het lijkt mij het beste om de almere groep aan te laten sluiten bij de eerste parkeer of tankgelegenheid op de A27. is dat een idee? ik heb alleen geen idee waar die is.
als dit niet lukt dan rijden we gewoon zelf erheen maar met dew groep is wel leuker. kan iemand mij een nummer pmmen die meerijdt zodat we ff kunnen bellen voor eventuele vertraging of vervroeging?
F 16Valve schreef:8.30 groningen
9.15 joure rotonde mc. donalds
10.00 lelystad mac
10.30 almere ????????????????
11.00 bij utrecht
Ik dank dat het beter is om ff te posten, of door te geven aan elkaar WIE waar opstapt, en wie en waar we elkaar dan ophalen. Dan heb ja naar mijn mening een goede planning
Tog?
Opstap plek bij Almere wordt dan Almere Buiten, waar de ring-buiten begint, dat industrieterrrein daarachter. Boven bij de oprit naar de snelweg kunnen we wel een paar auto's kwijt om de zamelen.
Maar dan moeten er wel mensen aangeven dat daar gestopt moet worden, anders kennen we net zo goed doorrijden de A27 op
ik sta in almere buiten dan kan iemand ff zijn nummer naar mij pmmmen dan kan ik belen wie er dan staan en of jullie vertraging of niet hebben. gaan we gewoon van half elf uit? en dat industrieterrein erachter????? even iets duidelijker dan weet ik hoe en wat. als ik geen pm met nummer heb dan ga ik ervan uit dat we morgen zonder de groep rijden. dus dat almeerders er zelf heen rijden. ik kijk mischien vanavond en anders morgen even.
martin rs, ik ben half elf bij afslag almere-buiten bij de carpool plek weetje wel boven aan de snelweg.
als je daar dan ook bent kunnen we in iedergeval met z'n 3en er heen rijden, mochten de anderen niet komen als je er om kwart voor nog niet bent dan ga ik wel alleen erheen
Zo ik heb mijn pa maar lief aangekeken en hij heeft gezegd dat die mij wel wilt brengen, dus naar de meeting komen is alvast geen probleem meer.
Nu nog terug, maar dat zal wel lukken denk ik, tenminste mag ik hopen. Zou leuk zijn als ik met de zelfde mee terug kan als de vorige keer, dat was namelijk echt heel erg gezellig.