Ik weet niet of ze bestaan, maar ik zoek automatten voor mn R19 16V 4 deurs, met Renault of liever nog Renault Sport logo.
en niet van die k#t-matten, goeie kwaliteit.
Waar zou ik zoiets kunnen krijgen ?
Renault Sport mattten ?
-
- Moderator
- Car: MB
bij halfords kun je tegenwoordig op type matten bestellen. Je kunt kiezen uit twee materialen (velours en wat mindere kwaliteit) en vier kleuren meen ik (zwart, grijs, rood, blauw). Nette matten voor een nette prijs
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
zit daar dan ook of kan daar dan ook het Reno logo op geborduurd worden ?Tom schreef:bij halfords kun je tegenwoordig op type matten bestellen. Je kunt kiezen uit twee materialen (velours en wat mindere kwaliteit) en vier kleuren meen ik (zwart, grijs, rood, blauw). Nette matten voor een nette prijs
-
- Moderator
- Car: MB
standaard zit er geen logo op. Maar je kunt het altijd vragen !! Aangezien ze de matten echt op klant-order (laten) maken kan ik me zeer goed voorstellen dat dit (eventeeel tegen meerprijs) mogelijks is
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
heeft iemand al eens geinformeerd wat die matten kosten en of deze uberhaupt nog te leveren zijn van "Renault Sport" ? 

-
Informeer eens bij Segra, dit bedrijf staat vaak op autobeursen zoals afgelopen week in Assen en binnenkort in Rosmalen.
Tel nr van Segra is: 025-2214639 en zitten in Rijnsburg. Ze kunnen ze geloof ik ook versturen.
Tel nr van Segra is: 025-2214639 en zitten in Rijnsburg. Ze kunnen ze geloof ik ook versturen.
kijk eens op http://www.otosam.nl