Remco's GTE, foto's eindresultaat -purplehaze-

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Martijn T. schreef:Hmzz, vind 3750 wel een hoop geld maar ofdat het goedkoper kan, hmzz denk het niet hoor, deze verf is gewoon duur en de voorbehandeling vergt gewoon veel tijd.

Mijn pa is duur, dus vooral niet vragen :)
Wat hebben jullie voor die lak betaald dan?? per liter natuurlijk? Heb wel eens prijzen gehoord maar weet het niet meer nu.

Verder hoeft ie geen voorbehandling meer is spuitklaar. (van extremegtttuning dan)

Gr.Frits
Anonymous

http://www.rage-extreme.com

is niet bepaald zonder voorbehandeling en ook niet echt goedkoop
Anonymous

Ploegah schreef:http://www.rage-extreme.com

is niet bepaald zonder voorbehandeling en ook niet echt goedkoop
jawatte vette paintjobs, maar de prijzen :( dat word verder zoeken

maybe weet iemand anders een graaf kleurke dat geen 4000 pleuro kost?? tot +- 2500 pleuro wil ik gaan

maybe iemand een idee wat het kleurke van alfa kost
bruno @af
Contacteer:

ja :wink:

Bruno
Anonymous

bruno @af schreef:ja :wink:

Bruno
vertel bruno :)
bruno @af
Contacteer:

dat "alfa'-kleurken is een gewone parelmoerlak , kost voor een volledig schilderingsken (van een voorbewerkte gt bvb) ongeveer 1250 €
Andere knappe kleurkes ... kijk eens in de boek van 'house of kolors' 8) 8) (als ge die nie hebt moet ge maar eens langskomen) daar staan er een hoop knappe in (kandykleurkes ed) en dan zit je in de prijsklasse van een 2500 €

Bruno
(ps : dat ge da zelf nie weet :wink: )
Anonymous

bruno @af schreef:dat "alfa'-kleurken is een gewone parelmoerlak , kost voor een volledig schilderingsken (van een voorbewerkte gt bvb) ongeveer 1250 €
Andere knappe kleurkes ... kijk eens in de boek van 'house of kolors' 8) 8) (als ge die nie hebt moet ge maar eens langskomen) daar staan er een hoop knappe in (kandykleurkes ed) en dan zit je in de prijsklasse van een 2500 €

Bruno
(ps : dat ge da zelf nie weet :wink: )
tja bruno , ik heb me nog nooit met paint jobs beziggehouden enkel met optische tuning zelf. maar ik zal morgen wel is binnen springen..
Anonymous

je moet ff doorzoeken op de site de prijzen staan er wel.
Peter @ Malta
Contacteer:

Wat me opvalt, bij die foto voor het water, is dat de achtergrond nogal grijs en kleurloos is, maar dat de 5 echt van de foto af knalt. Allemensen zeg.

Erg mooi gedaan! Nou moet wel iedereen met een zonnebril op gaan rijden. :)

- Peter
Plaats reactie