Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Vrijdagavond 7 maart 2003 komen naar de Friday Nightmeeting Bodegraven:
- Tjabel. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Roy R5GTT.
- Jochem. R5GTT*.
- Ivo. R5GTT*.
- Marco V. Clio2.
Kom je ook? Zet jezelf er dan even tussen door de lijst te quoten.
*= Komen met ander vervoer
- Tjabel. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Roy R5GTT.
- Jochem. R5GTT*.
- Ivo. R5GTT*.
- Marco V. Clio2.
Kom je ook? Zet jezelf er dan even tussen door de lijst te quoten.
*= Komen met ander vervoer
there is no spoon.
hee waarom is de topic titel zo raar?????

Immer wieder die verdammte Holländer
arghl 
De meeste zijn al aangepast. Moet de O, Oss worden?Tom schreef:dennisvr schreef:voor de nieuwelingen Ray-Ray- schreef:hee waarom is de topic titel zo raar?????
dan mogen de andere ook wel veranderd worden
Ray, zo is het voor newbie's gelijk een klein beetje te zien waar het over gaat.
Ze zullen misschien niet snel in F.N.B. verslag kijken, maar wel als er Bodegraven bij staat.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
FNO stond voor Oss. maar we/ze hebben op verschilende plaatsen gestaan.Op dit moment dus in beuningen, dus OSS geeft ook een verkeerd beeld.
Voor mij zal het weinig uitmaken wat je er ook neer zet. maar hoe het ook gaat heten we staan er niet.
Dus oss is prima.
Gr. Frits
Voor mij zal het weinig uitmaken wat je er ook neer zet. maar hoe het ook gaat heten we staan er niet.
Dus oss is prima.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Maar waar staat die F.N. dan voor?Chris schreef:De meeste zijn al aangepast. Moet de O, Oss worden?Tom schreef:dennisvr schreef:voor de nieuwelingen Ray-Ray- schreef:hee waarom is de topic titel zo raar?????
dan mogen de andere ook wel veranderd worden
Ray, zo is het voor newbie's gelijk een klein beetje te zien waar het over gaat.
Ze zullen misschien niet snel in F.N.B. verslag kijken, maar wel als er Bodegraven bij staat.

Maak er anders gewoon Friday Night Bodegraven meeting van ofzo.
-
- Moderator
- Car: MB
daarom zou het handig zijn als je de allereerste post altijd bovenaan hebt staant (op iedere pagina !!). Dan kun je dus altijd het onderwerp of de reden van de topic meteen zien
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
Heel misschien.
We moeten namelijk nog een grijz 5je in orde maken voor 16maart
We moeten namelijk nog een grijz 5je in orde maken voor 16maart

ik denk dat ik ietsje verderop in de garage zit .... poetsen, schroeven, zagen, dat soort dingen.
there is no spoon.
ik denk dat ik ook iets aan het doen ben aan een grijs 5je... hangt ook een beetje af van leveranciers. 

-
ej Tijn, ik kom je anders wel gezelschap houden....kan ik gelijk mijn oto lekker binnen poetsenTijn schreef:ik denk dat ik ietsje verderop in de garage zit .... poetsen, schroeven, zagen, dat soort dingen.

-
stuk beter!Chris schreef:Titels zijn weer aangepast, zucht..
BTW, Tijn heeft een eigen forum voor de regiomeetings gemaakt.
Ja Robert, hij moet natuurlijk wel glimmen zondag!Robert dB. schreef:kan ik gelijk mijn oto lekker poetsen

Ik heb de mijnes dinsdag 5 november nog schoongemaakt, dus ik zal wel zo klaar zijn..

Zal die nog starten?

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ah, gezelligRobert dB. schreef:ej Tijn, ik kom je anders wel gezelschap houden....kan ik gelijk mijn oto lekker binnen poetsenTijn schreef:ik denk dat ik ietsje verderop in de garage zit .... poetsen, schroeven, zagen, dat soort dingen.

there is no spoon.
-
vergeet je het gereedschap niet?!Tijn schreef:ah, gezelligRobert dB. schreef:ej Tijn, ik kom je anders wel gezelschap houden....kan ik gelijk mijn oto lekker binnen poetsenTijn schreef:ik denk dat ik ietsje verderop in de garage zit .... poetsen, schroeven, zagen, dat soort dingen.

Hey gasten,
Voor degene die naar Rotterdam willen even het volgende. Dit las ik namenlijk op een ander forum
"de kuip zal niet lang meer duren na afgelopen vrijdag ome agent weet dat we er staan en hebben al weer kentekens staan noteren we krijgen daar weer bodegraven verhaal"
Dus voor de mensen die geen problemen willen hebben ga daar niet heen!! De mensen die daar staan hebben gewoon een parkeerplek uitgezocht en zijn daar gaan staan!! Ik vertrouw het daar niet helemaal je weet hoe R'dam is. Vooral met de Maasvlakte nog vers in het geheugen ga ik daar niet heen. Heb geen zin om mijn bolide kwijt te raken.
Ik zelf ga lekker naar Leiden daar is vorige week ook Politie geweest en die vonden het VET dat we daar stonden. Zijn voor de zekerheid naar binnen gelopen of we niet lulde dat ze daar toestemming hadden om te meeten. Maar ome Agent vond het goed dat we nog om extra prullebakken hadden gevraagt. Dus in Leiden heb je naar mijn mening geen problemen voor een gezellig avondje uit.
Meet you there latersss
Voor degene die naar Rotterdam willen even het volgende. Dit las ik namenlijk op een ander forum
"de kuip zal niet lang meer duren na afgelopen vrijdag ome agent weet dat we er staan en hebben al weer kentekens staan noteren we krijgen daar weer bodegraven verhaal"
Dus voor de mensen die geen problemen willen hebben ga daar niet heen!! De mensen die daar staan hebben gewoon een parkeerplek uitgezocht en zijn daar gaan staan!! Ik vertrouw het daar niet helemaal je weet hoe R'dam is. Vooral met de Maasvlakte nog vers in het geheugen ga ik daar niet heen. Heb geen zin om mijn bolide kwijt te raken.
Ik zelf ga lekker naar Leiden daar is vorige week ook Politie geweest en die vonden het VET dat we daar stonden. Zijn voor de zekerheid naar binnen gelopen of we niet lulde dat ze daar toestemming hadden om te meeten. Maar ome Agent vond het goed dat we nog om extra prullebakken hadden gevraagt. Dus in Leiden heb je naar mijn mening geen problemen voor een gezellig avondje uit.
Meet you there latersss
-
Vorige week is Dennis er ook geweest. Die heeft nog even met wat agenten gesproken. Die waren er van op de hoogte dat er een meeting zou zijn iedere vrijdag en dat was geen probleem. Sterker nog, ze wilden er juist aan meewerken.
Zo zie ja maar, veel verschillende verhalen. Ik ga in ieder geval naar Rotjeknor!
Zo zie ja maar, veel verschillende verhalen. Ik ga in ieder geval naar Rotjeknor!
Ha die Opa, ook weer eens hier.
Volgens mij zit je meer op het Autoweek forum
Volgens mij zit je meer op het Autoweek forum

-
PM effe je debiele nummer, ik bedoel je mobiele.....Marco V schreef:He opa misschien zie ik je dan wel ik ga ook ff kijken of het wat is. Zo niet dan ga ik misschien naar bodegravenAndré ter Velde schreef: Ik ga in ieder geval naar Rotjeknor!
-
Bodegraven wordt rustig denk ik....meeste mensen zijn hun auto aan het prepareren voor zondag.