De Onbekende Renault.
Dan wordt het tijd voor een stickertje onder ze ruitenwisser
Kom je trouwens wel eens in haarlem?
Kom je trouwens wel eens in haarlem?
Jaaaa....om te shoppen uiteraard......
Heb je dan nog nooit een zwarte RSi zien staan in het centrum???Bartjay schreef:Jaaaa....om te shoppen uiteraard......
Zet m'n auto meestal of achter de V&D in de parkeergarage of parkeergarage bij die telefooncellen op elkaar bij ABN....maar nog geen zwarte RSI gezien...
Ik woon bij parkeergarage de Kamp (om de hoek bij bouwens autoverhuur)
-
Vanmiddag zien rijden op de A7 van Groningen richting Hoogezand:
- Renault Clio 1.4
- Kleur: zwart
- Staat: netjes
- Tuning: Verlaagd, gouden megane velgen, andere einddemper, blauwe folie op de achterruiten.
- Bijzonderheden: Ben de clio achterna gereden en heb nog ff met de eigenaar gepraat. Uiteraard een sticker overhandigd.
- Renault Clio 1.4
- Kleur: zwart
- Staat: netjes
- Tuning: Verlaagd, gouden megane velgen, andere einddemper, blauwe folie op de achterruiten.
- Bijzonderheden: Ben de clio achterna gereden en heb nog ff met de eigenaar gepraat. Uiteraard een sticker overhandigd.

Jaaaa dat was ik, kan kloppen, was op weg naar me werk denk ik...Sorry dat ik je niet zag. Wat voor auto stond je daar? Was nog erg vroeg overigens dan...Mickael schreef:Vanochtend in Zwijndrecht, een groene Twingo met viper strepen. Wou me volgens mij niet zien (zat de andere kant op te kijken)
Was bij BP.

Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Mensen kan kloppen dat ben ik ook woon in Zwijndrecht en ik draai zelf bij de Warehouse...22 maart weer ff Renault feestje bouwen?P@TB@D schreef:ik denk wel dat deze het was ik heb hem zelf ook een keer gespot in zwijderecht bij diccotheek te warehouseRudo schreef:Was het deze soms?:Mickael schreef:Vanochtend in Zwijndrecht, een groene Twingo met viper strepen. Wou me volgens mij niet zien (zat de andere kant op te kijken)
Was bij BP.
http://www.bobklein.nl/trip/tripfront.JPG
http://www.bobklein.nl/trip/tripback.JPG

Renault Twingo
Die grijze 5 cabrio uit lisse, is van een wat oudere vent. die auto kan wel wat aandacht gebruiken.
staan btw nog twee gt(t?)'s in hillegom, volgens mij staan ze te koop maar weet het niet zeker, een witte en een blauwe met grijze motorkap
staan btw nog twee gt(t?)'s in hillegom, volgens mij staan ze te koop maar weet het niet zeker, een witte en een blauwe met grijze motorkap
car: '93 bmw 325 i cabrio
Gisteren in Dortmund. Een extreme Twingo. Zag er echt heel erg gaaf uit. Achterklep helemaal vlak gemaakt, rondom helemaal gespoilerd en als ie geluk had kon er nog net een euro-dubbeltje tussen de bumbers en het asfalt.
(Was trouwens wel een duitser)
En ik ben vorige maand zelf gespot. Ze hebben het netjes aan me gemeld alleen kost het me wel 115 eurootjes.
:-* Geflitst met 113km/u op een 80 weg.

(Was trouwens wel een duitser)
En ik ben vorige maand zelf gespot. Ze hebben het netjes aan me gemeld alleen kost het me wel 115 eurootjes.

Jij komt toch ook uit Lisse? Is die Williams van jou op de Oranjelaan of die Williams in de Blinkert??RoyW schreef:Die grijze 5 cabrio uit lisse, is van een wat oudere vent. die auto kan wel wat aandacht gebruiken.
RoyW schreef:Die grijze 5 cabrio uit lisse, is van een wat oudere vent. die auto kan wel wat aandacht gebruiken.

Laatst gewijzigd door Bartjay op wo 12 mar 2003 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
??Geen idee?? Dat is in de buurt van?Thijs RSI schreef:Ik woon bij parkeergarage de Kamp (om de hoek bij bouwens autoverhuur)
-
Vanavond rond 19:30/20:00 uur bij Amsterdam
een zilveren ( ingevoerde ) Clio 16V ( mooie gezicht zo'n zilveren clio )en een blauwe clio 16v
( Nederlandse )
een zilveren ( ingevoerde ) Clio 16V ( mooie gezicht zo'n zilveren clio )en een blauwe clio 16v
( Nederlandse )
Vanavond gespot:
- Lokatie: Utrecht, kartbaan de Fabrique.
- Model: R1916V phase 1, 5drs.
- Kleur: Blauw.
- Kenteken: TZ-VR-52.
- Tuning: Origineel.
- Staat: Netjes, wel vies.
- Bijzonderheden: Zat een nummerplaathouder op van de dealer in Sneek/Bolsward.
Tevens zag ik Henk met zijn GTT over de A2 rijden, ik ree hem tegemoet, kon nog net zien dat hij het was.
- Model: R1916V phase 1, 5drs.
- Kleur: Blauw.
- Kenteken: TZ-VR-52.
- Tuning: Origineel.
- Staat: Netjes, wel vies.
- Bijzonderheden: Zat een nummerplaathouder op van de dealer in Sneek/Bolsward.
Tevens zag ik Henk met zijn GTT over de A2 rijden, ik ree hem tegemoet, kon nog net zien dat hij het was.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Frank_16v(rmc) schreef:Gisteren rond half twaalf sochtends, een rode gtt met rtc sticker op de achterruit gespot op de Maasboulevard in Rotterdam.
Ik was het niet
Wat voor auto reed jij dan? Ik heb je volgens mij niet gezien.
Greets
Chris schreef:Vanavond gespot:
.....
en jawel nog 1 die bij .nl.forum.valsspelers kan

