Ik ging gister rond 9:45 naar de Mac in Veldhoven , rij ik het parkeer terrein op wat zie ik staan tot mijn grote verbazing, een rij achter elkaar met 4 vette renault .
- die voorop stond was een paars metallic megane , verlaagd , bodykit
- de tweede was een nog mooiere megane antraciet grijs , verlaagd , bodykit , een donkergele kuipstoelen
- de derde was een clio 16V grijs
- de vierde was een clio II zwart
dus ik mijn wagen er voor gezet , maar er was niemand te bekennen.
zijn het RTC'ers
weet iemand wie deze 4 waren
hadden ze geen stickers, Rtc of meganecoupe.nl?! waarschijnlijk zijn ze wel lid van deze club kijk maar onder het topic F.N.Z.N. - om de 2 weken zou er een meeting bij de mac in veldhoven zijn... dusss, dikke kans dat het bekenden zijn.
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Dat waren wij van de F.N.ZN .....wij zaten waarschijnlijk net ff binnen. alleen is die van mij niet antracietgrijs maar groen
. Toeter volgende keer gewoon maar, dan komen we wel buiten! De volgende F.N.ZN is overigens over 3 weken weer op dezelfde locatie.

Inderdaad dikke kans dat dat de mensen van F.N.ZN zijn! 
Maareh, in het vervolg kan je dit soort zaken kwijt in het topic 'De Onbekende Renault' kwijt... Klik hier!

Maareh, in het vervolg kan je dit soort zaken kwijt in het topic 'De Onbekende Renault' kwijt... Klik hier!
Dit hoort in de onbekende renault thuis. Graag de volgende keer in deze topic http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 96#1212196 melden als je niet weet van wie die renaults zijn of wie erin reed.
## Topic locked ##
## Topic locked ##
There will be plenty of time to rest when your dead