Wat moet de vulling kosten bij de dealer?? of zijn ze zelf na te maken?
en wie heeft nog bekleding liggen voor een ph2 rechterzijde???
bekleding rechter wang voorstoel gtt ph2 gezocht.
-
- Contacteer:
ze waren (in de guldentijd) 80 gulden per set stoelen.
Ik heb bij mijn auto ook de wang vervangen en die ziet er nu weer als nieuw uit, de vulling was nog gewoon via renault te bestellen maar de stof niet meer.
Ik heb mijn moeder lief aangekeken en die heeft er een hoes voor gemaakt en het is niet van nieuw te onderscheiden!!!!!!!
Ik heb mijn moeder lief aangekeken en die heeft er een hoes voor gemaakt en het is niet van nieuw te onderscheiden!!!!!!!
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
art.nr:77.00.766.335 kost 44,14 bruto ex.btw
art.nr:77.00.766.336 kost 46.77 bruto ex.btw
dit is links en rechts stoelvulling en nee naar mijn weten is het stof niet meer te krijgen.Tip:kijk op de sloop vvor bekleding is er vrij gemakkelijk af te halen en goed schoon te maken.
groet tjabel
art.nr:77.00.766.336 kost 46.77 bruto ex.btw
dit is links en rechts stoelvulling en nee naar mijn weten is het stof niet meer te krijgen.Tip:kijk op de sloop vvor bekleding is er vrij gemakkelijk af te halen en goed schoon te maken.
groet tjabel
Neem aan dat die wangen voor phase 1 en 2 gelijk zijn?
Die artikelnummers, ben ik nl. wel blij mee
Heb volgende week weer een nette rechterstoel. Ga ik trachten van de 2 linkers-stoelen die ik heb weer één netjes te maken. 2 nieuwe wangen heb ik sowieso wel nodig.
Die artikelnummers, ben ik nl. wel blij mee

Heb volgende week weer een nette rechterstoel. Ga ik trachten van de 2 linkers-stoelen die ik heb weer één netjes te maken. 2 nieuwe wangen heb ik sowieso wel nodig.

Heb vandaag een wang vervangen en heb nu (al zeg ik het zelfAbel schreef:kijk dit zijn dingen waar je iets aan hebt.
Heeft iemand een stukje bekleding van een PH2 stoel voor de rechter zitting wang?
PM me aub met een eventuele prijs indicate

Clio 16v.....
-
hmm..dus die vulling is ook nieuw te krijgen? Moet ik eens effe bestellen, het begint bij mij iets in te zakken dat schuim. Komt ook veel korrelzooi onder de stoel uit van dat spul.
Ik was al aan het verzinnen hoe ik die moest laten maken of zo

Kun je zelf ook met een beetje schuim/lijm! Als je een beetje handig bent!Stefijn schreef:hmm..dus die vulling is ook nieuw te krijgen? Moet ik eens effe bestellen, het begint bij mij iets in te zakken dat schuim. Komt ook veel korrelzooi onder de stoel uit van dat spul.
Clio 16v.....
-
- Contacteer:
Je kunt ook eens bij een locale (klein)meubel maker informeren.
Vaak hebben die lui wel stukken van dat schuim over, gewoon wat afval stukkies.
Kun je zelf met wat hobby-en een nieuwe wang maken.
Vaak hebben die lui wel stukken van dat schuim over, gewoon wat afval stukkies.
Kun je zelf met wat hobby-en een nieuwe wang maken.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com