willie of 106 Rally/GTI

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
PATRICK-CLIO

hallo, nu voor de laatste keer en dan moet het gebeuren, ik vraag weer is om advies :wink: . Mijn voorkeur gaat uit naar een willie, willies die ik gezien heb zijn vrij duur, laten we zeggen dat ie dan ook goed is. Inpincipe een beetje te duur! maarja het is natuurlijk wel speciaal.

Ik zit te twijfelen!!

Vriend van me is 106 rally rijder en is er helemaal gek van, weet er ook best wel wat van af. Hij zegt tegen mij dat ik beter een 106 rally of gti kan halen voor bv een willie. Hij is bang voor veel mankementen enzo. (hij zegt jah ut is renault en dan zeg ik sja dat is peugot). Ik ben ook niet iemand die zelf dingen kan fixxen. Hij zou me bv wel kunnen helpen met de peugot. 106 is in verhouding goedkoper, kwa leeftijd/km-stand ect ect. Ik weet het dus ni meer. Weet wel dat ik dan weer een stuk lekkerder slaap als ik hier van af ben, dit maakt me beetje parra? :(

Heb een superbrute 106 raly gezien:
Site: auto.2dehands.nl
Database: Auto`s
Type: Aangeboden
Automerk: Peugeot
Type(nummer): 106 1.6 Rallye
Carrosserie: Hatchback
Brandstof: Benzine
Kilometerstand: 50.000 - 60.000
Aantal deuren: 3-deurs
Opties: ABS, Stuurbekrachtiging, Centr.vergrendeling, Metallic lak, Lichtmetalen velgen
Kleur: zwart
Bouwjaar: mei - 1997
Advertentie tekst: Zwarte Peugeot Rallye 106 1.6

Bouwjaar 1997 - APK 2004

16" OZ Racing Velgen
Verlaagd
Veerpoot bruggen boven en onder
Rondom geperforeerde performance remmen
Chiptuning
Sebring Competitie einddemper
Sparco Intereur
Achter spoiler
Kenn Open Airfilter

Vraagprijs 6500 EURO

maarja
Wie kan me helpen? Betaalbare willie of 106 gti/ rally?

Ik weet niet of ik naar de meeting kan komen, omdat ik zondag misschien voetbal (tournooi :( )

Heb net me clio rt 1.4 laten na kijken. En is in orde, wat is een redelijke prijs?
bj 90
rt 1.4
grijs mat, spiegels en bumbers in kleur gespoten
radio-cd speler
4 speakertjes
bsa racing velgies 14" (zitten er heel kort onder 3 weken)
en een eindstuk van remus, vrij dikke (heb ik er btw ni ondergezet)

Sorry voor de extreem lange topic, ben slecht in het doen van grote aankopen.

Groetjes en alvast weer heel erg bedankt

Patrick
Anonymous

1.6 of 2.0 ? Ik vind persoonlijk de 106 een heel erg kleine auto.

Vind de 206 1.9 Rallye meer een concurrent voor de willie (maar dan ook nog niet echt)

Willie zou ik zeggen !
RO 16v

Ik zou gaan voor een Willy omdat ze wat waarde vaster zijn dan de Peugot, collectors item.
De 106 die jij hebt gezien zou ik nooit kopen omdat hij al gechipt is dus meestal behoorlijk mee getrapt al zegt de eigennaar van niet, je koop bijna altijd iemand anders zijn probleem.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik vind zo'n 106je toch wel superbruut, hoor!!! Maareh, is het het laatste type of 1tje daarvoor?

Het verschil is, dat je bijna geen willies voor die prijs vind met zo weinig op de klok. Bijna allemaal 140.000 of meer. Maar ze zijn wel exclusiever, waardevaster, mooier misschien ook wel(?) :p
PATRICK-CLIO

Dat verhaal van dat chiptunen ben ik het helemaal mee eens. Maar gaat om het principe dat ik het gewoon ffies weer niet weet.

106 Laatste type, ik vin ze wel leuk. Ik ben niet egt een racer, maar wil gewoon wel een snelle auto die en eigenlijk iets speciaals (met alles er op en er aan). Willie is zeker specialer.

