Net GEEN ongeluk gehad!! fieuwwwwww

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Johnny_r82

Nou, ik kan wel zeggen dat ik gister ff heeel veeel geluk heb gehad!
Ik reed gistermiddag in de file op de A50 van Zwolle richting Nijmegen. Ik reed al een tijdje op de linker baan met voor mij een Fiat multipla en achter mij een grote Mercedes sprinter. Nou, de file begon weer ff wat harder te rijden en op de rechter baan was best veel ruimte dus wisselde ik toch maar ff van baan. Vervolgens, 10 sec. later staat iedereen weer op de rem, zie ik schuin achter mij in de spiegel die Mercedes sprinter VOL en hard op die Fiat knallen! Nou die auto's waren alletwee 100% zeker total-los, of dr verder nog iemand achter op reed kon ik niet meer zien, maar ik weet wel dat ik daar een paar seconder geleden dus nog tussen zat! ZAT gelukkig 8) Zoiets zet je dan toch wel ff aan het denken!
Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
Gijs V.

Soms heb je mazzel... Ik denk nog steeds terug aan die dag dat ik snel ff 2 gympen aantrok en instapte.. Als ik de moeite had genomen 2 schoenen aan te doen waar de veters van gestrikt moesten worden HAD ik mijn ongeluk kunnen vermijden; die vent was dan al voorbij gereden... maarja, soms kom je het lot tegen... ook op de weg..!
Renault, créateur de GTT !!!
Nielske

heb afgelopen week final destination 2 gezien, dusss johnny er staat je nog heel wat te wachten :wink:
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Johnny_r82 schreef:Nou, ik kan wel zeggen dat ik gister ff heeel veeel geluk heb gehad!
Ik reed gistermiddag in de file op de A50 van Zwolle richting Nijmegen. Ik reed al een tijdje op de linker baan met voor mij een Fiat multipla en achter mij een grote Mercedes sprinter. Nou, de file begon weer ff wat harder te rijden en op de rechter baan was best veel ruimte dus wisselde ik toch maar ff van baan. Vervolgens, 10 sec. later staat iedereen weer op de rem, zie ik schuin achter mij in de spiegel die Mercedes sprinter VOL en hard op die Fiat knallen! Nou die auto's waren alletwee 100% zeker total-los, of dr verder nog iemand achter op reed kon ik niet meer zien, maar ik weet wel dat ik daar een paar seconder geleden dus nog tussen zat! ZAT gelukkig 8) Zoiets zet je dan toch wel ff aan het denken!
Lucky day gister dus :-)
Als we nou wat minder lang hadden staan praten had je het risico niet eens gelopen ;-)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

zoveel geluk heb ik vorig jaar dus ook gehad maar op een net iets andere manier :evil:

ik kocht vorig jaar bij een officiele renault dealer een zwarte gtt van 89. voor 1250 euro, ik spendeer bij de deselfde dealer nog eens 500 euro om hem na te laten kijken en motorisch in orde te zetten qua slijtage punten (klemmetjes, slangen, remmen etc etc)

ik dolblij, ik ga hem een week later ophalen :) met een bigsmile rijd ik weg bij de dealer op weg naar huis. van antwerpen naar waregem. geen prob. inmiddels thuis en gegeten te hebben kom ik erachter geen sigarreten meer te hbben en besluit om ff langs het plaatselijke snookerhal (dagelijkse stek destijds) te rijden om sigaretten. ik ben er bijna en ineens begint mijn dash verlichting te flippen en vaart te minderen, in een mum van en paar seconden klapte de motorkap open met een klap en de rook en vur kwam obder het dash binnen. ik heb de auto toch nog een 200 meter verder gekregen zodat hij veilig aan de kant stond voor het andere verkeer, en omstanders. resultaat: zelf verschillende goede brandwonden, auto uitgebrand :( de renault dealer heeft nooit echt meegewerkt en heeft maar een deel van mijn geld teruggegevn, hij wou wel een andere gt geven tgen echt heel lage prijs, maar wou van hem geen auto meer hebben...

dus ja ik heb toen ook veel geluk gehad, was al blij dat men nos er niet in zat, die kit sond klaar om de volgende dag worden ingebouwd...

dus ik heb gluk gehad...

ps: er hebben toen pics op dit forum gestaan van die auto, gepost door gille als ikhet me goed heriner
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Goose schreef:Soms heb je mazzel... Ik denk nog steeds terug aan die dag dat ik snel ff 2 gympen aantrok en instapte.. Als ik de moeite had genomen 2 schoenen aan te doen waar de veters van gestrikt moesten worden HAD ik mijn ongeluk kunnen vermijden; die vent was dan al voorbij gereden... maarja, soms kom je het lot tegen... ook op de weg..!
Dat geintje heeft mij een keer een versnellingsbak gekost. Reed achteruit met mijn 11gtx, floep koppeling naar boven en klats de bak vast...
Mooi dat ik niet de enige ben, dat voelt al minder dom ;-) ;-)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
rasit..

hallo mensen, er is zondag een meeting effe rustig aan doen allemaal he :)
Plaats reactie