Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Merijn schreef:Niks om je druk over te maken Tom, ik heb het ondanks het weer, en de tip van een zekere Civic-rijder (omdraaaiuh!) echt wel naar mijn zin gehad. Volgende keer ben ik er weer bij!
Jesper: OOK nog naar De Pistache gereden? Ik reserveer hierbij ff een plaatsje in de auto voor volgende keer
Hm jammer dat de fno goed fnb een beetje tegengevallen is vrijdag , ik zag net dat Frits me ff heeft afgemeld(ik stond gelukkig nog bij t rijtje twijfelaars ) want ik had zelf namelijk een paar dagen geen i-net meer.
Vrijdag a.s ben ik er wel bij (100%) dan zullen we Jesper eens ff "brainwashen" wbt de verkoop van zn GP
Ligt er ff aan hoe ik me voel vrijdag. Heb na vorige week vrijdag alles vastzitten in mn hoofd. Nou ja vrijdag en zaterdag dan. Als ik me lekker voel na mn werk kom ik nog ff langs anders horen jullie het nog wel.
F.N.O. 7 Maart 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Wie:
Jan-Paul - 5 GTX
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio Grand Prix
Paskie - Clio 16v
Rob - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Haas - Clio S
Bart - 19 16v (<---- NIEUW! )
Tom schreef:kijk zo hoort het. Ik heb alleen dan mijn nieuwe velgen nog niet (ik hoop de 16e wel). De witte zij pinkers heb ik wel sinds vanmiddag
Wat kosten die witte knipperlichtjes? Ik wil die ook hebben, namelijk...
16 euro volgens. Dat is de prijs incl. alles (dus ook BTW). Ik had ze besteld bij intercarparts (on-line). Haal je ze via autostyle (zijn eigenlijk hetzelfde) dan kosten wat meer
nee we gaan ons ouderwets bezatten dus dan kom ik niet meer thuis ......en we hebben nog een hoop te regelen en bespreken wat betreft vakantie-plannen en eventueel een weekend op de racemotor naar de TT-assen. (met eventuele aanhang )
f*k man, vanmorgen toen ik wilde wegrijden had ik links voor een slappe band . Band weer opgepomp. maar hij liep toch weer iets leeg. maar met de fiets naar het werk gegaan . Ik kom vanavond wel, moet nog effe kijken of het reservewiel eronder past. anders kom ik met de senic van ons pap
Johan de clio man schreef:f*k man, vanmorgen toen ik wilde wegrijden had ik links voor een slappe band . Band weer opgepomp. maar hij liep toch weer iets leeg. maar met de fiets naar het werk gegaan . Ik kom vanavond wel, moet nog effe kijken of het reservewiel eronder past. anders kom ik met de senic van ons pap
Vervelend, Johan! Maareh, als je met de Scenic komt krijgen we ook eens wat variatie in het F.N.O. autobestand!
Ik denk dat ik vanavond niet niet kom, ondanks dat ik me wel veel beter voel heb ik geen zin om vanavond in de kou te staan. Ben ik morgen weer net zo ziek als afgelopen week.
De 16e kom ik waarschijnlijk wel maar dan wel over arnhem en niet denBosch.
F.N.O. 7 Maart 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Wie:
Jan-Paul - 5 GTX
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio Grand Prix
Paskie - Clio 16v
Rob - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Haas - Clio S
Bart - 19 16v (<---- NIEUW! )
Frits schreef:Moet op de scenic ook maar een stikker komen dan
Ik denk dat ik vanavond niet niet kom, ondanks dat ik me wel veel beter voel heb ik geen zin om vanavond in de kou te staan. Ben ik morgen weer net zo ziek als afgelopen week.
De 16e kom ik waarschijnlijk wel maar dan wel over arnhem en niet denBosch.