het was ook niet de bedoeling om er zo achter te komen

Zou jij ze eens willen bellen voor mij?? het gaat er namelijk om.. dat ik er meer in kom te rijden dan mijn vader.. deze zal er ook wel in rijden, maar ik misschien iets meer.Ploegah schreef:Ik ben verzekerd bij centraal beheer en daar heb ik eens gevraagd of andere mensen ook verzekerd zijn in mijn auto en dat was prima.
Dus ik zou hun eens een belletje geven ?
Je vader kan toch de verzekerde zijn en jij de hoodfbestuurder.GTT__Geert schreef:Ik ben de hoofdbestuurder, maar dan ben je toch ook gelijk de verzekerde..??
Ik kan toch niet zeggen dat ik de hoofdbestuurder ben, maar omdat mijn vader er ook af en toe in rijd.. dat hij de verzekerde moet zijn ?? :-*
Over het algemeen maak je bij centraal beheer de meeste kans. Ik zou alleen niet alles via tussenpersonen doen, gewoon direct centraal beheer bellen, lukt het bij mij altijd veel makkelijker. Je moet er niet te moeilijk over doen, lukt uiteindelijk prima, ik betaalde op mijn 19 niet eens 1000 euro voor mijn integrale, en die heeft een hogere nieuwwaarde, gewicht en vermogen...GTT__Geert schreef:Dit is echt niet grappig!!!!!!!
Ik heb net gebeld met iemand van een verzekeringsmaatschappij.. het was iemand die kleine adviesen uitbrengt en die zegt dat het heel moeilijk wordt voor mij om deze auto ergens te verzekeren, omdat ik nog geen schadevrije jaren heb..
ik kan het proberen bij centraal beheer vertelde hij mij.. maar daar betaal ik bijna 1000 euro per jaar aan verzekering.. dat gaat toch nergens meer over..
Ik zal morgen eens naar meeus bellen.. ik hoop dat die mij in verzekering willen nemen.. want hier baal ik echt gigantisch van..
Zou het nou echt zo zijn dat ik nergens verzekerd kan worden?? ...... ik ga zowieso morgen iedereen afbellen, maar hebben jullie nog maatschappijen die ik kan proberen??
Ik wordt hier zo moe van!!
Rick je hebt mailrick 5gtt schreef:Hey hallo! Ik ben vamiddag ook even achter de verzekering voor me gtt aan geweest! heb ongeveer 10 maatschapijen gehad iets meer nog zelf en maat TWEE die mij wouden verzekeren!!!! Ik ben zelf net 18 (2 week) maar over twee weekjes moet me 5 op de weg!
Unive... alleen w.a. 810 euro per jaar!
centraal beheer... w.a. 672 euro per jaar
w.a uitgebreid 868 euro per jaar
all risk 1687 euro per jaar!!!
Bij unive wouden ze hem nie all risk verzekeren om dat de auto te snel voor me was... En bij de rest wouden ze me er niet in hebben!!
groeten rick uit delfzijl (lekker leven aan zee....)
jeroen.k schreef:Sjeees heee....wat doen sommige mensen toch moeilijk...auto rijden is nu eenmaal duur! Helemaal als je een sportief autootje wil rijden. Er zitten hier op het forum tig mensen met sportieve auto's op eigen naam die net hun rijbewijs hadden en idd dus 0 schadevrije jaren. Tis toch niet zo meilijk om ff http://www.wellowell.nl in te tikken een vragenlijste in te tikken en te kijken wat er mogelijk is qua verzekering?Kun je hem zelfs nog online afsluiten als je wilt! SIM-PEL!
Kijk dus allemaal toch eens verder dan je neus lang is, dan zijn dit soort vragen helemaal niet nodig...
Mijn tip is echter toch om alles via een tussenpersoon te doen, want als je eens gezeur hebt met je verzekeringsmaatschappij dan krijgt de tussenpersoon meer voor elkaar dan jij zelf! (en het kost bijna niks extra!!!!)
Bel naar ons bedrijf (als klant) en ik weet zeker dat je verzekerd kan worden onder de 800! (nou ja, bijna zeker)Turbo Tinus schreef:jeroen.k schreef:Sjeees heee....wat doen sommige mensen toch moeilijk...auto rijden is nu eenmaal duur! Helemaal als je een sportief autootje wil rijden. Er zitten hier op het forum tig mensen met sportieve auto's op eigen naam die net hun rijbewijs hadden en idd dus 0 schadevrije jaren. Tis toch niet zo meilijk om ff http://www.wellowell.nl in te tikken een vragenlijste in te tikken en te kijken wat er mogelijk is qua verzekering?Kun je hem zelfs nog online afsluiten als je wilt! SIM-PEL!
Kijk dus allemaal toch eens verder dan je neus lang is, dan zijn dit soort vragen helemaal niet nodig...
Mijn tip is echter toch om alles via een tussenpersoon te doen, want als je eens gezeur hebt met je verzekeringsmaatschappij dan krijgt de tussenpersoon meer voor elkaar dan jij zelf! (en het kost bijna niks extra!!!!)
Ik wou ff zeggen dat dat afsluiten over het internet echt NIET goed gaat!
Vooral omdat er vaak pas NA het afsluiten naar je leeftijd en schade vrije jaren wordt gekeken. Met het gevolg dat je een uur later een e-mail krijgt dat ze het risico te groot vinden.
Het is mij dus niet gelukt om via internet mijn 5GTT te verzekeren.
Ik heb ongeveer 15 maatschappijen gebeld waarvan ALLEEN FBTO me evt. zou willen verzekeren (en dat was nog niet eens zeker..kosten zo'n 1200 euro p.j.
Ohja, ik ben 22 0 schadevrije jaren. GTT uit 1986 dus alleen WA verzekering.
Na een tip van een vriend van mij (corrado g60) kwam ik bij londen-verzekering. Die deden het gelukkig wel, en voor ongeveer 800 euro p.j.
Ik zou dus willen advieseren om vooral bij de wat kleine maatschappijen eens rond te BELLEN. Want bij de grote is het bij het woordje turbo meteen over.
Da's dan mijn ervaring
London verzekeringen zijn inderdaad prima, beetje duur, maar doen wel bijna alles. Heb ik mijn bmw destijds ook gehad...Turbo Tinus schreef:
Vooral omdat er vaak pas NA het afsluiten naar je leeftijd en schade vrije jaren wordt gekeken. Met het gevolg dat je een uur later een e-mail krijgt dat ze het risico te groot vinden.
Ik heb ongeveer 15 maatschappijen gebeld waarvan ALLEEN FBTO me evt. zou willen verzekeren (en dat was nog niet eens zeker..kosten zo'n 1200 euro p.j.
Na een tip van een vriend van mij (corrado g60) kwam ik bij londen-verzekering. Die deden het gelukkig wel, en voor ongeveer 800 euro p.j.
Ik zou dus willen advieseren om vooral bij de wat kleine maatschappijen eens rond te BELLEN. Want bij de grote is het bij het woordje turbo meteen over.
Da's dan mijn ervaring
London zit ik idd ook bij, nemen zo'n beetje alles aan en zijn soms wat duurder, maar ook vaak de goedkoopste. Alleen eeuhm, London...klein maatschappijtje?clio_rally schreef:London verzekeringen zijn inderdaad prima, beetje duur, maar doen wel bijna alles. Heb ik mijn bmw destijds ook gehad...Turbo Tinus schreef:
Da's dan mijn ervaring
Gijs