Heeft iemand ervaring met het inruilen van een auto bij Veban Rijswijk?
Wellicht is dat voor mij een optie??
inruilen of niet
-
Hij heeft namelijk ook een paar williampies staan.
Zijn daar nog ex-clubauto's bij??

Ik heb geen idee of dat een goeie deal is, maar aangezien Veban hoog staat aangeschreven bij de sportieve Renault-rijder, denk ik dat je daar wel terecht kan. Ook aangezien ze garantie geven e.d. Ze weten in ieder geval zeker wel waar ze over praten.
Maareh, de Willies zijn wel in trek de laatste tijd, he! (Het lijkt erop alsof ik hier een voorbeeldfunctie heb vervuld!
)
Maareh, de Willies zijn wel in trek de laatste tijd, he! (Het lijkt erop alsof ik hier een voorbeeldfunctie heb vervuld!

Op zich kan je er iig best van uit gaan dat de auto's goed zijn. je krijgt 6 maanden volledige garantie
.
Ik zou er gewoon eens langsrijden (van tevoren even bellen is handig, hij (Henk) is namelijk nogal es op stap
) en even met hem praten wat je opties zijn.
Inruilen kan ook, kon toen mijn 1.4 ook inruilen (weet niet voor watvoor prijs, want heb em toch aan mijn moeder weten te verkopen
)
.
Ik zou er gewoon eens langsrijden (van tevoren even bellen is handig, hij (Henk) is namelijk nogal es op stap

Inruilen kan ook, kon toen mijn 1.4 ook inruilen (weet niet voor watvoor prijs, want heb em toch aan mijn moeder weten te verkopen

Don't walk the grass... smoke it
-
Het grootste "probleem" is denk ik, dat er maar een klein gaatje zit tussen wat ik voor de RSi in gedachten heb, en de huidige marktprijs van een williams.
Da's nie echt aantrekkelijk voor een handelaar.
-
zo'n willie spreekt toch iedereen wel stiekum aan. Het is een tijdlang de snelste clio geweest die leverbaar wasMerijn schreef:Ik heb geen idee of dat een goeie deal is, maar aangezien Veban hoog staat aangeschreven bij de sportieve Renault-rijder, denk ik dat je daar wel terecht kan. Ook aangezien ze garantie geven e.d. Ze weten in ieder geval zeker wel waar ze over praten.
Maareh, de Willies zijn wel in trek de laatste tijd, he! (Het lijkt erop alsof ik hier een voorbeeldfunctie heb vervuld!)

-
- Moderator
- Car: MB
[rsi]peerke schreef:Het grootste "probleem" is denk ik, dat er maar een klein gaatje zit tussen wat ik voor de RSi in gedachten heb, en de huidige marktprijs van een williams.
ik ga morgen ochten naar Veban toe voor mijn nieuwe velgen. Ik zal wel eens even kijken hoe die wilies er bij staan
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
is goed jongen, dan hoor/lees ik het wel!
Ik was er ook vorige week nog, er staan zo in de buurt rond de garage nog een stuk of 3 willies dat ik heb kunnen zien, 1 met een lekke band (erg laag ook) eentje met een verrot dak en nog een, en die zag er piekfijn uit...
Don't walk the grass... smoke it
-
Was er zelf een driekwart jaar geleden. Toen stond er een willie binnen, waarvan ik hoop dat de bestuurder er nog levend is uitgekropen. Deze was echt helemaal plat!!
-
schijnt geen echte willy te zijn geweest begreep ik later...
Ik heb mijn gare Clio ingeruild voor mijn huidige Megane. Ik kreeg een mooie prijs terug voor m'n Clio in ieder geval. Garantie zit ook wel goed bij Veban.

Ik heb mijn gare Clio ingeruild voor mijn huidige Megane. Ik kreeg een mooie prijs terug voor m'n Clio in ieder geval. Garantie zit ook wel goed bij Veban.
-
[quote="Frank_16v(rmc)"]schijnt geen echte willy te zijn geweest begreep ik later...
en ..........leeft de chauffeur nog??

-
geen idee...
Yep, de chauffeur leeft nog. Hij was ondersteboven in een sloot terecht gekomen nadat hij was aangereden door een of andere eikel die een auto had gejat.[rsi]peerke schreef:Frank_16v(rmc) schreef:schijnt geen echte willy te zijn geweest begreep ik later...![]()
Reed met 100 z'n zijkant in en kwam dus bekneld te zitten in de auto in een sloot, maar er waren een aantal mensen die hem eruit hebben kunnen halen.....
Ze hebben er 3 staan, 2 met 2ton op de klok, 1 met 1 ton. Geen prijzen. Denk dat je tussen de 7 en de 8500 kwijt bent, voor je rsi zul denk ik 3500-4500 max krijgen, uitgaande van bwjr 95/96/97...