...........mastino
ps; voorderest was het een erg geslaagde dag hoor
ja dat blijkt wel jajeroen.k schreef:En sowieso altijd je eigen route uitprinten! Je weet immers nooit!
met die groep die eerst in lelystad bij de mac. zouden staan , en daarna naar almere-buiten bij de carpool plaats zouden rijden , en vandaaruit naar utrecht zouden gaan.jeroen.k schreef:Met welke groep zou jij eigenlijk meerijden?
waarom wachten ze dan niet [zo als afgesproken ] tot even over half elf man, dan geef je toch iedereen de kans om op te dagen of zie ik het nou verkeerdjeroen.k schreef:Aha, kzie het al je zou met de Noord groep meerijden...die zijn 10 voor half elf langs Almere gereden staat te lezen in het topic, kleine miscommunicatie denk ik
.Ben schreef:Wij vonden het ook gezellig met je opgetrokken te zijn![]()
Je clio is lekker snel man iedere keer die dikke neus in me spiegel als ik weg spoot zo van hup hup dat kan sneller![]()
Zijspiegelsmastino schreef:.Ben schreef:Wij vonden het ook gezellig met je opgetrokken te zijn![]()
Je clio is lekker snel man iedere keer die dikke neus in me spiegel als ik weg spoot zo van hup hup dat kan sneller![]()
ha ha ha, welke spiegel Ben, ik dacht dat je geen binnenspiegel meer had![]()
[ kan ook niet voor maar 600 euro natuurlijk]
......mastino
Frankman schreef:Het ritsen met die clio's ging jullie goed af
ja hallo , carpoolstrook is natuurlijk wel wat anders als carpool plaats. de enige carpool plaats die er in almere buiten is,is de gene waar ik stondMrtn schreef:Wij begrepen het ook niet meer, tenminste ik.
Ik begreep Carpoolstrook al niet, ik had het over de eerste afslag gezien vanaf Lelystad en dat is afslag Almere Buiten, de Vaart. Meteen hierna komt afslag A27 ri. Utrecht. Bij die afslag was geen carpoolstrook, we stonden daar even met z'n allen achter mekaar op de vluchtstrook van de afrit, waar geen Almeerder te bekennen was![]()
Denk dat het idd een miscommunicatie was, volgende keer beter
ja dat ging wel aardig he daar in utrecht.alleen jammer dat Ben niet even een beetje door reedFrankman schreef:Het ritsen met die clio's ging jullie goed af
Ik kon natuurlijk niet om die achterlichten heen.mastino schreef:ja dat ging wel aardig he daar in utrecht.alleen jammer dat Ben niet even een beetje door reedFrankman schreef:Het ritsen met die clio's ging jullie goed af.
ik zat echt bijna boven op zijn bumper![]()
![]()
ik ben jou daar voorderest van de dag niet meer tegen gekomen.misschien de volgende keer
![]()
.........mastino