wat voor mensen rijden een renault
-
- Car: Renault Clio III RS
lezende de tropic wie is wie ben ik er achter gekomen dat er veel mensen die in de ict zitten een renault rijden.Ik ben nu eigelijk wel benieuwd wat voor soort mensen er in een renault rijden.Hiermee bedoel ik dus het beroep.Bv automonteur ,ict , scholier enz.Ik zit zelf in de netwerken data/telefoon
gr antoine
gr antoine
Dat viel mij dus ook al op dat er veel mensen die in de ict werkzaam zijn hier actief op het forum zitten.
Nou zit ik zelf in de beveiligng, maaaar heb altijd al wel veel interesse in ict gehad en kan er ook redelijk over mee praten (denk ik althans).
groeten
Nou zit ik zelf in de beveiligng, maaaar heb altijd al wel veel interesse in ict gehad en kan er ook redelijk over mee praten (denk ik althans).
groeten
Renault Clio 2.0 16v Reanult Sport
-
Nou,
Ik werk de hele dag op de weg, naar de mensen thuis, en zie uiteraard een heleboel renaultjes, maar de mooiste die er rondrijden zijn tog de clio 16v tjes, en zie je bijna niet. ( das mijn mening he
)
Daarom heb ik er zelf een aangeschaft
Ik werk de hele dag op de weg, naar de mensen thuis, en zie uiteraard een heleboel renaultjes, maar de mooiste die er rondrijden zijn tog de clio 16v tjes, en zie je bijna niet. ( das mijn mening he

Daarom heb ik er zelf een aangeschaft

-
Ik werk als medewerker Excasso bij één van de grootste pensioenverzekeraars van Nederland.
ik zit in de bezorging van wit- en bruingoed, zoals wasmachines, koelkasten tot aan tv's en dvd systemen
maar in de zomer begin ik weer met een studie, dus ik word weer student
(ff geld opzij leggen dus voor auto)
maar in de zomer begin ik weer met een studie, dus ik word weer student

(ff geld opzij leggen dus voor auto)
-
ik ben bedrijfsauto monteur bij mercedes-benz ik repareer van vito tot actros megaspace

----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
ik ben zelfstandig in webdesign (delogic) en samen met familie zit ik in een VOF. transportbedrijf (valentijn transport roosendaal)
altijd al gek geweest van pc's en renaults
altijd al gek geweest van pc's en renaults
-
- Car: Renault Clio III RS
algemeen genomen vind ik renault rijders een heel ander slag mensen dan de honda of opel rijders en gelukkig maar...want je zoekt zelf je plekje waar jij je het beste bij voelt
heb wel dat ik in essen of speed ben dat ik samen met vrienden weddenschappen heb in wat voor auto ze hebben.Meestal heb ik wel gelijk.Dikke buiken en bodywarmer / petje en goude kettingen
-
- Contacteer:
Eens kijken... ik werk bij Vodafone Malta en ik programmeer gedistribueerde applicaties. Veel meer ICT-achtig wordt het niet. 
- Peter

- Peter
-

OEPS <<>> ik denk dat ik een beetje buiten de ICT sector val..
Ik ben een student aan de hogeschool INHOLLAND.. ik studeer Small Business, dus dat heeft er niet veel mee te maken..
Maar ik ben het wel eens met de stelling dat er in de renault een ander soort mensen rijd dan in de golfjes ect..(niet iedereen uiteraard)
Ik heb het gevoel dat de mensen die renault rijden wel redelijk wat verstand van auto's hebben, het liefst alles zelf doen..

don't be a fool, wrap your tool
is het niet net zo handig om het wie is wie topic te bekijken, daar staat het ook in...
-
En ik ben een student. Ik studeer voor tandarts!
Heeft opzich ook wel wat met communicatie en techniek te maken
Klopt volges mij wel een beetje dat ook een "bepaald type" mensen Renault (sportief) rijden. Het zijn iig nooit de typische patsters. Ben ik wel blij om!
Peugeot rijders zijn denk ik een beetje vergelijkbaar.
P.S. ik moet wel zeggen dat ik zo'n Honda v-tec motoren heeel vet vind rijden.....

Klopt volges mij wel een beetje dat ook een "bepaald type" mensen Renault (sportief) rijden. Het zijn iig nooit de typische patsters. Ben ik wel blij om!
Peugeot rijders zijn denk ik een beetje vergelijkbaar.
P.S. ik moet wel zeggen dat ik zo'n Honda v-tec motoren heeel vet vind rijden.....

Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
###16vee oléé oléé!!!###
-
- Contacteer:
Om de een of andere reden zie je volgens mij vrij veel technisch aangelegde mensen in een renault. Kan ook komen, omdat je alleen die mensen te spreken krijgt over hun auto, omdat ze er in geinteresseerd zijn en er zich mee bezig houden.
Ben zelf op dit moment student hbo bedrijfskader in Eindhoven. Is een 2 jarige hbo opleiding, meer een soort stoomcursus technische bedrijfskunde, alhoewel dat technische er niet heel erg veel in zit.
Ben zelf op dit moment student hbo bedrijfskader in Eindhoven. Is een 2 jarige hbo opleiding, meer een soort stoomcursus technische bedrijfskunde, alhoewel dat technische er niet heel erg veel in zit.
Ik ben Telematica/Elektro monteur in de scheepsbouw. http://www.royalhuisman.com
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Cool, op mijn werk hadden we eets ook een AS/400 systeem, is nu gelukkig de deur uitPanoramix schreef:AS/400 programmeur, na eerst een opleiding bosbouw aan de universiteit van wageningen te hebben gevolgd.......

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Beveiligings monteur en in de avond uurtjes ga ik nog gezellig naar school :-* .
Ik vind dat over het algemeen bekeken, de gemiddelde Renault rijder een beetje Casual / Kak / te netjes
Het is een heeel ander slag mensen dan de Opelrijder...
Ben zelf commercieel medewerker buitendienst, en heb net genoeg verstand van ICT

Het is een heeel ander slag mensen dan de Opelrijder...
Ben zelf commercieel medewerker buitendienst, en heb net genoeg verstand van ICT

Student ICT, Bart hoe heet die knakker waar je de laatste keer mee op de meeting was? Die zit bij mij in de klas en sprak me aan maar weet ze naam eigenlijk niet. Hij wil een Renault megane coupe kopen en kreeg van jou een r 5? Zodat hij ook op de meeting mag komen? 
Rijd nu een golf gti ook al zou hij het ow zo graag een renault liefhebber willen zijn eenmaal golf gereden val je voor altijd buiten de boot vind ik

Rijd nu een golf gti ook al zou hij het ow zo graag een renault liefhebber willen zijn eenmaal golf gereden val je voor altijd buiten de boot vind ik

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
nou ik ben dus zo'n automonteurtje met een renault. 

-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Nou ik ben dus account manager trainee
zoals ze dat op mijn werk noemen
oftewel zo'n beetje hetzelfde als ivo8hoven.

zoals ze dat op mijn werk noemen
oftewel zo'n beetje hetzelfde als ivo8hoven.

renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Denk dat het verschil in soort mensen ook komt omdat de mensen die hun roze papiertje hebben en een snelle auto willen als eerste aan Golf GTI en Kadett GSI denken, het is meer een soort aparte groep binnen de groep Opel en Golf rijders denk ik, de groep echte liefhebbers is denk ik net zo groot als de gehele groep renault liefhebbers...