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris als Henk komt kun je het toch wel shacken met je valsspelers praktijken. :-*
Na ASD is de Fabrique zijn derde huis geloof ik. Hij komt er in iedergeval regelmatig en ja hij is snel.
Ook ik kom er regelmatig en kan hem niet bijbenen (of bijkarten, hoe jij het wil noemen).
Na ASD is de Fabrique zijn derde huis geloof ik. Hij komt er in iedergeval regelmatig en ja hij is snel.
Ook ik kom er regelmatig en kan hem niet bijbenen (of bijkarten, hoe jij het wil noemen).

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ghegheghe. Ik was er alleen om de formaliteiten te regelen.-Ray- schreef:Chris schreef:Vanavond gespot:
.....
en jawel nog 1 die bij .nl.forum.valsspelers kan

-
vanmiddag gespot in Utrecht voor een winkel in de buurt van een rotonde met 6 afslagen (volgens de navigatie
)
Grijze Gtt phase 2
15" velgen met veel spaken en een rood hart.
Nette wagen zo op het 1ste gezicht.
Wie o wie?

Grijze Gtt phase 2
15" velgen met veel spaken en een rood hart.
Nette wagen zo op het 1ste gezicht.
Wie o wie?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Vlakbij het houtplein en de grote houtstraat (albert hein)Bartjay schreef:??Geen idee?? Dat is in de buurt van?Thijs RSI schreef:Ik woon bij parkeergarage de Kamp (om de hoek bij bouwens autoverhuur)
Aha....zal de volgende keer opletten...zie em sowieso zondag wel....Thijs RSI schreef:Vlakbij het houtplein en de grote houtstraat (albert hein)Bartjay schreef:??Geen idee?? Dat is in de buurt van?Thijs RSI schreef:Ik woon bij parkeergarage de Kamp (om de hoek bij bouwens autoverhuur)
Gisteren gespot vanuit de vrachtwagen. Een 5 gtt bleu sport. Helemaal origineel op het typeplaatje na. Daar stond alleen nog maar Renault 5. Kenteken heb ik niet onthouden.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Vandaag gespot in hoorn, in de kersenboogaard.
Op de groef. (straat)
Een blauwe 5gtt
Zag er goed uit. ( netjes gewassen)
Iemand van de club??
Op de groef. (straat)
Een blauwe 5gtt
Zag er goed uit. ( netjes gewassen)
Iemand van de club??
- Lokatie: A32 tussen Wolvega en Steenwijk.
- Model: 5 GTT(zo te zien).
- Kleur: rood.
- Kenteken: ?.
- Tuning: zo te zien van een afstandje bredere spatborden en gele rolkooi.
- Staat: Netjes.
- Model: 5 GTT(zo te zien).
- Kleur: rood.
- Kenteken: ?.
- Tuning: zo te zien van een afstandje bredere spatborden en gele rolkooi.
- Staat: Netjes.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Moderator
- Car: Megane
blauwe clio 16v kenteken PL-..-..
groene clio 16v in zoetka
blauwe r5 GTE in zoetka
rode gt turbo hillgersberg
groene clio 16v in zoetka
blauwe r5 GTE in zoetka
rode gt turbo hillgersberg
Vanavond toen ik langs de Mac in Bodegraven reed zag ik een Volvo V40 T4 met daarop gouden RTC stikkers. Later zag ik ook Merijn V die in gesprek was met een gast met een R19.
Nog later op de avond zag ik een Alpine blauwe GTT, zéér laag met rolkooi die werd voortgesleept door een zwarte Golf 4. Aan de bestuurder van de R5 was goed te zien dat hij baalde, aan de bestuurder van de Golf ook trouwens..
Nog later op de avond zag ik een Alpine blauwe GTT, zéér laag met rolkooi die werd voortgesleept door een zwarte Golf 4. Aan de bestuurder van de R5 was goed te zien dat hij baalde, aan de bestuurder van de Golf ook trouwens..

-
Hoe laat was dat ongeveer?catrinus schreef:Ow en die bleu sport reed ter hoogte van leek. Was op weg naar bolsward.