:-* Ik heb laatst een GTT gekocht, maar ik heb het volgende probleem..
Er zitten slotbouten in mijn velgen, maar de sleutel daarvoor heb ik er niet bijgekregen
Dus nu mijn vraag heeft er iemand van jullie tips voor het verwijderen van die dingen?.. ik rij morgen eerst zelf nog even langs een bandenspecialist in de hoop dat zei zo'n sleutel hebben.. en misschien kunnen zij deze wel voor mij verwijderen. Ik heb geen idee, maar het is niet echt een prettig idee dat ik straks ergens met een lekke band sta
GTT__Geert schreef::-* Ik heb laatst een GTT gekocht, maar ik heb het volgende probleem..
Er zitten slotbouten in mijn velgen, maar de sleutel daarvoor heb ik er niet bijgekregen
Dus nu mijn vraag heeft er iemand van jullie tips voor het verwijderen van die dingen?.. ik rij morgen eerst zelf nog even langs een bandenspecialist in de hoop dat zei zo'n sleutel hebben.. en misschien kunnen zij deze wel voor mij verwijderen. Ik heb geen idee, maar het is niet echt een prettig idee dat ik straks ergens met een lekke band sta
ik heb er eentje volgensmij, is dat met veel zon karteltjes?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Je hebt hem bij de dealer gekocht toch??
Eerst eens naar bellen!
En anders de oude eigenaar vragen en bellen.Die zal ze nog wel hebben liggen als het goed is.
Verder heb ik ze ook op de auto maar het zijn altijd andere sleutels dus uitwisselen kan niet als het goed is. Je kan het proberen moet je wel ff laten weten hoe ze er uit zien die slotbouten natuurlijk.
GTT__Geert schreef::-* Ik heb laatst een GTT gekocht, maar ik heb het volgende probleem..
Er zitten slotbouten in mijn velgen, maar de sleutel daarvoor heb ik er niet bijgekregen
Dus nu mijn vraag heeft er iemand van jullie tips voor het verwijderen van die dingen?.. ik rij morgen eerst zelf nog even langs een bandenspecialist in de hoop dat zei zo'n sleutel hebben.. en misschien kunnen zij deze wel voor mij verwijderen. Ik heb geen idee, maar het is niet echt een prettig idee dat ik straks ergens met een lekke band sta
ik heb er eentje volgensmij, is dat met veel zon karteltjes?
troost je, geen 1 is hetzelfde. serieus probleem dus!
Heb meerdere malen hetzelfde probleem gehad en meegemaakt. Wat ze bij mij gedaan hebben was een overmaat dop erop gemept met een echt hele dikke hamer en daarna met de luchtslang zaakje eruit gedraaid. Die slotbouten zijn vrij zacht en was echt zo gepiept!!
GTT__Geert schreef::-* Ik heb laatst een GTT gekocht, maar ik heb het volgende probleem..
Er zitten slotbouten in mijn velgen, maar de sleutel daarvoor heb ik er niet bijgekregen
Dus nu mijn vraag heeft er iemand van jullie tips voor het verwijderen van die dingen?.. ik rij morgen eerst zelf nog even langs een bandenspecialist in de hoop dat zei zo'n sleutel hebben.. en misschien kunnen zij deze wel voor mij verwijderen. Ik heb geen idee, maar het is niet echt een prettig idee dat ik straks ergens met een lekke band sta
ik heb er eentje volgensmij, is dat met veel zon karteltjes?
troost je, geen 1 is hetzelfde. serieus probleem dus!
Waarom doen ze zoiets dan?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Je kan er ook een bout op lassen als je er een beetje aankomt. Ik heb er hier een pijpsleutel op gemept dat werkt idd net zo goed als met een dop. Maar ik heb es van die ronde gehad met 3 gaatjes erin, en het buitenste gedeelte is een ring die vrij kan draaien. Da's pas fuckedup.
Dan kijk uit dat die pinnetjes in de dop niet krom gaan, da's heeeel irritant Ik heb ze net nog losgekregen toen en maar weggesmeten, vertrouw 't voor geen meter, want die dingen krijg je dan echt amper los.
ik heb er alleen maar 1 sleutel bij en dat is klote. Ik heb ook nog een ander setje slotbouten liggen (kompleet met 2 sleutels en een andere vorm), dus mischien dat ik die er binnenkort even in draai
Ik heb martijn berk al een PM gestuurd, die moet als het goed is nog de code hebben.. IK hoop het, want als ze er morgen nou af zijn, dan kan ik zondag wel komen.. maar anders isset wel een klein risico dat ik neem, als ik met met blinde kop door een spijker rijd ofzo haha, dan kan de anwb ook ff op zijn hoofd krabbeh!
Maar het is dus wel een idee om een overmaat dop erop te rammen??.. die van mij zijn ook rond namelijk, met zo'n pinnetje in het midden.. Zou het dan wel werken <<<>>>
Andere mogelijkheid: Je hebt van die universele doppen, van die Tell Sell shit, en daar krijg je ze ook ooit mee los. Heb ik ooit gezien, in het echt dan, bij een kennis. Die doppen hebben van pinnen allemaal dunne pinnetjes die je kunt indrukken. Sommige doehetzelf markten verkopen ze ook
NOG EEN HELE GOEDE TIP, die in elk geval geldt:
Zet een dik stuk metaal op de bout, en sla er een paar keer HEEL HARD met een moker op. Op deze manier druk je het alu van de velg een heel klein beetje platter (is maar 0,05 mm ofzo) waardoor de bout veel minder vastzit. Soms kun je ze daarna met je handen al los draaien
GTT__Geert schreef: Ik heb martijn berk al een PM gestuurd, die moet als het goed is nog de code hebben.. IK hoop het, want als ze er morgen nou af zijn, dan kan ik zondag wel komen.. maar anders isset wel een klein risico dat ik neem, als ik met met blinde kop door een spijker rijd ofzo haha, dan kan de anwb ook ff op zijn hoofd krabbeh!
Ik rij al jaar rond zonder een krik of reserve band bij te hebben. Heb nog nooit een lekke band gehad! Heb wel zo'n spuitbus bij dat ik er in kan spuit als je een kleine lekkage hebt.