[R5GTT]Ongeluk gehad, auto kapot&verkocht.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
==jordy==
Contacteer:

Nou ja, wat zal ik zeggen, heb net op de boulevard een bocht onder schat er te hard in gegaan achterkant brak uit toen via de stoep langs de muur gereden, hele rechterkant aan gort, toen via een bankje, rechterkant nog verder kapot, over de weg gegleden, weer over een stoep geknalt en tot stilstand gekomen. Resulaat, auto aan de rechterkant de skirts kapot achterscherm om-ge-krult deur uit zijn fatsoen en beschadigd, voor scherm krom, alle 4 de velgen zwaar beschadigd, alle banden lek, voor en achterbumper kapot, zijruit kapot, achterklep die niet meer dicht gaat. Maar het belangrijkste is dat we alle 4 heel huids uit de auto zijn gekomen, zal binnenkort de foto's ff posten. Hij is door de berger voor de deur gezet, en als de schade aan de ophanging meevalt gaan we alles maar helemaal opnieuw opbouwen. Dus tips voor onderdelen, zal onderandere nieuwe bodykit op moeten, zijn welkom. Eindconclusie: Eigen schuld dikke bult.......
Greetz Jordy
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

ging je de boule net op??
woensdag zag ik je bij de pomp van eremu,ik wens je in iedergeval suc6 met wederopbouw,mischien als die klaar is kunnen we een minimeeting houden bij de mac in middelburg.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
==jordy==
Contacteer:

Bij die pomp werk ik vandaar dat ie daar stond, maar we waren op weg naar De Dop, en ben bij Michieltje uit de bocht gegaan en daar tegen die hele dikke muur geknalt. Als je er langs rijdt zal je het vanzelf wel zien...
Iig tnx for tha support...
Zal ff duren maar die meeting komt er zeker...
Greetz jordy
Of je neemt een auto die ouder is dan jij zelf...
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Mocht je zondag niet meer kunnen gaan vanwege vervoer,dan is er nog plek in m'n reno (voor 2)
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
rasit..

volgens mij mag je blij zijn dat jullie alle vier nog leven man
==jordy==
Contacteer:

Chris je heb PM. En idd daar ben ik nog wel het meest blij mee, de rest is materieel daar komen we wel weer over heen..
_Martijn_
Contacteer:

Shit dit is echt klote om te horen man.
Hopelijk kan je der weer wat moois van maken.

Gelukkig is iedereen nog heel.
He! nu is die weer rood.
Ben

Ik haat jongens die denken dat ze vermogen onder controle hebben.
Ze rijden alles naar de klolote!

je hebt deze auto nog niet eens zo lang.

En dan nog een van de mooire gtt's ook (ik bedoel optisch getunede).

Schande!

<EDIT>

Iedere keer weer het zelfde verhaal met gtt's met onervaren mensen erin.

<EDIT>

Koop een Fiat Panda man en leef je daarop uit maar niet in een collecters item.

<EDIT>
rasit..

Ben schreef:Ik haat jongens die denken dat ze vermogen onder controle hebben.
etc. etc.

HAHAHA, hij deed het vast niet express hoor :lol:
Steven
Car: M536

Zo Ben, das duidelijk ;)

Tis niet leuk om zoiets mee te maken en al helemaal niet om zo'n post te lezen.
Ik heb zelf ook een x ene slippertje meegemaakt wat niet echt veel schade was, maar je schrikt je kapot en dan is he tniet echt vet om dit soort reacties te lezen.

Tuurlijk besef je later wel dat je gewoon stom bezig was (ik iig wel) maarja je doet er nix aan....

Tis iig niet leuk om te lezen, dus ik wens je sterkte en suc6... maar let volgende x wel goed op!
Ben

te hard rijden doe je niet expres nee.

Als je met 4 man erin dit voor elkaar krijgt moet je of flinke snelheid hebben of flink gas gegeven hebben om wijs te doen.

In een gtt hoor je niet wijs te doen of onverantwoordelijk hard te rijden MAAAR met verstand te rijden.

Ik wil eigenlijk zeggen ik heb hier geen woorden voor over maar die heb ik zat.
Laatst gewijzigd door Ben op za 15 mar 2003 3:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Ben

Steven (Fiets) schreef:Zo Ben, das duidelijk ;)

Tis niet leuk om zoiets mee te maken en al helemaal niet om zo'n post te lezen.
Ik heb zelf ook een x ene slippertje meegemaakt wat niet echt veel schade was, maar je schrikt je kapot en dan is he tniet echt vet om dit soort reacties te lezen.

