het ook gezellig met je opgetrokken te zijn :D

Je clio is lekker snel man iedere keer die dikke neus in me spiegel als ik weg spoot zo van hup hup dat kan sneller :lol:
.

ha ha ha, welke spiegel Ben, ik dacht dat je geen binnenspiegel meer had :lol: :lol: [ kan ook niet voor maar 600 euro natuurlijk]

......mastino
Jeroen-16v

Idd, ik en arie-16v waren om 10:15 bij de mac in lelystad, omdat die kl*t* brug openstond :(
En aangezien je in lelystad beter niet te hard kan blazen, waren we ff te laat, dus toen maar met zijn tweeen over de a27 gecrosst, maar ik heb daarna niemand meer gezien, alleen toen ik op de ring Utrecht reed :)
Frankman

Het ritsen met die clio's ging jullie goed af :p
R19-16v ph2 sedan kan nog veel sneller.
Ben

mastino schreef:
Ben schreef:Wij vonden het ook gezellig met je opgetrokken te zijn :D

.

ha ha ha, welke spiegel Ben, ik dacht dat je geen binnenspiegel meer had :lol: :lol: [ kan ook niet voor maar 600 euro natuurlijk]

......mastino
Zijspiegels ;)
Hey hey ik heb hem wel mee gekregen voor die 600 euro he! maar hij zal de rest van zijn leven in het dashboardkastje moeten brengen.
Frankman schreef:Het ritsen met die clio's ging jullie goed af :p
:D
voor sorteren ook he :lol: :lol:
Frankman

Blijven anticiperen he, stonden we daar met zn drien overdwars .... :)
Mrtn
Car: R5GTT

Wij begrepen het ook niet meer, tenminste ik.

Ik begreep Carpoolstrook al niet, ik had het over de eerste afslag gezien vanaf Lelystad en dat is afslag Almere Buiten, de Vaart. Meteen hierna komt afslag A27 ri. Utrecht. Bij die afslag was geen carpoolstrook, we stonden daar even met z'n allen achter mekaar op de vluchtstrook van de afrit, waar geen Almeerder te bekennen was :(

Denk dat het idd een miscommunicatie was, volgende keer beter :wink:
Mrtn = Maarten
martin rs

ja klopt iks tond ert ook even en toen belde ik en had ik mrtn aan de lijn
ff hard rijden en de grope ingehaald wel ff lekker meegereden.
vervolgens mastino geprobeert te bellen maar verkeerd nummer
Foeke

Heb er zelfs wel een foto van waar we stonden
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Anonymous

Mrtn schreef:Wij begrepen het ook niet meer, tenminste ik.

Ik begreep Carpoolstrook al niet, ik had het over de eerste afslag gezien vanaf Lelystad en dat is afslag Almere Buiten, de Vaart. Meteen hierna komt afslag A27 ri. Utrecht. Bij die afslag was geen carpoolstrook, we stonden daar even met z'n allen achter mekaar op de vluchtstrook van de afrit, waar geen Almeerder te bekennen was :(

Denk dat het idd een miscommunicatie was, volgende keer beter :wink:
ja hallo , carpoolstrook is natuurlijk wel wat anders als carpool plaats. de enige carpool plaats die er in almere buiten is,is de gene waar ik stond :evil: er is namelijk geen carpoolstrook in almere buiten. daarom dacht ik ook dat ik dus wel goed moest staan. zal ik anders de volgende keer de rijders uit almere en omstreken op vangen, dan gaat dat voortaan niet meer fout :p :lol: :lol:

..........mastino
Anonymous

ja dat ging wel aardig he daar in utrecht.alleen jammer dat Ben niet even een beetje door reed :D.
ik zat echt bijna boven op zijn bumper :lol: :lol: :lol: ik ben jou daar voorderest van de dag niet meer tegen gekomen.misschien de volgende keer :wink:

.........mastino
Foeke

Dit is waar we stonden.
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc272/almere.jpg[/img][/url]
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Frankman

mastino schreef:
ja dat ging wel aardig he daar in utrecht.alleen jammer dat Ben niet even een beetje door reed :D.
ik zat echt bijna boven op zijn bumper :lol: :lol: :lol: ik ben jou daar voorderest van de dag niet meer tegen gekomen.misschien de volgende keer :wink:

.........mastino
Ik kon natuurlijk niet om die achterlichten heen. 8)
Plaats reactie