[Clio RSi] Lekkage

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Joost R

Gister heeft het de hele dag aan 1 stuk geregend. En nu pak ik net mijn tas achter uit de auto zie ik tot mijn schrik dat hij kletsnat is. Evenanls de subwoofer, wat me niet erg bevorderlijk lijkt. Ik heb gelijk naar de rubbers gekeken en die zien er nog prima uit. Zijn er meer mensen die problemen hebben met lekkage via de achterklep?

Ohw het gaat om een clio :wink:
Laatst gewijzigd door Joost R op wo 12 mar 2003 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Car: MB

een RSI is meestal clio :wink:

Hoe zijn de raamrubbers aan de onderkant. Is het daar niet tussen gelopen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Joost R

Hmmmm ik zal straks effe kijen, maar wat ik in de eerste oogopsag zagen ze er goed uit. Ook nog mooi soepel enzo.
Mickael

Sluiten je achterlichten wel goed aan, daar zit ook een rubber en daar willen ze ook wel gaan lekken.

Anders een goed manier om er achter te komen waar ie nu lekt is de bekleding eruit trekken, in de auto gaan zitten en buiten iemand met een bv hogedrukspuit je auto nat spuiten.
Ollie

Ik durf bijna zeker te zeggen de achterlichten. Na een goede regenbui lopen ze vol als de rubbers niet aansluiten en dan loopt zo alle regen de kofferbak en verder in!
Joost R

Hey dat zou best wel eens kunnen.

Ik heb er namelijk 2 weken geleden een nieuw achterlicht in gezet. Ik zal het morgen gelijk even nakijken.
Ollie

Kijk eens aan, dan is het dat zeker weten ook. Is een rotklus(je) om ze goed aan te laten sluiten. Zorg eerst dat ze onderin op de twee punten er goed inzitten en klik ze dan bovenin vast. Vergelijk dan ook ff de speling tov de klep en achterschermen links en rechts, weet je gelijk of ze beide goed zitten (of fout :p )
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

DaŽs idd echt een crime die achterlichten :evil: .
Daar vervang je echt voor de lol geen unit van...
Cleaned Style
Projecttopic
Joost R

OK ik heb de achterlichten er inmiddels uit gehad en jullie haddeen inderdaad gelijk :D Het rechter ac hterlicht was zeiknat van binnen. En hier liep het water ook in de koffiebak. Ik heb hem er als het goed is nu WEL goed in gezet. De eerst volgende regenbui maar even opletten dus.
jeroen.k

Koffiebak in je Clio? ;) :lol:
Ollie

Denk je ff een simpel klusje te doen aan de auto, achterlicht unitje vervangen...maar die Fransozen maken toch alles moeilijk :(
Joost R

jeroen.k schreef:Koffiebak in je Clio? ;) :lol:
HAHA LOL de KOFFERBAK dus :D

Ooops
:lol:
Joost R

Ollie schreef:Denk je ff een simpel klusje te doen aan de auto, achterlicht unitje vervangen...maar die Fransozen maken toch alles moeilijk :(
Inderdaad, er uit gaat wel, maar hem er zo weer inzetten dat ie ook weer waterdicht is dat is het kloterige
Arie16v

Tja die franzosen maken het je niet makkelijk idd. Een oude golf is een stuk makkelijker, maargoed vw gebruik ik voor de cross. En rij voor op de weg clio16v :)
Clio16v rules
Plaats reactie