Tuurlijk besef je later wel dat je gewoon stom bezig was (ik iig wel) maarja je doet er nix aan....

Tis iig niet leuk om te lezen, dus ik wens je sterkte en suc6... maar let volgende x wel goed op!
ik ken dit ook ik was een keer dronken en liet een vriend van mij die nog nooit in een gtt gereden had naar huis rijden. bijna 3 keer een stop licht geraakt omdat hij niet met het vermogen om kon gaan en het gevoel niet had dat hij hard reed. Heb hem toen halver wege uitlaten stappen en ben met mijn dronken kop verder gereden want dat ging 10 keer beter.

ik begrijp dat je het niet leuk vind maar dit is dom.
Steven inderdaad verstand komt met de jaren ik heb dat gelukkig al met brommers geleerd ;) Met me smoel tegen de gevel en dwars door het raam van een restaurant heen met 85 kmph. En dat alles door een omhoog komende buspaal. Oplossing 3 a 4 maanden op je nest stil liggen en 6 maanden daarna elke dag met hooft pijn rond lopen en beseffen wat voor een lul je bent geweest.
Marcel B.

Leer het de hard way he.

Toch blijft het zonde... en jammer, en pijnlijk, maar inderdaad, eigen schuld is dikke bult maar dat weet hij zelf ook, en op dit moment hoeft ie dat niet van iemand anders ingepeperd te krijgen.

Dus denk er liever het jouwe van, en hou het daarbij...
Don't walk the grass... smoke it
PATRICK-CLIO

Over verstandigheid gesproken! (voor Ben)

Ik denk dat iedereen wel te hard rijdt in die snelle bakkies en in het begin het vermogen wel een beetje overziet. Heb er zelf nog geen ervaring mee. Is misscien niet handig en ook wel een beetjes som (weet ie zelf nu ook wel). Maarja ik denk zo een uitspraak doen en vervolgens zeggen dat je met je dronen kop zelf bent gaan rijden daan sta je nog langer in het rijtje.

Maar dat is mij mening.

Sterkte jordy

later
PAtrick
Stefijn

Ik ben het 100% eens met Ben, het is gewoon typisch dat iemand die net een paar maanden een GTT heeft met 4 man uit de bocht vliegt, dan ben je gewoon compleet fout bezig. Je zou wat zuiniger op jezelf, je vrienden en je GTT moeten zijn.

Zaten jullie mekaar lekker op te jutten in de wagen of zo?

Dont get me wrong: vind het heel vervelend voor je dat je bakkie naar de klote is, want het was een mooi ding, maar je bent gewoon een RUND als je met je GTT stunt (terwijl je dat ding niet kent).

Ik ben blij dat ik niet bij jou in de auto hoef.

(jaja, ik wéét dat ie het wel geleerd heeft, maar imho kun je het beter hier op het forum leren dan in de praktijk, want dat kan ook anders aflopen)
Christian

maar het blijft zonde van zoon mooie 5GTT hopelijk word alles snel gemaakt :)
Stefijn

dat is een ding dat zeker is :)
gille
Contacteer:

vind ik buiten proportie,die reaktie van je Ben.
men leert met vallen en opstaan,ik weet nie maar moest ik zo een ongeluk doen(wat 100% zij domme fout is)en er zijn van die zeikerds(Ben no offence)dan zou ik me nog slechter voelen, hij zal zelf ook wel weten dat ie dom was ,hoeft dat niet zo met nadruk te formuleren.
kerel suc6 met de opbouw,en wat ze hier zeggen erover ,ik rijd liever met 4 de boulevard rond, dan dronken met vrienden. :( :( :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mooi balen Jordy. :( Succes met de opbouw. Het zoeken naar die skirts zal nog wel moeilijk worden vrees ik.

Hey Ben, je kan het ook op een fatsoenlijke manier zeggen hoe je ergens over denkt.
Weet je pas triest is? Dit:
Ben schreef:Heb hem toen halver wege uitlaten stappen en ben met mijn dronken kop verder gereden want dat ging 10 keer beter.
Dan Ben je pas een LUL!
Als je echt een vent was had je dan lekker een taxi gepakt!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
PATRICK-CLIO

helemaal mee eens
Gijs V.

Ondanks het feit, dat Ben hier ietwat "ruw" zijn mening brengt, ben ik het wel met hem eens!

Het blijft hoe dan ook klote voor jordy, ook al is het zijn eigen schuld! (zegt ie ook zelf!)

