Friday Nightmeeting Oss I
I iz vewy benieuwd 

Ik ben net effe naar de Profile geweest om mijn band te laten repareren. Helaas kon dat niet meer, en ook de band die onder mijn auto ligt konden ze niet meer aankomen.
Dan konden ze wel een vergelijkbaar setje eronder monteren, maar dat zou dan uitkomen op 163 euro per band!!! GODDAMN! Zo speciaal zijn ze toch ook weer niet?
Ik ben er wijselijk vandoor gegaan en mijn eigen garage maar gebeld. Die konden de banden inderdaad ook niet meer aankomen, maar gelukkig krijg ik nu eenzelfde soort, in dezefde maat voor Žeen mooi prijsjeŽ! Vanavond eronder, dus kunnen we ze weer eens goed heet stoken!

Ik ben er wijselijk vandoor gegaan en mijn eigen garage maar gebeld. Die konden de banden inderdaad ook niet meer aankomen, maar gelukkig krijg ik nu eenzelfde soort, in dezefde maat voor Žeen mooi prijsjeŽ! Vanavond eronder, dus kunnen we ze weer eens goed heet stoken!

Ik weet niet... Profile kon die 8000 ook nog leveren, maar voor die prijs hoeft het van mij niet.
Ik krijg nu 'gewone' Dunlop 2000, als ik de garage mag geloven. Vanavond kon ik langskomen om ze te laten monteren.
Ik ben benieuwd wat me dat gaat kosten.
Ik krijg nu 'gewone' Dunlop 2000, als ik de garage mag geloven. Vanavond kon ik langskomen om ze te laten monteren.

-
- Moderator
- Car: MB
weet je zeker dat je een 45 band eronder wilt hebben.
Zeker met het oog op de standaard veren (wat je gister zei), is het mischien slimmer en goedkoper om een 50 te nemen.
Enne, jij zou toch een drukgroep tekenen
Zeker met het oog op de standaard veren (wat je gister zei), is het mischien slimmer en goedkoper om een 50 te nemen.
Enne, jij zou toch een drukgroep tekenen

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Als ik nu 50 bandjes eronder gooi, dan loop ik het gevaar dat de banden aan gaan lopen aan de voorkant. Ik laat het op dit moment toch effe hetzelfde, dus 45 is voor nu wel goed. Als ik straks (misschien) weer terug ga naar standaard, dan kijk ik wel wat ik doe.
Maar ik zit te twijfelen. Waarom zou ik naar standaard terug gaan als ik het ook kan verbeteren?
Ik moet eerst maar eens gaan sparen en dan zien we wel verder. Nu is het geld effe op!
Maar ik zit te twijfelen. Waarom zou ik naar standaard terug gaan als ik het ook kan verbeteren?

Gaat toch over je veren of niet?? Die kosten toch niet verschrikkelijk veel geld??Merijn schreef:Als ik nu 50 bandjes eronder gooi, dan loop ik het gevaar dat de banden aan gaan lopen aan de voorkant. Ik laat het op dit moment toch effe hetzelfde, dus 45 is voor nu wel goed. Als ik straks (misschien) weer terug ga naar standaard, dan kijk ik wel wat ik doe.
Maar ik zit te twijfelen. Waarom zou ik naar standaard terug gaan als ik het ook kan verbeteren?Ik moet eerst maar eens gaan sparen en dan zien we wel verder. Nu is het geld effe op!
Ik heb bij improve twee veren besteld voor mijn voorkant, 40 mm verlaging van Apex, 79 euro...valt hard mee dacht ik zo, toch?
Maar goed, ik moet niet zeuren over geld...ik sta zelf rood...

Ow, heb jij die?? ik heb die met 12 aan elke kant...kon ik makkelijker inparkerenMerijn schreef:Ik heb een Clio met al elke kant 25 wielen, wist je dat niet? Dat was indertijd een optie!

