Breedte achteras R19 16v
-
Vraag Chris-R19 eens. Hij heeft meende ik wel zo'n vraagbaak.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik heb wel de vraagbaak,maar kan de maten niet 1,2,3, vinden,wat moet er gebeuren,mischien kunnen we je ermee helpen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
menno heeft er toch nog een liggen?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ik wil weten of hij onder een R11 past. De afstand tussen de 2 bevestigingsbouten (per kant) is gelijk aan die van de 11 (17cm). Moet ik alleen nog ff de breedte tussen bouten weten. Ik heb wel een vraagbaak van de 11. Daar staat de afstand bij de richtmaten van het chassis (afstand is bij de 11 is 126,8 cm). Ik neem aan dat die ook in de vraagbaak van de R19 staan.
-
- Contacteer:
bel me morgen even om half een dan zoek ik het opArjen schreef:Ik wil weten of hij onder een R11 past. De afstand tussen de 2 bevestigingsbouten (per kant) is gelijk aan die van de 11 (17cm). Moet ik alleen nog ff de breedte tussen bouten weten. Ik heb wel een vraagbaak van de 11. Daar staat de afstand bij de richtmaten van het chassis (afstand is bij de 11 is 126,8 cm). Ik neem aan dat die ook in de vraagbaak van de R19 staan.
in de olyslager werkplaatshandboeken op de zaak
qua breedte zal het nog wel gaan, maar ik geloof dat de bevestiging anders is.
there is no spoon.
Ik ga je bellen....Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:bel me morgen even om half een dan zoek ik het opArjen schreef:Ik wil weten of hij onder een R11 past. De afstand tussen de 2 bevestigingsbouten (per kant) is gelijk aan die van de 11 (17cm). Moet ik alleen nog ff de breedte tussen bouten weten. Ik heb wel een vraagbaak van de 11. Daar staat de afstand bij de richtmaten van het chassis (afstand is bij de 11 is 126,8 cm). Ik neem aan dat die ook in de vraagbaak van de R19 staan.
in de olyslager werkplaatshandboeken op de zaak
weet niet, maar menno heeft het ooit eens proberen onder een 5 te passen (zelfde constructie als de 11 toch ? ) en dat ging gewoon echt niet werken.Arjen schreef:Wat zou daar dan anders aan zijn?Tijn schreef:qua breedte zal het nog wel gaan, maar ik geloof dat de bevestiging anders is.
there is no spoon.
-
- Contacteer:
we zijn er uit
het schijnt te passen
het schijnt te passen
Bedankt Sven! Maar of het past? De maten van de bevestiging komen wel precies overeen. En als ik de plaatjes goed bekijk is de bevestiging ook gelijk. Maar 100% zeker is het nog niet.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:we zijn er uit
het schijnt te passen
is de clio 16v achteras niet net zo breed? of scheelt dat echt nog veel?
there is no spoon.