[Clio16v] Deur ontzet

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Marcel B.

Aangezien ik wel es mensen in mijn auto vervoer (komt niet zo vaak voor) en deze mensen af en toe nogal onoplettend zijn, gooide vanmiddag een vriendje van mijn broertje zo de deur open vanuit binnen om uit te stappen.

Laat et nou echtr *&^@$*!&@$^ hard waaien, dus je begrijpt het al, deur vliegt open en komt met een zachte klap tot stilstand, omdat ie domweg niet meer verder kon.

Conclusie, deur is zo'n beetje een centimeter naar beneden gezakt waar de naad zit tussen achterscherm en deur.
Als je em dicht wil doen sluit et echt verrot, en het maakt een geluidje waarvan je zegt... mmh, niet goed!

Nadat ik uitgetierd was (IK HAD HET NOG ZOOOO GEZEGD!!!), heb ik thuis maar even gekeken, maar ik kan nou niet iets vinden waardoor het ontzet is.

Is het handig om et ding maar even weg te brengen, of is dit een simpele ingreep om em weer recht te krijgen?
Don't walk the grass... smoke it
Marcel (mlg)
Contacteer:

Waarschijnlijk is je scharnier verbogen .Komt wel eens vaker voor .Vooral als het hard waait. Dat kunnen ze bij een schade bedrijf wel recht zetten die hebben het juiste gereedschap , en er beschadigd dan verder niets ..
Plaats reactie