en wat kosten ze??
En nog wat: ik vind dit echt een van de mooiste kleuren voor een 5, zie je weinig! Echt een mooie 5

Bart V schreef:Strakke 5 zegzilver metallic mistaat zeker niet op een gtt.
Vraag het effe aan Floris die weet het welVosje schreef:
en wat kosten ze??
En nog wat: ik vind dit echt een van de mooiste kleuren voor een 5, zie je weinig! Echt een mooie 5!
of schade gehad ooit...koplamp staat ook beetje scheef, niet? heeft mn blauwe gtt ook beetje ongeveer t zelfde als deze.Ahameter schreef:volgens mij heeft iemand geprobeerd om de motorkap open te wrikken....aan de verkeerde kant..
denk dat het niet gelukt is..
dat is niet correct, ik had BSA Phoenix... lijkt er niet eens opoxje schreef:BSA kan ook nog, zelfde velgen als Ray had onder ze ouwe clio
jean-paul schreef:
Die lamp staat niet echt scheef vind ik, en die kap kun je gewoon stellen dus denk niet dat er veel aan de hand is. Wijze bak btwChrisv schreef:of schade gehad ooit...koplamp staat ook beetje scheef, niet? heeft mn blauwe gtt ook beetje ongeveer t zelfde als deze.Ahameter schreef:volgens mij heeft iemand geprobeerd om de motorkap open te wrikken....aan de verkeerde kant..
denk dat het niet gelukt is..
Nou... ik vind van wel!-Ray- schreef:dat is niet correct, ik had BSA Phoenix... lijkt er niet eens opoxje schreef:BSA kan ook nog, zelfde velgen als Ray had onder ze ouwe clio
erug lollig!bruno @af schreef:is een fake-OZ-er
Ik ga ook voor de borbet velgenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ziet er uit als 14 of 15 " borbets
ik heb ze ook onder mijn 19
Nee, de auto is origineel renault zilvergrijs!jochem de haas schreef:En nog wat: ik vind dit echt een van de mooiste kleuren voor een 5, zie je weinig! Echt een mooie 5helemaal mee eens
ps
is dit zilver grijs ?
of is dit die paars/grijze kleur van citroen ?
Nope, de auto is (nog) niet te koop!gtturbow schreef:dit is echt wel een strakke 5!!!!!
is ie te koop?
tja heel erug gaaf ik heb er ook een gehad kleur nr 620. helaas overleden ( lees iets te veel werk ) . je ziet ze bijna nooit .Floris schreef:Nee, de auto is origineel renault zilvergrijs!jochem de haas schreef:En nog wat: ik vind dit echt een van de mooiste kleuren voor een 5, zie je weinig! Echt een mooie 5helemaal mee eens
ps
is dit zilver grijs ?
of is dit die paars/grijze kleur van citroen ?