zoveel geluk heb ik vorig jaar dus ook gehad maar op een net iets andere manier
ik kocht vorig jaar bij een officiele renault dealer een zwarte gtt van 89. voor 1250 euro, ik spendeer bij de deselfde dealer nog eens 500 euro om hem na te laten kijken en motorisch in orde te zetten qua slijtage punten (klemmetjes, slangen, remmen etc etc)
ik dolblij, ik ga hem een week later ophalen

met een bigsmile rijd ik weg bij de dealer op weg naar huis. van antwerpen naar waregem. geen prob. inmiddels thuis en gegeten te hebben kom ik erachter geen sigarreten meer te hbben en besluit om ff langs het plaatselijke snookerhal (dagelijkse stek destijds) te rijden om sigaretten. ik ben er bijna en ineens begint mijn dash verlichting te flippen en vaart te minderen, in een mum van en paar seconden klapte de motorkap open met een klap en de rook en vur kwam obder het dash binnen. ik heb de auto toch nog een 200 meter verder gekregen zodat hij veilig aan de kant stond voor het andere verkeer, en omstanders. resultaat: zelf verschillende goede brandwonden, auto uitgebrand

de renault dealer heeft nooit echt meegewerkt en heeft maar een deel van mijn geld teruggegevn, hij wou wel een andere gt geven tgen echt heel lage prijs, maar wou van hem geen auto meer hebben...
dus ja ik heb toen ook veel geluk gehad, was al blij dat men nos er niet in zat, die kit sond klaar om de volgende dag worden ingebouwd...
dus ik heb gluk gehad...
ps: er hebben toen pics op dit forum gestaan van die auto, gepost door gille als ikhet me goed heriner