Ik heb verscheidene personen vandaag horen praten dat er vermoedelijk op de heenreis naar Utrecht wat mensen op elkaar geklapt zijn.
Is dit waar of niet? En zo ja, hoe gaat het met die mensen/auto's?
[ACT] Ongelukken heenweg Utrecht: waar/ niet waar
-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb effe in een file gestaan er was een opel tegen de vangrail geknalt er zaten twee turkse vrouwen in met een kind gelukkig ongedeerd wel veel schade op het oog te zien
Laatst gewijzigd door Patrick RS op zo 16 mar 2003 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij klapte er achter mij op de brug bij Zaltbommel op de A2 een aantal mensen op elkaar. Een vriend van me, Corrado-rijder, werd ook van achter licht geraakt. Weinig schade aan beide auto's. Maar volgens hem waren er achter hun een paar Renaultjes op elkaar gebutst.
Klote, man! 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En altijd weer een volkswagen die het veroorzaakt of nietMerijn schreef:Volgens mij klapte er achter mij op de brug bij Zaltbommel op de A2 een aantal mensen op elkaar. Een vriend van me, Corrado-rijder, werd ook van achter licht geraakt. Weinig schade aan beide auto's. Maar volgens hem waren er achter hun een paar Renaultjes op elkaar gebutst.Klote, man!

Geintje, ik heb roderik nog heel ff gesproken. gelukkig voor hem dat het goed ging. Minder voor de ander die er achter hem zaten helaas

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Richard (bordeaux-rode cabrio) van de Mégane Coupé Club heeft aanrijding gehad op de heenreis... Op een rotonde... Wat er exact gebeurd is, weet ik niet precies... Ik weet wel dat hij zelf schuld was... De deur aan de bestuurderszijde was gedeukt en bekrast, en het achterscherm ook...
Zelf had ie (voor zover mij bekend is) gelukkig niets...

Zelf had ie (voor zover mij bekend is) gelukkig niets...
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
In Utrecht zelf, twee dames in een R5 SL (dacht ik) klapte bij het stoplicht achterop een zilver grijze Clio.
Ik reed er achter, zag er niet ernstig uit.
Heb even tegen de voorste gezegd dat ze een ongelukje gehad hadden en ben verder gegaan..
Ik reed er achter, zag er niet ernstig uit.
Heb even tegen de voorste gezegd dat ze een ongelukje gehad hadden en ben verder gegaan..
.:: TurboPowerr ::.
ik heb ook op de A12 die gasten van K-Tec stil zien staan, robert was er al dus het zal wel geregeld zijn.
-
Het was ook stervens druk daar op die snelwegen.
Op zondag middag overal file....echt niet normaal!
Ik zat ook in de file en we reden weer en ineens iedereen STAMPT op de rem...ik was niet goed aant opletten en ineens staat er een auto 6 meter voor me still en ik reed nog 50 km/h, dus ik meteen naar links sturen en eromheen....pffffff
gelukkig!! Dat scheelde maar een haartje 
Op zondag middag overal file....echt niet normaal!
Ik zat ook in de file en we reden weer en ineens iedereen STAMPT op de rem...ik was niet goed aant opletten en ineens staat er een auto 6 meter voor me still en ik reed nog 50 km/h, dus ik meteen naar links sturen en eromheen....pffffff

-
gelukkig was het niet zo erg als bij de motorrijders...