Maarre Ben, met een dronken kop achter het stuur gaan zitten is ook niet erg slim hè?
(ik dacht, ik zal het voorzichtig brengen....) ;)
Renault, créateur de GTT !!!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Uh Ben... Relax man.

Ik denk dat hij er nu wel achter is.

Ik denk daarbij dat de rest er ook wel achter is, als ze de foto's gezien hebben.

In ieder geval denk ik dat jouw reactie prima is naar de onervaren gtt rijders als waarschuwing, maar ik zou het niet zo persoonlijk maken.

Dit even los van het feit of ik het met je eens ben of niet.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik denk dat het niet slim is om zo om te gaan met een mooi 5 gtt zeker omdat je er nix meer voor terug krijgt het KOST alleen maar GELD€ !!!

Maar ik hoop wel dat hij hem weer in goeie staat terug brengt want zoveel mooie 5jes zijn er niet meer.
_Martijn_
Contacteer:

Die body-kit is niet meer te krijgen. Nieuw dan.

Die kit kwam ergens uit duitsland, maar wordt niet meer geleverd.
He! nu is die weer rood.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

nog dommer dus :(
==jordy==
Contacteer:

Nou, het bouwen kan beginnen, heb een donor GTT op de kop kunnen tikken. Maar waar ik nu wel achterkom is dat dus de hele voorkant al eens in elkaar heb gezeten aangezien er onder de gele bumper maar een halve originele bumper met scheuren die niet van gister waren, en een bumperophanging die ook niet helemaal super meer was...
Maar ja, foto's volgen nog
_Martijn_
Contacteer:

Die gele bumper is een overzet bumper. dus dat hoort over de orginele bumper heen gebouwd te worden.
He! nu is die weer rood.
bruno @af
Contacteer:

vriendelijke jongens hier ... rijdt er iemand zijn wagen kapot, en beginnen ze hem op de koop toe nog even te verwijten ... :evil: :evil:

Bruno
Peter @ Malta
Contacteer:

Even los van het feit dat sommige reacties hier beneden alle peil zijn, ze zijn ook enigzins overbodig omdat Jordy zelf al "eigen schuld, dikke bult" schreef. 't Is niet alsof hij niet zijn eigen verantwoordelijkheid kent.

Heel jammer van de GTT, maar gelukkig geen persoonlijk letsel. Daar mogen we dan toch een beetje blij mee zijn.

Ik hoop dat je hem weer in zijn oude glorie kunt herstellen, Jordy. Veel succes ermee.

- Peter
Geert Claes

Ik ga mij er niet over uitspreken, maar ik denk dat het niet altijd simpel is in het begin om het vermogen van een GTT in goede banen te leiden. De ene heeft dan geluk dat hij niets raakt bij een schuiver, en de andere heeft minder geluk, zoals Jordy.

In elk geval suc6 met de opbouw, en ik hoop dat je er iets van hebt geleerd. Er zijn geen gewonden gevallen. En van die GTT dat is jammer, maar meer geluk in de toekomst.
:wink:
clio_rally
Contacteer:

Ach, hij zegt het zelf al, 'eigen schuld, dikke bult'. Ik vind dronken rijden inderdaad helemaal een slap iets, dan ben je echt een lul en verdien je geen rijbewijs. Dat je een beetje loopt te knallen in je gt-tje en hem niet onder controle hebt is gewoon te verwachten. Hier leert hij weer van. Dat je iemand uit gaat schelden, omdat hij weer een gtt van de weg af helpt, vindt ik helemaal vreemd. Ik ben gek op integrales, maar iedereen moet er lekker mee doen wat ie wil, mij part worden ze allemaal naar de sloop gereden, ik lig er niet wakker van... en ik vind het zeker geen reden om mensen aan te vallen op hun blunders...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

zullen we hem maar laten locken??
beetje zinloos he
sterkte man
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Anonymous

sterkte met de weder opbouw

fouten malen is menselijk en met vallen en opstaan gaan we door het leven :wink:
Floris
Contacteer:

Tja, veel geluk, ennuh, Don't impress to much... :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

ik zeg 1 ding: Iedereen kan een keer een foutje maken. Het is nu eenmaal gebeurd dus je moet het maar weer van de positieve kant zien.

En dan nog 1 tip :D . Ga met vier man in een kleine auto nooit hard rijden. Dat rijdt namelijk gewoon klote!!! hard rijden moet je in je eentje doen. Als ik zelf bij iemand in de auto zit die naar mijn mening te hard rijd (op dat moment) dan zit ik ook niet lekker!! Het is namelijk altijd maar de vraag ofdat zij dat hard rijden ook zo leuk vinden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie