Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Tuurlijk kan dat roderick.
Jij bent toch ook met ons mee geweest naar zoetemeer of niet??
we zien je wel verschijnen.
Gr.Frits
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Idd, ik was samen met mijn vriendin meegeweest naar zoetermeer.Frits schreef:Tuurlijk kan dat roderick.
Gr.Frits
@ Tom: Het "silverdome" effect heb ik persoonlijk zelf ook een hekel aan en aangezien ik de functie van "evenementen coordinator" bekleed binnen de Corrado Club Nederland weet ik hoe ik me op meetings moet gedragen

PS: Die C mag er voortaan wel tussenuit

Laatst gewijzigd door Roderik op ma 10 mar 2003 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: MB
Roderik schreef:Idd, ik was samen met mijn vriendin meegeweest naar zoetermeer.Frits schreef:Tuurlijk kan dat roderick.
Gr.Frits
PS: Die C mag er voortaan wel tussenuit
aha, dat was jij dus. Maar ja, je bent dus iig welkom en we zien je wel verschijnen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Op http://www.bcverburg.nl/corradoclub/corradoclub.htm staat een verhaal over een huisverzekeraar voor de auto's. misschien is dat ook wel wat voor de RTC.
Ow nee, he!Roderik schreef:Sjah ik heb dan wel geen Renault, maar als oud clio rijder, vage kennis van merijn en autoliefhebber in het algemeen vroeg ik me af of het misschien een idee is als ik een keer mijn corrado tussen de renaults zet.
Of zeggen jullie: oprotte met die vw! Renault only!![]()
Ik hoor het wel...

Tuurlijk ben je welkom bij F.N.O., maareh, Fonzies only, he!

Als je zondag niet kan, dan is er volgende week vrijdag weer een F.N.O. Be there!

Mjah, is voor een club als de RTC zeker het overwegen waard.Johan de clio man schreef:Op http://www.bcverburg.nl/corradoclub/corradoclub.htm staat een verhaal over een huisverzekeraar voor de auto's. misschien is dat ook wel wat voor de RTC.
Ook omdat de meeste leden toch ook wel echte liefhebbers zijn en veel tijd/geld in hun auto steken. De dagwaarde van zo'n auto is dan meestal een schijntje tegenover het geld en de moeite die er in is gestoken.
Neem als bestuur van de club eens contact op met een aantal verzekeraars zou ik zeggen. Je weet nooit wat eruit kan rollen.
Club Renault Sportives heeft ook een collectieve verzekering lopen.
deze geldt alleen voor leden van CRS maar ik weet zeker als de Renault-Tuning Club zich daar ook aanmeldt dat er nog grotere korting vergeven kan worden.
deze geldt alleen voor leden van CRS maar ik weet zeker als de Renault-Tuning Club zich daar ook aanmeldt dat er nog grotere korting vergeven kan worden.
Aankomende zondag is een deal!! (mits niet te vroeg)Merijn schreef:Ow nee, he!Roderik schreef:Sjah ik heb dan wel geen Renault, maar als oud clio rijder, vage kennis van merijn en autoliefhebber in het algemeen vroeg ik me af of het misschien een idee is als ik een keer mijn corrado tussen de renaults zet.
Of zeggen jullie: oprotte met die vw! Renault only!![]()
Ik hoor het wel...Roderik ook hier! Welkom, Vanilla...
Tuurlijk ben je welkom bij F.N.O., maareh, Fonzies only, he!Als je zin hebt kun je ook mee naar de meeting in Utrecht aankomende zondag. Dan kan je ook effe kennismaken met die gozer waarmee je vorig jaar hebt geracet op de A2. Hij was toen op de terugweg vanaf de eindejaarsmeeting.
Als je zondag niet kan, dan is er volgende week vrijdag weer een F.N.O. Be there!

Tja... Dat zit er inderdaad niet in, nee. Maar ja, boeien. Je kan misschien wel met mij meerijden, maar ik moet effe kijken of ik nog plek heb in de auto....Tom schreef:je zult alleen je corrado waarschijnlijk niet op het terrein mogen zetten
Zolang het geen half uur lopen is zit ik daar niet zo mee.Tom schreef:je zult alleen je corrado waarschijnlijk niet op het terrein mogen zetten

@ Merijn: Ik laat dat nog ff over de foon weten dan. 80% dat ik meega

Damn zeg, ben nog geen 2 daggies weggeweest en dan krijgen we dit!!!
- complete naamsverandering... friday night oss( :-* ), ook weinig overzichtelijk hé... heb mijn veto-stem zeker nog niet geuit
- en erger nog, the vw's are taking over... can't u see whats gonna happen
(en dan niet zomaar overnemen hé, nééééé... ze doen het, ze (slik)...in the shape of vanilla ice!!!
prozac, i need some prozac dammit.
Nee joh, welcome 2 da club enne altijd leuk dat we de F.N.O. wat kunnen boosten (ik ga de mac om korting vragen!)
zie jullie zondag als ik wakker kan worden
- complete naamsverandering... friday night oss( :-* ), ook weinig overzichtelijk hé... heb mijn veto-stem zeker nog niet geuit

- en erger nog, the vw's are taking over... can't u see whats gonna happen

prozac, i need some prozac dammit.
Nee joh, welcome 2 da club enne altijd leuk dat we de F.N.O. wat kunnen boosten (ik ga de mac om korting vragen!)
zie jullie zondag als ik wakker kan worden
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
whehe, was je bij iemand op bezoek?? 
Toch wel supertof dat je daar mocht internetten

Toch wel supertof dat je daar mocht internetten

F.N.O. 21 Maart 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Wie:
Merijn - Clio Williams
Maybe:
Jan-Paul - 5 GTX
Haas - Clio S
Wie:
Merijn - Clio Williams
Maybe:
Jan-Paul - 5 GTX
Haas - Clio S
F.N.O. 21 Maart 2003
Wie:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - GP
Maybe:
Jan-Paul - 5 GTX
Haas - Clio S
(om de cadeautjes in ontvangst te nemen
)
Wie:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - GP
Maybe:
Jan-Paul - 5 GTX
Haas - Clio S

Een goedkope autoverzekering 

Nope, nog niet... Ik moet effe kijken wanneer ik dat kan gaan doen. Ik hoop zaterdag dat effe te kunnen laten doen, maar daar moet ik nog effe over bellen.Tom schreef:wordt nog gezellig Merijn. haha.
is je band eigenlijk al gerepareerd
botte phatz0r shitTom schreef:heb net Veban weer gebeld en hij had de wilie velgjes weer binnen (1 setje speciaal voor mij). Zaterdag even naartoe dus zondag is mijn autotje helemaal strak

F.N.O. 21 Maart 2003
Wie:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - GP
Rob -Clio 16V "special"
Maybe:
Jan-Paul - 5 GTX
Haas - Clio S