Als ik 'm verlaag, dan doe ik dat meteen met veren en dempers, dus dan gaat het wel wat meer geld kosten...~Haas~ schreef:Gaat toch over je veren of niet?? Die kosten toch niet verschrikkelijk veel geld??Merijn schreef:Als ik nu 50 bandjes eronder gooi, dan loop ik het gevaar dat de banden aan gaan lopen aan de voorkant. Ik laat het op dit moment toch effe hetzelfde, dus 45 is voor nu wel goed. Als ik straks (misschien) weer terug ga naar standaard, dan kijk ik wel wat ik doe.
Maar ik zit te twijfelen. Waarom zou ik naar standaard terug gaan als ik het ook kan verbeteren?Ik moet eerst maar eens gaan sparen en dan zien we wel verder. Nu is het geld effe op!
Ik heb bij improve twee veren besteld voor mijn voorkant, 40 mm verlaging van Apex, 79 euro...valt hard mee dacht ik zo, toch?
Maar goed, ik moet niet zeuren over geld...ik sta zelf rood...![]()
![]()
(<= zo rood dus)

ja klopt, was ff vergeten dat ik mijn gele Koni'sMerijn schreef:Als ik 'm verlaag, dan doe ik dat meteen met veren en dempers, dus dan gaat het wel wat meer geld kosten...~Haas~ schreef:Gaat toch over je veren of niet?? Die kosten toch niet verschrikkelijk veel geld??Merijn schreef:Als ik nu 50 bandjes eronder gooi, dan loop ik het gevaar dat de banden aan gaan lopen aan de voorkant. Ik laat het op dit moment toch effe hetzelfde, dus 45 is voor nu wel goed. Als ik straks (misschien) weer terug ga naar standaard, dan kijk ik wel wat ik doe.
Maar goed, ik moet niet zeuren over geld...ik sta zelf rood...![]()
![]()
(<= zo rood dus)
Maar goed, dat komt allemaal wel een keer. Nu effe andere prioriteiten.

Zo... Mijn zakgeld is weer op voor vandaag. Ik ben net gelaserd op een 80-weg!
Ik had net samen met Niels de auto's helemaal gewassen en in de wax gezet, dus effe toeren. Gas een beetje open en daar staan ze, hoor, de homo's...
Gelaserd met 124 op een 80 weg. Na correctie werd het 120, wat dus uitkomt op 40 km/u te hard. AUW!
Een exacte prijs kon de agent me niet geven, maar het zou wel boven de 200 eurootjes uitkomen. Dat wordt zuinig aan doen deze maand. 

Gelaserd met 124 op een 80 weg. Na correctie werd het 120, wat dus uitkomt op 40 km/u te hard. AUW!

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
mijn auto staat op de foto:
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00403.jpg[/img]
en daar achter staat we ook nog.
[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00403.jpg[/img]
en daar achter staat we ook nog.
Ik sta godverdegodver gewoon niet 1 keer op de foto! 
Dan maar effe een paar foto's die niet van de meeting zijn om het goed te maken!
[img]http://home.planet.nl/~kamp0871/niels_m ... MG0019.JPG[/img]
[img]http://home.planet.nl/~kamp0871/niels_m ... MG0049.JPG[/img]

Dan maar effe een paar foto's die niet van de meeting zijn om het goed te maken!
[img]http://home.planet.nl/~kamp0871/niels_m ... MG0019.JPG[/img]
[img]http://home.planet.nl/~kamp0871/niels_m ... MG0049.JPG[/img]

Laatst gewijzigd door Merijn op za 22 mar 2003 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Das een goe idee Tom, we pikken er een keer een mooie zondag uit voor de FNO! Gaan we met ze alle onze auto's wassen! 
JP
@Paskie
Had je vriendin echt intresse??

JP
@Paskie
Had je vriendin echt intresse??
Ik wil je ze wel sturen, maar dat is meer dan 5 MB, dus mailen gaat niet lukken, vrees ik. Zodra ik bij mijn broer ben zal ik ze wel in een zipje gieten en een keer via MSN naar je toe sturen, okay?Nielske schreef:merijn, foto's zien er echt goed uit! vooral die 2e![]()
stuur je me de overige 59
F.N.O. 21 Maart 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Wie:
Jan-Paul - 5 GTX
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio Grand Prix
Rob - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maybe:
Haas - Clio S
Wie:
Jan-Paul - 5 GTX
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio Grand Prix
Rob - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maybe:
Haas - Clio S
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 17 mar 2003 9:43, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
F.N.O. 21 Maart 2003
Wie:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio Grand Prix
Rob - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maybe:
Jan-Paul - 5 GTX
Haas - Clio S
Wie:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio Grand Prix
Rob - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maybe:
Jan-Paul - 5 GTX
Haas - Clio S
Ik denk dat ik er ook wel bij zal zijn vrijdag, ik probeer in ieder geval eventjes te komen....
@merijn, heb je die foto's al ergens op internet staan toevallig. Ben wel benieuwd hoe mijn auto'tje er op is komen te staan.
JPP.
@merijn, heb je die foto's al ergens op internet staan toevallig. Ben wel benieuwd hoe mijn auto'tje er op is komen te staan.
JPP.