ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Patrick

~Haas~ schreef::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jaja, ben erg blij dat Jos terug is :D
me too :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Robert dB.

In Jos we Trust
André ter Velde

Heb gister een meet and greet gehad met Verstappen, Rothengatter en Stoddard. Zie verslagje op .nl
Robert dB.

André ter Velde schreef:Heb gister een meet and greet gehad met Verstappen, Rothengatter en Stoddard. Zie verslagje op .nl
kewl opa! gelijk ff lezen...
Eric H
Contacteer:

Zoals ik nu begrijp heeft het management van Christijan een vuil spelletje gespeeld.

Voor meer info zie de pagina van RTL grand prix.

Ik ben natuurlijk ook zeer blij dat the boss weer back is.
Robert dB.

Robert dB. schreef:
André ter Velde schreef:Heb gister een meet and greet gehad met Verstappen, Rothengatter en Stoddard. Zie verslagje op .nl
kewl opa! gelijk ff lezen...

wheheh, die Opa toch!

[img]http://www.verstappen.nl/picture/2003/fanstrust.jpg[/img]

bron: http://www.verstappen.nl
Rudo

Ik was net even op de site van Renault F1, en zag dat ze er tegenwoordig ook filmpjes op hebben staan:

http://www.renaultf1.com/html/eng/gener ... ideos.htm#

Neem vervolgens het bestand "Goodwood"

Je ziet en hoort(!) onder andere de Espace F1 voorbij komen, errug gaaf!! :D
Rudo

Minardi heeft een nieuw logo: :wink:

[img]http://www.minardi.com/LOGO.gif[/img]
Matijs
Contacteer:

Rudo schreef:Ik was net even op de site van Renault F1, en zag dat ze er tegenwoordig ook filmpjes op hebben staan:

http://www.renaultf1.com/html/eng/gener ... ideos.htm#

Neem vervolgens het bestand "Goodwood"

Je ziet en hoort(!) onder andere de Espace F1 voorbij komen, errug gaaf!! :D
Errug vet! Naast de Espace F1 ook nog een R5 MAXI Turbo en een 2002 Renault F1 met Jenson Button.
Jammer dat je die filmpjes niet kan saven. Ik heb allerlei kunstgrepen geprobeerd, maar het is me niet gelukt :(
-Ray-
Contacteer:

ze zijn natuurlijk niet achterlijk hè op de site daar.... :p
Immer wieder die verdammte Holländer
André ter Velde

Vanavond 22:10 herhaling op RTL5
Tom
Moderator
Car: MB

waarvan :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Tom schreef:waarvan :D
rally report :p :wink:
Robert dB.

extra aflevering van RTL 5 Grandprix, met opoe al special-gest-star!!
Tom
Moderator

Robert dB. schreef:
extra aflevering van RTL 5 Grandprix, met opoe al special-gest-star!!

hoe laat zei je ook alweer :p , dan zal ik eens even kijken
Tom
Moderator

daarna komt ook nog stapel op auto's en dan nog wat later dakar.....genoeg te zien dus vanavond :D
Nielske

de nieuwe renault, another ferrari 2002 lookalike...
maar goed, het blijft familie...

[img]http://www.pitpass.com/images/gallery/l ... 035600.jpg[/img]

[img]http://www.pitpass.com/images/gallery/l ... 033600.jpg[/img]

[img]http://www.pitpass.com/images/gallery/l ... 031600.jpg[/img]
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Haas
Car: Megane RS

Idd, net als wat Niels zegt, tis een btje een gerepainte ferrari, maar ja...Dino Toso heeft weer goed gekeken: beter slecht gejat, dan slecht verzonnen...:D

Ben benieuwd of Renault even competitief is als Williams en McLaren....Hoop echt dat er dit jaar weer een Renault-overwinning te vieren valt:D
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik ga er eerder vanuit dat ze dit komende seizoen wat winsten gaan pakken.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Speciaal voor Haas:

Schumacher crasht in eerste test

Michael Schumacher is het nieuwe autosportjaar slecht begonnen. De wereldkampioen crashte vanmorgen tijdens een test op Barcelona van de baan, waarbij de achterkant van de Ferrari F2002 beschadigd raakte. Schumacher zelf bleef ongedeerd, maar de testsessie moest enige tijd worden stilgelegd om het wrak van de auto op te ruimen.

Het waren voor Michael Schumacher dit jaar de eerste meters achter het stuur van een Formule 1-auto. De test was bedoeld om nieuwe onderdelen op de ‘oude’ Ferrari F2002 te testen. Net als vorig jaar zal het Italiaanse team het seizoen aanvangen met de auto van vorig jaar. Het voorbeeld van Ferrari wordt gevolgd door McLaren, dat het nieuwe chassis pas bij de eerste Europese Grand Prix zal inzetten.

