even voorstellen!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Nou naar lang puzzelen eindelijk aangemeld op de rtc site!! Ik zal maar even beginnen.

Ik ben Rick Hamrit en woon in Delfzijl. Ben net 18 geworden (26-02-03) en heb al sind me 17de een gtt een antraciet grijze phase1 van 87. De auto is een jaar helemaal uitelkaar geweest voor een grondige restauratie van het carrosorie! Op de auto zijn twee nieuwe achterpanelen op gekomen, twee nieuwe deurplaaten en 2 spatborden! alles polyester delen zijn weer gefixt en heb zelf een voorbumper gemaakt!! :p De motorkap; rechts voor op de motorkap heb ik een luchthapper gamaakt van een peugot 206 en wenkbrauwtjes in de kap vast gelast! de auto is rond om 4 cm verlaagd en er komen 15 inc twisters onder! Ow ja het belangerijkste de auto is dus niet meer antraciet grijs!!! maar.... de parelmoer kleur die op de alfa 156 zit (blauw grijs geel) verder heb ik het hele intrieur zwart gespoten en komen er twee vaste kuipstoelen in. dat was het zo ongeveer voor verder vragen mag je me mailen of hier in een topic zetten! ik weet nog niet hoe ik hier foto's op het forum zet maar dat komt wel!!

Groeten rick uit delfzijl!
Rudo

Rick, svp in het topic "Wie is wie".

Zie link: http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 53#1213953

[topic locked]
Gesloten