Maarja i dont know.
Merijn
Über-Spammer

Maareh, laten we eerlijk zijn: 16 inch onder een 106 is gewoon schitterend! :) Heb je geen foto?
PATRICK-CLIO

ik heb 1 vette rally dus op het oog en een gti, hoekan ik het naar je mailen?
Merijn
Über-Spammer

[img]http://auto.2dehands.nl/mfotos/2026497.jpg[/img]
De 106 Rallye

VET! :D
Merijn
Über-Spammer

PATRICK-CLIO

thanks voor het neer zetten van de plaatje
Nielske

idd. niet slecht maar die willie is zoveel meeeeeeeer auto hé, daar doe je niets aan :D

free advice
dussss, ff doorsparen en een willie nemen
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
PATRICK-CLIO

autos zijn net zo duur ongeveer. alleen ik kan niet keizen. De heeft plussen en de andere ook net zo dat ze ook minnentjes hebben, kwa opties, status (willie), ect ect
Nielske

heb je ook helemaal gelijk in, maar dat geldt bijna voor alle vergelijkingen die je maakt :wink:

je kunt ook puur kijken naar wie de gezelligste club heeft en die heb je blijkbaar al gevonden :lol:
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Anonymous

Ga altijd voor de williams. De 106 is een klasse kleiner dan de williams. Een tweeliter tegen een 1600 is ook geen serieuze partij, veel meer koppel in de williams. 106 is echt schraaltjes van binnen.
gille
Contacteer:

Zeeuw schreef:Ga altijd voor de williams. De 106 is een klasse kleiner dan de williams. Een tweeliter tegen een 1600 is ook geen serieuze partij, veel meer koppel in de williams. 106 is echt schraaltjes van binnen.
en je krijgt bij verkoop veel meer van je willy dan van die 106 rallygedoe
Heino

Een 106 rallye is leuk speelgoed,maar dan moet je wel de 1300cc hebben die is veel gretiger dan een 1600,hij mag ook meer toeren draaien (tot 8000)
mijn zwager heeft er een gehad en zoals ik zeg het is erg leuk speelgoed,alleen die motoren willen nog wel eens in de soep lopen.Je kunt het niet vergelijken met een WILLIAMS,dat is echt een heel ander kaliber auto.
Steven
Car: M536

Ik vind de Rallyversies van de Peugeots wel superkoel altijd.
De 205 Rally is ook een gave bak en die 106 ook, gast op me werk heeft er 1.. echt leuk.
Alleen moet ie wel wit zijn met die originele witte velgies! Naar mijn mening zeer smaakvol autootje.

En idd wel de toerendraaiers nemen, de 1.3-tjes 8)

Een GTI-tje is ook wel leuk en lekker giftig.

Maarja een williams, das toch wel ff meer auto, meer snelheid, meer opvallen etc.

De peugjes neigen wat meer naar lekker crossen :)
Toine

Ben het niet helemaal eens met bovenstaande.
Heb zelf een williams en net een 106 gti verkocht.
(deze net vervangen voor een saxo vts)
Williams is fantastisch en zeker best degelijk. Supersnel en een solide wagen. Voor hetzelfde geld heb je veelal een 106 gti of ralley die veel jonger is en veel minder heeft gelopen. Zijn prima wagentjes, volop aangeboden en veel goedkoper in aanschaf. Zijn zeker pittig en doordat ze iets minder solide voelen lijkt het allemaal net zo rap te rijden. Het kraakt en piept vaak iets meer wat betreft interieur maar ach, radio iets harder.
Zijn ontzettend veel onderdelen en tuningspullen voor 106 te krijgen dus dat is ook geen probleem.
Zou toch eerder voor de saxo kiezen omdat deze iets moderner oogt wat betreft voorkant en verder toch vrijwel identiek is. Maar das eigen smaak.
Zo'n 106 kun je vaak makkelijk particulier kopen omdat deze veel nieuwer zijn, minder hebben gelopen en veelal minder problemen zullen geven dan een williams (die moeilijker verkrijbaar is in goede staat)
Hoe dan ook. Sterkte
Toine

Krijg je de rest er vanzelf bij :D
[img]http://www.saxosportsclub.co.uk/images/ ... nk6_lg.jpg[/img]
[img]http://www.saxosportsclub.co.uk/images/ ... on1_lg.jpg[/img]

En toch nog een beetje Renault Clio 16v....
[img]http://www.saxosportsclub.co.uk/images/ ... al2_lg.jpg[/img]
PATRICK-CLIO

die saxoos zijn ook wel geinig.