Bron: http://www.formule1.nl
Haas

Merijn schreef:Speciaal voor Haas:

Michael Schumacher is het nieuwe autosportjaar slecht begonnen. De wereldkampioen crashte vanmorgen tijdens een test op Barcelona van de baan, waarbij de achterkant van de Ferrari F2002 beschadigd raakte. Schumacher zelf bleef ongedeerd, maar de testsessie moest enige tijd worden stilgelegd om het wrak van de auto op te ruimen.

Het waren voor Michael Schumacher dit jaar de eerste meters achter het stuur van een Formule 1-auto. De test was bedoeld om nieuwe onderdelen op de ‘oude’ Ferrari F2002 te testen. Net als vorig jaar zal het Italiaanse team het seizoen aanvangen met de auto van vorig jaar. Het voorbeeld van Ferrari wordt gevolgd door McLaren, dat het nieuwe chassis pas bij de eerste Europese Grand Prix zal inzetten.

Vind t leuk om te merken dat je zoveel aan me denkt :p :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

~Haas~ schreef:

Hij kan niet zonder je!! Dus doe gezellig en kom de 28e toch stiekem mee.

Gr. Frits
Haas

Frits schreef:
~Haas~ schreef:

Hij kan niet zonder je!! Dus doe gezellig en kom de 28e toch stiekem mee.

Gr. Frits
Ik zal t overwegen, maar reken maar nergens op.... :(
Merijn
Über-Spammer

(30 januari 2003) De ochtend van de eerste testsessie met Jos is net achter de rug en nu reeds is er sprake van een groot succes. Met een tijd van 1:15.1 was Minardi nog nooit zo snel vertegenwoordigd op het circuit van Valencia. Voor de duidelijkhied, deze tijd is dus hedenmorgen gereden door Jos in de oude Minardi PS01 met een 2001 Cosworth motor, op F3000 banden van Avon. Natuurlijk is Jos niet de snelste op de baan maar dat het oude record van Minardi verbeterd zou worden, had niemand vooraf voor mogelijk gehouden.

Jos begon de ochtend met twee korte stints. Na wat aanpassingen aan het rempedaal dat een iets te lange slag had, ging Jos er goed voor zitten en realiseerde dus die tijd van 1:15.1, zo’n twee seconden sneller dan Justin Wilson gisteren was.

Wat de invloed van de banden is in vergelijking tot bijvoorbeeld de vorig jaar gebruikte Michelin banden blijft moeilijk in te schatten maar Justin Wilson gaf gisteren reeds aan dat met de Avon banden een langere remweg nodig was. Hoe dan ook, de prima prestatie van Jos heeft het enthousiasme binnen het team goed aangewakkerd. Greg Wheeler loopt met een enorme glimlach rond terwijl ook Jos zich prima thuisvoelt binnen het team van Minardi.

Vanmiddag wordt de test voortgezet en we zullen in de loop van de dag nog uitgebreid verslag doen van de verrichtingen van Jos, inclusief zijn commentaar.
Bron: http://www.verstappen.nl
Haas

jajajaja....The Boss is back in business

Rijd ik tenminste niet voor Jan L*l met zo'n T-shirt in me auto rond :D
Merijn
Über-Spammer

~Haas~ schreef:jajajaja....The Boss is back in business

Of Jos nou vooraan of achteraan meerijdt, voor lul sta jij altijd... ;)
Haas

Merijn schreef:
~Haas~ schreef:jajajaja....The Boss is back in business

Of Jos nou vooraan of achteraan meerijdt, voor lul sta jij altijd... ;)
Dank je...ik hou ook van jou :-*

;)
Merijn
Über-Spammer

:lol:
Merijn
Über-Spammer

Tja... Ik weet niet wat ik van de kwalificatie 'nieuwe stijl' moet vinden. De spanning is er grotendeels uit, vind ik.

En de uitslag was voorspelbaar, maar daarom niet minder teleurstellend. Ferrari gaat weer een leuk seizoen tegenmoet, denk ik... :(
Rudo

Merijn schreef:Tja... Ik weet niet wat ik van de kwalificatie 'nieuwe stijl' moet vinden. De spanning is er grotendeels uit, vind ik.

En de uitslag was voorspelbaar...(
Voorspelbaar? Dat ben ik niet met je eens. Want waar zijn de McLarens?? Wie had er van tevoren verwacht dat die ergens in het middenveld zouden hangen? En wat dacht je van de twee Saubers die vooraan staan...

