Moet ik wel even achter die remklauw aan die een 'beetje' kwijt is

bedankt,wat betreft die klauw:graagSteven (Fiets) schreef:Nou Tom dat ziet er goed uit, was door de drukte helemaal vergeten om te vragen hoe het ermeej ging(zondag gaarheid
)
Zit aardig wat gang in zo te zien, keep up the good work!
Zal binnenkort nog eens achter die remklauw aangaan...
schietgebedje wil ook wel eens helpenhitman schreef:ik heb de kogel wel uit het fusee,maar krijg hem niet uit de stuurstang.
moet hem trouwens toch vervangen dus hij mag kapot.
denk dat ik maar weer eens aan het stoken moet gaan![]()
tom
Martijn even een hele stomme vraag maar weet je hoeveel vershil er in de spoorbreedtes zitten dan tussen een "gewone" clio en een 16v?~Haas~ schreef:Tom, had zelf ook nog eens over het een en ander na zitten denken...Wat doe je eigenlijk met je voorste draagarmen? Laat je die origineel of pak je die van een 16V? Kank me niet voorstellen door de grotere spoorbreedte...Ben benieuwd wat je hier mee wil doen?
grtn Martijn
Volgens mij passen 16V poten ook wel onder de jouwe of de mijne, alleen heb je dan een probleem met de schutborden omdat de spoorbreedte breder is van een 16V...Frits schreef:Martijn even een hele stomme vraag maar weet je hoeveel vershil er in de spoorbreedtes zitten dan tussen een "gewone" clio en een 16v?~Haas~ schreef:Tom, had zelf ook nog eens over het een en ander na zitten denken...Wat doe je eigenlijk met je voorste draagarmen? Laat je die origineel of pak je die van een 16V? Kank me niet voorstellen door de grotere spoorbreedte...Ben benieuwd wat je hier mee wil doen?
grtn Martijn
ik heb geen vraagbaak of iets dus kan het niet opzoeken. Als die hetzelfde is passen de veerpoten van een 16v ook onder een gewone clio namelijkGoedkoop andere dempers monteren enz.
Gr.frits
snap nog niet helemaal wat je nou bedoeld, maar goed, daar hebben we t morgen nog wel over...Zal iig de vraagbaak ff meenemen, kun je nog wat nazoeken als je wilFrits schreef:Geweldig en bedankt martijn.
En achter heb ik de dempers al. dus morgen monteren, en kijken hoe het rijdt![]()
Als het werkt hoor je het morgen avond wel. En er over discussieren komt morgen ook nog wel ff.
Of je moet er pas na 24.00 uur zijn.
Gr.Frits
Je weet toch dat ik op zaterdag meot werkenhitman schreef:kan je beter zaterdag middag ff komen,is de baas al weg namelijk,kunnen ze er ook nix van zeggen