Friday Nightmeeting Oss I
geslepen en alMerijn schreef:Pas op, he, Jesper! Voo je het weet heb je een mes tussen je ribben!

Het zal wel een klein gaatje zijn dan, dus de uittredende lucht zal weerstand krijgen bij het verlaten van de band.
Als hij hard is opgepompt is de interne druk + gewicht van de auto groter dan de weerstand. Waarschijnlijk is dat bij 1,1 bar gelijk aan elkaar en zal hij niet verder leeglopen.
Als hij hard is opgepompt is de interne druk + gewicht van de auto groter dan de weerstand. Waarschijnlijk is dat bij 1,1 bar gelijk aan elkaar en zal hij niet verder leeglopen.
Dank je, ik heb het "eenvoudig" gehouden voor de duidelijkheid
Komende zondag ben ik er bij , ik rijd met Paskie en Frits aan rond 11.00 - 11.30. Dan ben ik er tot 15.00 ongeveer bij. (om 16.00 werken)
Die vrijdag erop probeer ik er weer te zijn. Maar je weet wat er speelt in mijn leventje (paar reply's terug). Dus ik kan niet zeggen of ik er 100% zeker ben. Maar als ik geen afspraakje heb dan ben ik erbij!!!!!
(ben uitgenodigd om te komen eten morgen, ze gaat voor me koken!!!, lekker traditionele rolverdeling
, (kan ik de afwas doen natuurlijk :-* ))

Komende zondag ben ik er bij , ik rijd met Paskie en Frits aan rond 11.00 - 11.30. Dan ben ik er tot 15.00 ongeveer bij. (om 16.00 werken)
Die vrijdag erop probeer ik er weer te zijn. Maar je weet wat er speelt in mijn leventje (paar reply's terug). Dus ik kan niet zeggen of ik er 100% zeker ben. Maar als ik geen afspraakje heb dan ben ik erbij!!!!!
(ben uitgenodigd om te komen eten morgen, ze gaat voor me koken!!!, lekker traditionele rolverdeling

-
- Moderator
- Car: MB
ik hoor het al, er wordt gewerkt aan de toekomst
Er zijn ook van die bussen in de handel om "lekke" banden te repareren. Ik heb geen idee wat de kwaliteit is en ofdat het kwaad kan, maar je altijd even informeren

Er zijn ook van die bussen in de handel om "lekke" banden te repareren. Ik heb geen idee wat de kwaliteit is en ofdat het kwaad kan, maar je altijd even informeren
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Je moet gewoon ff het gaatje localiseren. en dan bij een beuner een plug erin laten schieten. kost 5 - 7,50 euro.
De Parxis waarop ik uitkijk vanuit hier!?Tom schreef:of even langs profile rijden ofzo (soetelieve in Den Bosch, dat is bij de praxis enzo in de buurt). Zijn zeer aardige mensen en je wordt er netjes geholpen
-
- Moderator
ik denk het wel ja, en anders gewoon even bellen om te vragen.
ze zitten op de europalaan meen ik. als je die straat in rijdt vanaf de seat dealer dan zitten ze meteen achter die dealer aan de rechterkant, kan niet missen
ze zitten op de europalaan meen ik. als je die straat in rijdt vanaf de seat dealer dan zitten ze meteen achter die dealer aan de rechterkant, kan niet missen
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@JPP en PASKIE
We moeten nog ff definief de tijd afspreken waarop we vertrekken. Als we rond 10.00 uur vertrekken uit Velp is dat dan een probleem?? Dan ben je rond 11.00 in utrecht.
Hoor het wel. Er zijn er trouwens nog wat die we ondertussen moeten oppikken dus het zal wel 11.30 worden voordat we in Utrecht zijn.
@jpp Velperbroek weet je te vinden?? Knooppunt van de A12 en de Pleyroute. Aan de kant van VELP is er een ESSO Pomp. dit is het makkelijkste om af te spreken. Maar dat weet Paskie ook.
Gr. Frits
We moeten nog ff definief de tijd afspreken waarop we vertrekken. Als we rond 10.00 uur vertrekken uit Velp is dat dan een probleem?? Dan ben je rond 11.00 in utrecht.
Hoor het wel. Er zijn er trouwens nog wat die we ondertussen moeten oppikken dus het zal wel 11.30 worden voordat we in Utrecht zijn.
@jpp Velperbroek weet je te vinden?? Knooppunt van de A12 en de Pleyroute. Aan de kant van VELP is er een ESSO Pomp. dit is het makkelijkste om af te spreken. Maar dat weet Paskie ook.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Ow, JPP, rij gelijk ff langs mij! rij ik met jullie mee. Is gelijk een stuk korter!
whehe!
Kom je vanavond nog??
Kom je vanavond nog??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ jpp, paskie.
Ik heb een topic opengegooid voor aankomende zondag. heb jullie namen er al bij gezet. rond 10.00 uur vertrekken vanuit Velp.
@ jesper
regel even met JPP hoe laat jullie paskie ophalen. En zet je nog ff op de lijst a.u.b.
Gr. Frits
Ik heb een topic opengegooid voor aankomende zondag. heb jullie namen er al bij gezet. rond 10.00 uur vertrekken vanuit Velp.
@ jesper
regel even met JPP hoe laat jullie paskie ophalen. En zet je nog ff op de lijst a.u.b.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Welk lijstje??
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik denk dat ik er maar een plug in laat schieten. anders staan ik zondag met m'n lekke band op de A2.Merijn schreef:Je kan 'm ook laten repareren, Johan!
Enneh, 0,5 bar in 3 dagen valt toch wel mee? Beetje in de gaten houden en dan is er weinig aan de hand.
@tom: mooie usericon
Sjah ik heb dan wel geen Renault, maar als oud clio rijder, vage kennis van merijn en autoliefhebber in het algemeen vroeg ik me af of het misschien een idee is als ik een keer mijn corrado tussen de renaults zet.
Of zeggen jullie: oprotte met die vw! Renault only!
Ik hoor het wel...
Of zeggen jullie: oprotte met die vw! Renault only!

Ik hoor het wel...
-
alles is altijd welkom als ik even vrijuit mag spreken 
Roderick stel je nog even voor in het wie is wie topic:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... .php?t=183

Roderick stel je nog even voor in het wie is wie topic:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... .php?t=183
-
- Moderator
tuurlijk kan dat. Lijkt me geen enkel probleem. We moeten alleen geen bodegraven effect gaan creeeren want dan krijgen we ook daar gezijk met asociaal volk en politie. tot op heden lukt dat prima. Maar kom gewoon een keer mee joh, is gezellig