En dan heb ik het nog niet over de tot op heden wat tegenvallende resultaten van Renault. :evil:

De startopstelling van morgen:
  • 01. M.Schumacher Ferrari Ferrari B 1:27.173
    02. Barrichello Ferrari Ferrari B 1:27.471
    03. Montoya Williams BMW M 1:28.101
    04. Frentzen Sauber Petronas B 1:28.274
    05. Panis Toyota Toyota M 1:28.288
    06. Villeneuve BAR Honda B 1:28.420
    07. Heidfeld Sauber Petronas B 1:28.464
    08. Button BAR Honda B 1:28.682
    09. R. Schumacher Williams BMW M 1:28.830
    10. Alonso Renault Renault M 1:28.928
    11. Coulthard McLaren Mercedes M 1:29.105
    12. Trulli Renault Renault M 1:29.136
    13. Fisichella Jordan Ford B 1:29.344
    14. Webber Jaguar Cosworth M 1:29.367
    15. Da Matta Toyota Toyota M 1:29.538
    16. Firman Jordan Ford B 1:31.242
    17. Pizzonia Jaguar Cosworth M 1:31.723
    18. Wilson Minardi Cosworth B geen tijd
    19. Verstappen Minardi Cosworth B geen tijd
    20. Raikkonen McLaren Mercedes M 1:29.470(teruggezet)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Zware Renaults richten zich op race

Renault lijkt een team om in de gaten te houden tijdens de Australische Grand Prix van morgen. Fernando Alonso en Jarno Trulli realiseerden weliswaar geen geweldige startplaats, maar lijken een voordeel te hebben doordat ze met veel brandstof aan boord gereden lijken te hebben.

Alonso en Trulli starten morgen vanaf respectievelijk de tiende en twaalfde plaats. Een magere klassering, zeker aangezien Alonso lange tijd op weg leek naar een plaats in de top-vijf. Een foutje in de laatse sector gooide echter roet in zijn Spaanse eten.

"Over het algemeen ben ik tevreden over mijn eerste kwalificatie", zegt de Spanjaard desondanks. "We weten natuurlijk niet met hoeveel benzine iedereen gereden heeft, maar ik verwacht dat we de goede strategie gekozen hebben. Ik verwacht een interessante race, en ik moet zeggen dat ik me er enorm op verheug."

"Dit was een vreemde kwalificatie voor me", vertelt Jarno Trulli, die 's ochtends nog heel snel geweest was. "De balans van de auto was het hele weekend uitstekend, maar tijdens de kwalificatie had ik ineens veel last van onderstuur. Dat is pech, aangezien ik meer verwacht had van deze kwalificatie. Desondanks ben ik optimistisch over onze kansen in de race, want ik denk dat we de juiste strategie gekozen hebben."

"We kunnen terugkijken op een teleurstellende kwalificatie, waarin onze coureurs met foutjes posities in de top-vijf verspeeld hebben", is de keiharde conclusie van technisch directeur Mike Gascoyne. "Ondanks dat denk ik dat we een goede kans hebben in de race. We hebben een goede strategie, en bovendien zijn we het hele weekend al snel."

Bron: www.f1racing.nl
Rudo

Tja, waar/wanneer heb ik dat vaker gehoord :evil:
Nielske

ik ben eigenlijk ook wel meteen fan van het nieuwe systeem... alle auto's goed te volgen en je ziet idd. meteen als er fouten worden gemaakt - het bevordert dus wel zeker de spanning! Moeten ze alleen niet allemaal van die minardi stunts uithalen, want wat dat betreft had ik beter kunnen blijven liggen...

veel plezier tijdens de race vannacht!

Nielske(oja, verwacht maar niets van minardi... we mogen blij zijn als ze meer als 25 ronden rijden :evil: )
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Merijn
Über-Spammer

Rudo schreef:
Merijn schreef:Tja... Ik weet niet wat ik van de kwalificatie 'nieuwe stijl' moet vinden. De spanning is er grotendeels uit, vind ik.

En de uitslag was voorspelbaar...(
Voorspelbaar? Dat ben ik niet met je eens. Want waar zijn de McLarens?? Wie had er van tevoren verwacht dat die ergens in het middenveld zouden hangen? En wat dacht je van de twee Saubers die vooraan staan...
Daar heb je in principe wel gelijk in, maar na een foutje van Kimi wist je eigenlijk al dat er voor de eerste startrij geen hol meer aan was. Schumacher heeft 1 volle seconde op Montoya! En aangezien de Ferrari in de race vaak een nog grotere voorsprong heeft, hoeven we niet echt te rekenen op veel spanning vooraan. Daarachter is het inderdaad wel erg interessant! BAR, Sauber, Williams... Ik ben benieuwd wat dat gaat worden! :D

Veel plezier met de race vannacht! :)
Rudo

Zijn er nog meer mensen die Žm vannacht live gaan kijken? Ik ben iig present :D
Gesloten