Dump valve - KNN luchtfilter

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Anonymous

:D
Ik heb zoals sommige van jullie al weten een zwarte GTT gekocht.. ben er echt VET blij mee 8)

Ik ga hem ook langzaam aan.. echt hiill mooi proberen te maken..

Maar ik zit nog met een paar vragen:

1)
Ik wil een dump valve erop zetten, maar weet niet precies hoe/waar ik hem moet bevestigen.. kunnen jullie misschien foto's opsturen van jullie dump valve.. misschien heb ik daar wat aan

2)
Hetzelfde geld eigenlijk voor een Knn luchtfilter.. deze wil ik er eigenlijk ook op hebben, maar wederom zit ik nog te piekeren en te denken hoe we dat precies gaan inbouwen.. een fotootje zou mij erg goed kunnen helpen

btw: wanneer jullie meer van mij willen weten.. en/of over mijn auto.. zeg het dan ff'tjes dan kan ik mijn voorbereidingen treffen :p
Bas H
Contacteer:

Hoi,

De dumpvalve monteren doe je in de slang die van de intercooler over je blok naar de caburateur loopt. Je kan daar speciale 't-stukken' voor kopen bij jl-tuning bijvoorbeeld.

De luchtfilter van k&n, ik neem aan dat je een open filter bedoelt. De meeste zullen je dat af raden ivm de warme lucht die dan aangezogen wordt. Als je het doet, dan zou je er een hitteschild omheen moeten maken. Dit kan je trouwens ook bij jl-tuning kopen.

Foto's staan er genoeg op deze site.

Succes

Bas
Jeroen Lubking
Contacteer:

Zorg ervoor dat je er de 16e bij bent en geld bij je hebt.Dan kan je van alle onderdelen voorzien worden.
Er zal genoeg spullen te krijgen zijn voor de gtt,niet alleen luchtfilters en dumpvalve`s maar nog veel meer. :D
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Bas H
Contacteer:

Waar moet ik op rekenen als ik een goede dumpvalve wil, een elbow en downpipe Jeroen

Groetjes bas
Plaats reactie