Thanx voor al de reacties weer
Tom
Moderator
Car: MB

heb je de willi inmiddels al opgehaald ?? Je zou toch vandaag gaan
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
PATRICK-CLIO

ja tom :D

Vandaag is het gebeurd mensen, ben de trotse eigenaar van een willie 2318, wat een geluid komt er uit die pijp. Gelijk hoofdpijn! :p

Heb vanmorgen naar veban gebelt,hij had velgen voor me liggen en bandjes. Ook weer opgelost 8)

Tom zouden het jou velgen zijn, opgekanpt en wel?? Was wel een super cool ritje, ik moet hier zeker aan werken. Hebe 1.5 jaar bij een autoverhuur bedrijf gewerkt en in veel autos gereden, maar dit is anders. Morgen komen de velgen er onder :D

ik ben super blij :D
Tom
Moderator

heb je ook een setje besteld dus. Dit zijn niet mijn velgen, zo snel lukt dat niet. Hij had alleen nog een set of 7 bij dat bedrijf liggen die die nu inmiddels wel binnen zou hebben.

Laat Henk eens naar je clio kijken (zal ie zelf wel doen), die heeft er veel verstand van
Michiel

Goed dat je voor de Willie hebt gekozen; 106 is een vrouwebak!! Leuk voor je vriendin!!
Gefeliciteerd met je King car!!
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
RO 16v

Nog een Clio rijder erbij in A'dam gaat de goeie kant op, gefeliciteerd. :)
Merijn
Über-Spammer

PATRICK-CLIO schreef:ja tom :D

Vandaag is het gebeurd mensen, ben de trotse eigenaar van een willie 2318, wat een geluid komt er uit die pijp. Gelijk hoofdpijn! :p

Heb vanmorgen naar veban gebelt,hij had velgen voor me liggen en bandjes. Ook weer opgelost 8)

Tom zouden het jou velgen zijn, opgekanpt en wel?? Was wel een super cool ritje, ik moet hier zeker aan werken. Hebe 1.5 jaar bij een autoverhuur bedrijf gewerkt en in veel autos gereden, maar dit is anders. Morgen komen de velgen er onder :D

ik ben super blij :D
Supervet, Patrick! :D Echt tof dat je 'm hebt. Hoe beviel de terugreis??
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Gefeliciteerd !!

En nu natuurlijk even melden op http://www.clio-williams.com he ;)
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Robert dB.

Top keus! Wanneer wordt je lid van de RTC?? :p
PATRICK-CLIO

He dank je :D
Net weer een rondje gereden dus de buren gek hehe. Ik zet niet geijk de motor uit naar rijden dus dat dreunt lekker voor de deur.

Had vanochtend voor die velgen gebelt bij veban, en hij had ze al klaar liggen super service met uni royal banden.

Ik dacht dat ik al lid was, van de club (rtc nederland) op de .nl site????? Is dat mislukt? Zal ik het nog is proberen? Komt denk ik weer door dat de chello zo kut is. (onder tussen heb ik me voor de 2de ekeer aan gemeld en zie nu dat ik een bevestinging, maar door de spanning heb ik me email ingetikt die ik niet kan bekijken. Dus weet nog steeds niet of ik ben aangemeld. Wat een kneus ben ik) Computers zijn egt nix voor mij ben er nog niet achter wat wel :( is ook al veelste laat.

Ik heb er ook een chrome spruitstuk bij, weet iemand hoe duur dat is om er in te laten zetten?
Tom
Moderator

was het geen RVS
Jasper16v

PATRICK-CLIO schreef:He dank je :D
Ik dacht dat ik al lid was, van de club (rtc nederland) op de .nl site????? Is dat mislukt? Zal ik het nog is proberen? Komt denk ik weer door dat de chello zo k#t is. (onder tussen heb ik me voor de 2de ekeer aan gemeld en zie nu dat ik een bevestinging, maar door de spanning heb ik me email ingetikt die ik niet kan bekijken. Dus weet nog steeds niet of ik ben aangemeld. Wat een kneus ben ik) Computers zijn egt nix voor mij ben er nog niet achter wat wel :( is ook al veelste laat.
je word lid door te betalen :)
PATRICK-CLIO

Klopt Tom, het is rvs. Ik zeg tegen iedereen dat het chroom is en vervolgens corrigeerd een ander me net als nu :D

Heb trouwens ook me nieuwe vlegen, veban is een top zaak kan ik iedereen aan raden (ziet er echt netjes uit). Ze hebben er echt verstand van, ik doe me willie daar in onderhoud, niet bij garage tonie :D

Me willie is ook nog ff op de brug geweest, geen gekke dingen :D

Wat ik snel ga vervangen is me uitlaat, dat ding maakt een herrie jezus!! een dubbele kachelpijp van devil :-* Er komt gewoon een enkeltje onder.

Over het lid worden :(
Geld zal van me bank gehaald worden maar door verkeerde emailadres, krijg ik geen infomarmatie en passowords dus heb ik er nix aan. WIE OH WIE KAN DEZE INTERNETKNEUS HELPEN :D
Plaats reactie