ik weet niet wat het is mischien iemand van hier
maar als ik zo rond de 60/120 rij en ik ga van links naar rechts dan lijkt het net als de achterkant later komt _- zoon idee . het lijkt net als de auto aan de achter kant uit breekt
(net als de auto van achteren heen en weeg gaat )
schokdempers zijn goed
wie kan mij helpen
[Clio16V] wegligging probleem
Omschrijf het gedrag van de auto eens nader en wat jij op dat moment uitvoert...
Stuuruitslag, stuursnelheid, pedaalstand, rijsnelheid, voelbaar gedrag van de auto; rollen, duiken, etc.
Beter omschrijven = beter antwoord.
Stuuruitslag, stuursnelheid, pedaalstand, rijsnelheid, voelbaar gedrag van de auto; rollen, duiken, etc.
Beter omschrijven = beter antwoord.
dat willen we toch allemaal, een extreem overstuurde auto?
Gewoon regelmatig je zijruitjes schoonmaken, en gaan met dat ding
(oja, 't simpelste om genoemd effect te krijgen is gewoon vet zachte achterbanden, maar 't zal wel iets ingewikkelders zijn)

Gewoon regelmatig je zijruitjes schoonmaken, en gaan met dat ding

(oja, 't simpelste om genoemd effect te krijgen is gewoon vet zachte achterbanden, maar 't zal wel iets ingewikkelders zijn)
rev it like a rental
ff naar de pomp om de spanning te controleren dus
there is no spoon.
nou sta op de put maar kan bij de achter brug helemaal geen roest vinden wel voor bij de stab stang is dat volgens mij (dat is een gebogen stang die onder langs loopt dat is toch de stab stang en aan die uit einden is dat rubber helemaal hard en poreus 

nou ben bij de dealer geweest en hij dacht als iets met de rem verdeler of zo iets was
hij heeft wat met dat ding bij de reserve band net achter de achterbrug heen en weer zitten bewegen en wat tussen gespoten maar hij heeft het nog steeds
maandag maar weer eens langs gaan
hij heeft wat met dat ding bij de reserve band net achter de achterbrug heen en weer zitten bewegen en wat tussen gespoten maar hij heeft het nog steeds