Dus kijk en huiver...

Rijden jullie eerst naar v.d. Vlist toe Mark en dan samen naar het circuit?mark -19- 16v schreef:hahaha dus mijn stinger gaat zijn best doen morgen op de a28 hoei piep piep piep
tot morgen mensen
heb erg veel zin in ik kom met de 19 en een clio 16v hoei
Ik antwoord even voor hem in de plaatsPure Clio Driver schreef:Is het handig als er op .nl ook een topic wordt gemaakt??
Ik heb Elwin nog gevraagd of hij mee wil. Hij weet het nog niet zeker. René (met de Clio GP, die nog steeds te koop staat voor 6250 euro!!) weet het ook nog niet. Arjan heb ik nog niets van gehoord... Enneh Bas Rsi???
nee we rijden rechtstreeks waarom is een lang verhaalMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Rijden jullie eerst naar v.d. Vlist toe Mark en dan samen naar het circuit?mark -19- 16v schreef:hahaha dus mijn stinger gaat zijn best doen morgen op de a28 hoei piep piep piep
tot morgen mensen
heb erg veel zin in ik kom met de 19 en een clio 16v hoei
ga jij ook?clio16vturbo schreef:Extra tip,
op de A28 ga je bij Hoogeveen linksaf richting Assen.
Hier staat rechts van de weg een betonnen geluidswal.
Pas hier op er heeft heir afgelopenweek diverse malen een agentje gestaan met Lasergun en flitser. Niet zichtbaar als je voorbij rijd. jij ziet hem pas in je spiegel als je er op let.....
Dan ben je dus te laat.
Tja, wat verwacht je anders dan? Half nederland rijd in een Opel of een VW. Verwacht dan niet al teveel andere merken.Diwwek schreef:......(Ik had toch gehoopt op wat anders dan Opeltjes en Golfjes op een paar uitzonderingen na). .........
Dat tunneltje was wel cool ja, die witte in de sloot heb ik dus bij mn fotoos de auto's die tot hun bodem in de drek stonden vondt ik er teveel om te fotograveren!clio16vturbo schreef:Was een leuke dag maar zoals gemeld te veel duits en weinig renaultjes. heb een 4tal GTT gezien en een Bleu Sport GTE. 2 of 3 16v en dat was het.
De rest aan mooi frans geweld stond buiten het terein op de parkeerplaats met een opvallende zwarte GTT met dikkere uitbouw en 17 inch velgen.
De Legale straatrace was gewoon weg zwaar klote. alle snelle auto die konden vertrekken en als je Oma met haar Eend had gestuurd had ze nog gewonnen ook met de regels die er werden toegepast.
Nog wel een paar mooie acties gezien op buitenterrein i.v.m. de modderpoel. b.v. een Witte Nissas met de neus in de sloot en een Alfa 33 tot de bodem in de blubber.
Na afloop het nodige geweld in het tunneltje waarbij de politie te motor geen raad wist met al het moois en de daarvan genietende mensen.
al met al afgezien van de legale straatrace een mooi dagje. nou maar weer gewoon verder met de illegale straatrace........
Die is Van Peter, RTC lid maar heeft geen internet. Hiervoor had hij bijna dezelfde Clio, alleen die heeft een koprolletje gemaakt. Waarschijnlijk zal je hem volgende week wel zien.Frits schreef:Verder telefonisch doorgespot een two-tone clio grijs en blauw. Van wie is deze auto??? Ben er wel benieuwd naar of ie volgende week ook weer te bewonderen valt op de meeting??
Bedoel je die Zilver / blauwe clio 16V??Chris schreef:Die is Van Peter, RTC lid maar heeft geen internet. Hiervoor had hij bijna dezelfde Clio, alleen die heeft een koprolletje gemaakt. Waarschijnlijk zal je hem volgende week wel zien.Frits schreef:Verder telefonisch doorgespot een two-tone clio grijs en blauw. Van wie is deze auto??? Ben er wel benieuwd naar of ie volgende week ook weer te bewonderen valt op de meeting??